Als je Kuma een 10 vindt, wat voor rating zou je dan aan Harrie (of hoe heet dat mormel?) geven?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een schitterende hond zeg.
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
http://open.spotify.com/track/1gUakci7HwPcImtp0i79N3
Wanne lelijke hond heeft Messi @Taradoquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Gelijk even kijken welk TOP-nieuws Mick van Wely nou bedoelde.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat de Telegraaf weer druk bezig is topnieuws te produceren.
trieste werkgever danquote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet mijn werkgever (en dat is niet Danny).
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanne lelijke hond heeft Messi @:tarado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eensquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]blauwe tong genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie hondquote:Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bewaakt ie de plantjes geen ripdeals hier
en welke is de grotere chick magnet....quote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.quote:
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |