quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.
Is inderdaad een leuk programma, echter op een gegeven moment heb ik wel zoiets van niks is meer echtquote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.
Moet jij weten.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk programma, echter op een gegeven moment heb ik wel zoiets van niks is meer echt
Boohh nu zin in haringquote:
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.quote:
Bij mij is donderdag visdag, want dan staat de kraam er. @De_Kraamquote:Op maandag 18 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @:3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.
Hier komt er eentje langsrijden op donderdagquote:Op maandag 18 mei 2020 11:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij mij is donderdag visdag, want dan staat de kraam er. @:de_kraam
als zij het zeggen moet het wel waar zijnquote:
wat zeggen ze?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als zij het zeggen moet het wel waar zijn
Stop maar weer een paling in je reetquote:Op maandag 18 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @:3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.
Nouja dat niet zo zeer, maar dat heel veel van die visboeren het hele jaar door Hollandse nieuwe verkopen terwijl dat onzin is. Zoiets was het.quote:
oud nieuws, moet altijd wel lachen in dat CUL topic als de fijnproevers hun oordeel hebben, die dingen worden zo snel en diep ingevroren dat het geen moer uitmaakt, al is de haring bij de ene visboer wel beter dan bij de andere.quote:
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
oud nieuws, moet altijd wel lachen in dat CUL topic als de fijnproevers hun oordeel hebben, die dingen worden zo snel en diep ingevroren dat het geen moer uitmaakt, al is de haring bij de ene visboer wel beter dan bij de andere.
Gekliktquote:
quote:Wandpanelen van het spoorviaduct bij knooppunt Watergraafsmeer zijn op het wegdek gevallen.
zo wordt de harde kern nog harderquote:Op maandag 18 mei 2020 12:31 schreef Doublepain het volgende:
FC Seoul biedt excuses aan voor sekspoppen op tribune
@:kingroland
Zit jouw vriendin hier ook tussen??
Zeker. Weer bijna business as usual eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2020 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overleef je de corona beetje maat?
Zag van het weekend in Duitsland alweer biergardens open.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Weer bijna business as usual eigenlijk
Nu nog de kroegen open
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bewaakt ie de plantjes geen ripdeals hier
Molten Corequote:Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo knut, hoe is het ermee? En stream je nog wel eens?
AQ40 man man man duurde uren.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Molten Core
Black Wing Liar
Straks AQ40
Alles jongen. Grootste twitchstreamer op het moment.
quote:Op maandag 18 mei 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
Haten op HarrieGODquote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
Als je Kuma een 10 vindt, wat voor rating zou je dan aan Harrie (of hoe heet dat mormel?) geven?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een schitterende hond zeg.
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
http://open.spotify.com/track/1gUakci7HwPcImtp0i79N3
Wanne lelijke hond heeft Messi @Taradoquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Gelijk even kijken welk TOP-nieuws Mick van Wely nou bedoelde.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat de Telegraaf weer druk bezig is topnieuws te produceren.
trieste werkgever danquote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet mijn werkgever (en dat is niet Danny).
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanne lelijke hond heeft Messi @:tarado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eensquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]blauwe tong genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie hondquote:Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bewaakt ie de plantjes geen ripdeals hier
en welke is de grotere chick magnet....quote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.quote:
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.
Alsnog MOET @Danny het maar fixenquote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet mijn werkgever (en dat is niet Danny).
krijgt wel een leuk bedrag voor die reclames denk ikquote:Op maandag 18 mei 2020 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gifjeWat is die Froger toch een WALGELIJK figuur.
wat werden we er toen mee doodgegooid zegquote:Op maandag 18 mei 2020 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gifjeWat is die Froger toch een WALGELIJK figuur.
Oh ik dacht dat hij het gratis deedquote:Op maandag 18 mei 2020 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijgt wel een leuk bedrag voor die reclames denk ik
Gekliktquote:
Waarom maak je niet snel wat vrienden zodat je ze er alles over kan vertellenquote:Op maandag 18 mei 2020 13:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Friends. Ik heb daar een pittige mening over.
@DonRajaquote:McIlroy en Johnson wonnen de ludieke golfwedstrijd van Fowler en Wolff via een tiebreak. Alle vier droegen ze microfoons en moesten ze hun eigen tas met clubs dragen, iets wat een caddie normaal gesproken voor hen doet.
Moet je niet werken?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Ifrane het volgende:
Net een uur gesportNu een eiwitreep van Body & Fit aan het eten.
@:Caland
@:GGMM
@:onlogisch
@:Elan
Trots op je maatquote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Ifrane het volgende:
Net een uur gesportNu een eiwitreep van Body & Fit aan het eten.
@:Caland
@:GGMM
@:onlogisch
@:Elan
Als dit je niveau van spitsvondigheid tegenwoordig is zou ik het niet meer gebruiken, René.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom maak je niet snel wat vrienden zodat je ze er alles over kan vertellen
Ik heb gelukkig de vrijheid om te doen wat ik wil op de vergaderingen na, zolang ik maar mijn deadlines haal.quote:
Iemand die dagelijks 200 gram aardbeien vreet en denkt goed bezig te zijn neem ik niet serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |