Ken je trouwens de app brawl stars?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Stukje reusquote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggen
@Scrummie2.1 is van de verkeerde kaent.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:elan @:atypisch
[..]
Niet geklikt.
Je houdt je wel erg vaak bezig met die Nikkie.
Ik zou voor vis gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Boterham met kaasquote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Ik ben een badkamertje aan het maken, zo heb je het zelden gezien. Ondertussen staan mijn perzikbomen in bloei. Het is een groot feest op mijn eiland.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:buitendam is ziedend omdat ik zijn kinderachtige spelletje aanval
Broodje tonijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Wel leuk, ze bellen me elke keer of ik weer wil spelen. Ze zijn 4 en 6, maar domineren wel zwaar onlinequote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat de nieuwe haring er is. Hoef ik me 50% minder druk te maken om mijn lunch.
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)
Die is er eigenlijk het hele jaar door.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |