hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)doe-de-test~v385828/
[..]
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.
quote:
Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Er zijn twee Weski's.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Of hoe dom Scrummie is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks van aantrekken joh.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
maar dan heet het gewoon haring?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er eigenlijk het hele jaar door.
Daar hebben we niet een quiz van de volkskrant voor nodig.quote:
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.quote:
voor paupersquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van bbq'en op het balkon? (met bovenburen)
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Domquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Scherpquote:Op maandag 18 mei 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzoquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Dat mag ook, als je maar afstand houdtquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Heb jij zo'n groot balkon dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Hopelijk per direct een einde aan alle maatregelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet weer kunnen toch
Nee dag mag niet (Scrummie lees je mee)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je maar afstand houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |