Nee, ik geloof niet dat hij een goedzak is. Ik denk dat hij die knap speelt. En gewoon een in en in verwende kerel is.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.
Dan kijken we totaal verschillend tegen hem en tegen Karine aan.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag geen man die aan het draaien was, maar een man die besefte dat het allemaal niet zo fraai leek en het een volgende keer weer zo zou doen omdat hij nu eenmaal iedereen tevreden wil houden. Je zag dat ook tijdens het keuzemoment: hij kon niet blij zijn met zijn keuze voor Karine omdat hij verdrietig was vanwege Jacqueline. Da's een belabberde basis voor een relatie, maar ja, vraag een allemansvriend maar eens om een voorkeur uit te spreken.
Vrouwen als Karine vind ikzelf trouwens maar vervelend: in het verleden gekwetst, durven zich niet open te stellen, gedragen zich als een koelkast. Ik zou er geen trek in hebben.
Ik vond haar vanaf dag 1 al kil en ongeïnteresseerd overkomen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kijken we totaal verschillend tegen hem en tegen Karine aan.
Vond haar wel een leuke vrouw. En ze gedroeg zich als een koelkast omdat ze was voorgelogen, terwijl GJ wist dat het een gevoelig punt was. Daar was ze juist heel open over.
Ik heb me wel al snel afgevraagd wat ze met die grote kleuter moest. Maar misschien dacht ze dat het juist een man zou zijn die niet geraffineerd genoeg was om haar te kwetsen.
Helemaal mee eens. Ik vond haar een hooghartige kille vrouw. Ben ook gek op fotografie, maar ze sloeg de plank daarmee helemaal mis. Ik vond ook dat ze de camera gebruikte om af en toe te 'vluchten', zoals dat shot aan zee. Wees dan eerlijk en zeg dat hij niet je type is.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf dag 1 al kil en ongeïnteresseerd overkomen.
Ik ben dol op fotografie, maar zij had haar camera thuis moeten laten; het gaat om Geert-Jan en niet om zo veel mogelijk kiekjes te schieten.
Juist!quote:Op maandag 11 mei 2020 19:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond haar een hooghartige kille vrouw. Ben ook gek op fotografie, maar ze sloeg de plank daarmee helemaal mis. Ik vond ook dat ze de camera gebruikte om af en toe te 'vluchten', zoals dat shot aan zee. Wees dan eerlijk en zeg dat hij niet je type is.
Als je tijdens dat daten al het gevoel krijgt dat je er tussenuit moet vluchten, kun je beter toch helemaal je koffers pakken?quote:Op maandag 11 mei 2020 19:33 schreef trui het volgende:
Ik wil het toch voor Karine opnemen hoor, ze kreeg ook weinig kans om het een serieuze kans te geven door zijn kinderachtige egocentrische opstelling. Grote kleuter is precies het juiste woord. Ik kan me best voorstellen dat je dan maar een beetje vlucht in foto’s maken.
Maar als je als programma je deelnemers niet in bescherming neemt dan schrijft er uiteindelijk toch niemand meer?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijkcijfers!Drama! Nieuwsgierigheid! Kijken of je Karine ergens op kon betrappen.
Leuk, heb hem speciaal even aangezet.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RipCity het volgende:
Boer zoekt vrouw nu bij Beau. Met die droogkloot steffie vrouw van jaar geleden oid.
Wat een clickbait artikel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:33 schreef Godshand het volgende:
https://www.superguide.nl(...)wekelijks-contact-tv
quote:Fans die hopen op meer hebben pech. "Het is gewoon vriendschappelijk."
Amen to thatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:10 schreef derLudolf het volgende:
Wat een kloten site trouwens, constant zeiken dat je in moet loggen en vervolgens kun je niet verder
Wat een slaapverwekkend geneuzel, ik heb het na een paar minuten afgezet.quote:
Ik vind het een leuk stel, dus ik vind het wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een slaapverwekkend geneuzel, ik heb het na een paar minuten afgezet.
Alles voor de aandacht...quote:
Dit dus. Vraag om aandacht. Niet nodig. Een hond die een eend verslindt. Nou nou...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik bedoel: kijk gewoon naar Bastiaan, en communiceer met hem in plaats van via de camera.
Ik denk ook gewoon uit verveling. Ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht...
Commercieel interessant denk ik....
Een weirdo, dat valt toch wel mee? Het lijkt me dat-ie wat issues heeft, maar ach, wie heeft die niet. Hij heeft het volgens mij bovendien aardig voor elkaar met z'n zorgboerderij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:36 schreef JohnDDD het volgende:
Leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn. Eigenlijk vond ik ze, nu ik ze zo zag zitten, wel een heel goed koppel. Jan is wel een beetje een weirdo, maar tegelijkertijd is hij wel heel oprecht en direct. Lijkt me niet iemand die draaierig of leugenachtig is in een relatie. Ze houden volgens mij ook wel echt van elkaar. Nienke is verder natuurlijk qua uiterlijk knapper dan hij zou hebben durven dromen.
welke van de twee Vera's?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Vera vond ik geweldig om naar te kijken. Ze leek een typetje van Plien of Bianca (ik weet niet wie wie is).
Een roep om aandacht.quote:
ik heb 'm niet eens helemaal uit kunnen kijken, wat een geforceerd gedoe zeg. En inderdaad, weinig boeiend.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een roep om aandacht.
Ik voorspel dat deze relatie ten einde komt als alle aandacht is weggeebt en Milou beseft dat ze geen BNer gaat worden door dit programma....
Echt een saaie vlog.
nou, een beetje weird vind ik hem wel maar misschien komt dat ook doordat hij zo open en oprecht is en dat andere mensen dat wat meer voor zichzelf zouden houden, dat klopt. ik vind wel dat hij overkomt alsof hij een snuifje teveel heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een weirdo, dat valt toch wel mee? Het lijkt me dat-ie wat issues heeft, maar ach, wie heeft die niet. Hij heeft het volgens mij bovendien aardig voor elkaar met z'n zorgboerderij.
Vera vond ik geweldig om naar te kijken. Ze leek een typetje van Plien of Bianca (ik weet niet wie wie is).
De Vera van Jan.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:36 schreef Mar_an het volgende:
Ik ga vooral slecht op het feit dat die hond aan zijn gezicht likt, gadverdamme. Krijg ik altijd rillingen van. 🤢🤢
hahaha ja erg he.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De Vera van Jan.
Geert. Geert Jan. Jan. Vera. Vera. Ze maken het er niet heel eenvoudig op.
Mag ik van jou de Vera, de Geert en de Jan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
De Vera van Jan.
Geert. Geert Jan. Jan. Vera. Vera. Ze maken het er niet heel eenvoudig op.
Mag ik van jou van de dates van Geert, Vera? En ook de Vera van de dates van Jan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mag ik van jou de Vera, de Geert en de Jan?
Chips! Nu heb jij zeker kwartet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:53 schreef Chia het volgende:
Mag ik van jou van de dates van Geert, Vera? En ook de Vera van de dates van Jan?
Dat vooroordelen en aannames toch niet blijken te kloppen. Gohquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Goh, toch nog 3 uit 5. Dat had ik niet aan zien komenIk dacht echt dat het 0% zou worden.
Geert-Jan heeft me toch wat teleurgesteld hoor. In het begin denk je nog dat het eigenlijk een prima kerel is maar uiteindelijk komen er toch wel wat dingen naar boven die niet zo prettig zijn.
2 maar. Matige oogst dit jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Goh, toch nog 3 uit 5. Dat had ik niet aan zien komenIk dacht echt dat het 0% zou worden.
Geert-Jan heeft me toch wat teleurgesteld hoor. In het begin denk je nog dat het eigenlijk een prima kerel is maar uiteindelijk komen er toch wel wat dingen naar boven die niet zo prettig zijn.
Zelfs positieve vooroordelen niet, nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat vooroordelen en aannames toch niet blijken te kloppen. Goh
Oh ja 2, geen idee waarom ik 3 dachtquote:
Je weet dat het gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs positieve vooroordelen niet, nee.
Maar kom, bevooroordeeld ben je al snel als je naar dit soort programma's kijkt. Dat wordt natuurlijk ook gewoon gestuurd.
Misschien is dat ook omdat je het nu van hem weetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nou, een beetje weird vind ik hem wel maar misschien komt dat ook doordat hij zo open en oprecht is en dat andere mensen dat wat meer voor zichzelf zouden houden, dat klopt. ik vind wel dat hij overkomt alsof hij een snuifje teveel heeft gehad.
Volgens mij heeft Angela hem gewoon geblokkeerd. "Angela? Daar heb ik geen nummer van"quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:34 schreef Jester65 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)goed-prima~ad4230cf/
Ingrid is dus de nieuwe wauwfactor van Geert (vooralsnog).
SMS verliefdheid AAN...quote:Boer Geert vindt na Angela en Wendy de liefde bij Ingrid: ‘Het gaat keigoed, prima’
De Brabantse boer Geert is sinds de opnames van Boer Zoekt Vrouw alweer twee liefjes verder. In het programma ging zijn verliefdheid voor de hoogblonde Angela al snel over, waarna hij iets kreeg met ene Wendy. Nadat die relatie op de klippen was gelopen, viel hij voor de charmes van Ingrid.
Pretoogjes hequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef Mar_an het volgende:
Waarom sturen mensen berichten naar zo’n man.
Daar ging mijn slok koffie bijnaquote:
Wat een man. Hebben we al foto’s van Ingrid?quote:
Zou me niks verbazen neequote:Angela: ‘Ik had al het idee dat er iets anders was. Voor mijn gevoel heeft hij mij en het programma voorgelogen’
Heel Boer Zoekt Vrouw-kijkend Nederland viel over boer Geert heen, toen hij Angela tijdens de citytrip duidelijk maakte dat het niets ging worden. Ondanks de afloop blikt ze terug op een mooi avontuur. ,,Ik was flabbergasted toen Geert zei dat ik te rustig was en hem niet kon bijhouden. Ik kon de reden niet plaatsen, dacht: ‘Hier klopt iets niet’ “, aldus de Doetinchemse Angela.
Toen ze anderhalve week later hoorde dat Geert een vriendin had, viel voor haar dan ook het kwartje: ,,Al toen hij bij mij thuis kwam, had ik het idee dat er iets anders was. Hij was koeler, afstandelijker. Zeker weten doe ik het niet, maar ik vermoed dat hij haar toen al had leren kennen. Wees dan gewoon een kerel en zeg het eerlijk! Voor mijn gevoel heeft hij mij en het programma voorgelogen.”
Ah dus dat bedoelde Geert met 'hem niet kunnen bijhouden', want hij had alweer een nieuwe vriendin.quote:
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internalquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een man. Hebben we al foto’s van Ingrid?
Teken je als boer denk ik gewoon een contract voor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef trui het volgende:
ik miste ze niet hoor, die horkerige types, ze waren er al die tijd inderdaad gewoon.
En die Geert, het zou mij ook niks verbazen als Angela's vermoeden juist is. Maar goed, ik vond ze ook niet echt goed bij elkaar passen hoor. Maar wel een beetje triestig hoe zo'n dwingend programma-format er dan waarschijnlijk in mee heeft gespeeld dat hij de citytrip toch maar door heeft laten gaan.
Wat was mis met vera dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom doet zo'n boer dan mee aan dat programma als je om de haverklap een ander je bed in lult? Had ik liever een van de boeren gevolgd met minder brieven, zaten stuk interessantere types tussen.
Vera had Geert op tijd door, zo blijkt achteraf. Zijn interesse in haar was puur omdat het een 'mooi vrouwke' was, maar haar zweverige persoonlijkheid/interesses interesseerde Geert geen bal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat was mis met vera dan?
Wat een kontje die ze hele tijd liet zien
Ik bedoel ze had ook lange jas of truitjes over de billen kunnen aantrekken
Snap wel dat hij dat leuk vond
Klikken deed je tochquote:
ja, dat snap ik, maar dat is toch best triest, als zo'n citytrip dan als een toneelstukje wordt doorgezet, om maar geen boetes aan je broek te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Teken je als boer denk ik gewoon een contract voor.
Mee eens.. format van het programma zou dan ook wel eens flink op de schop mogen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:47 schreef trui het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar dat is toch best triest, als zo'n citytrip dan als een toneelstukje wordt doorgezet, om maar geen boetes aan je broek te krijgen.
Ja, ze reageert met smileys, maar het is wel duidelijk wie het is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internal
Lol, dat is inderdaad wel duidelijk. Hij heeft wel echt een type, hѐ.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internal
Inderdaad. Ik heb hem die hele trip niet aan haar billen zien zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef trui het volgende:
En die Geert, het zou mij ook niks verbazen als Angela's vermoeden juist is.
Maar Vera had helemaal geen kont, ze was haast platquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat was mis met vera dan?
Wat een kontje die ze hele tijd liet zien
Ik bedoel ze had ook lange jas of truitjes over de billen kunnen aantrekken
Snap wel dat hij dat leuk vond
Ben ik de enige die dat "Keigoed, prima" met dat vervelende accent leest?quote:
Haha nee!quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat "Keigoed, prima" met dat vervelende accent leest?
quote:Heeft Milou al een (top)baan in Zeeland inmiddels?
Daar zijn wel al een aantal mensen hard mee bezig volgens mij, haha. Er is op dit moment nog niks concreets, maar het leeft wel.
Wie zijn daarmee bezig?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:27 schreef Chia het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/verliefd-zeeland
[..]
Raad eens wat er hier al eens eerder gemeld is?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Raad eens wat er hier al eens eerder gemeld is?
Ik ook..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:21 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Jan pas 36 isdacht eerder aan 46.
Zo te zien hebben ze daar allemaal maling aan.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
die nieuwe wauwie van Geert werkt toch als verpleegster? Er is wel iets mis met haar korte termijn geheugen, ze heeft iets gemist over anderhalve meter afstand houden.
Ze komt me wel ergens bekend voor. Zou GJ weten dat je maar 3 personen op bezoek mag hebben?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo te
[..]
Zo te zien hebben ze daar allemaal maling aan.![]()
Wie zou die dame naast GJ zijn?
Annemiek heeft ook nog nooit van 1,5 meter gehoord, gezien hoe ze met wauwie in het weiland staat. Gewoon lekker maling hebben joh, zo zijn boeren.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ze komt me wel ergens bekend voor. Zou GJ weten dat je maar 3 personen op bezoek mag hebben?
Ja hoe snel de tijd gaat he...quote:Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
2004 lijkt qua beeld wel op de jaren 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |