ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je maar afstand houdt
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.
Volgens mij mag het feitelijk maar een half jaar ofzo Hollandse nieuwe heten maar daar houdt vrijwel niemand zich aan (dit heb ik ooit gezien in de keuringsdienst van waarde)
2 zelfs maar tochquote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?
Dan moet je de quiz doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
ik hield me er voor de lockdown al aan, moet wel overzichtelijk blijvenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef JanCees het volgende:
je mag ook meer dan drie uitnodigen als die behoren tot je huishouden @:scrummie2.1
snap je
Dat kan ik niet belovenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je maar afstand houdt
Gewoon een ander huis voor je vrouw en kinderenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
geen idee maar het kan welquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |