Ik denk ook gewoon uit verveling. Ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht...
Commercieel interessant denk ik....
Een weirdo, dat valt toch wel mee? Het lijkt me dat-ie wat issues heeft, maar ach, wie heeft die niet. Hij heeft het volgens mij bovendien aardig voor elkaar met z'n zorgboerderij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:36 schreef JohnDDD het volgende:
Leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn. Eigenlijk vond ik ze, nu ik ze zo zag zitten, wel een heel goed koppel. Jan is wel een beetje een weirdo, maar tegelijkertijd is hij wel heel oprecht en direct. Lijkt me niet iemand die draaierig of leugenachtig is in een relatie. Ze houden volgens mij ook wel echt van elkaar. Nienke is verder natuurlijk qua uiterlijk knapper dan hij zou hebben durven dromen.
welke van de twee Vera's?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Vera vond ik geweldig om naar te kijken. Ze leek een typetje van Plien of Bianca (ik weet niet wie wie is).
Een roep om aandacht.quote:
ik heb 'm niet eens helemaal uit kunnen kijken, wat een geforceerd gedoe zeg. En inderdaad, weinig boeiend.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een roep om aandacht.
Ik voorspel dat deze relatie ten einde komt als alle aandacht is weggeebt en Milou beseft dat ze geen BNer gaat worden door dit programma....
Echt een saaie vlog.
nou, een beetje weird vind ik hem wel maar misschien komt dat ook doordat hij zo open en oprecht is en dat andere mensen dat wat meer voor zichzelf zouden houden, dat klopt. ik vind wel dat hij overkomt alsof hij een snuifje teveel heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een weirdo, dat valt toch wel mee? Het lijkt me dat-ie wat issues heeft, maar ach, wie heeft die niet. Hij heeft het volgens mij bovendien aardig voor elkaar met z'n zorgboerderij.
Vera vond ik geweldig om naar te kijken. Ze leek een typetje van Plien of Bianca (ik weet niet wie wie is).
De Vera van Jan.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:36 schreef Mar_an het volgende:
Ik ga vooral slecht op het feit dat die hond aan zijn gezicht likt, gadverdamme. Krijg ik altijd rillingen van. 🤢🤢
hahaha ja erg he.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De Vera van Jan.
Geert. Geert Jan. Jan. Vera. Vera. Ze maken het er niet heel eenvoudig op.
Mag ik van jou de Vera, de Geert en de Jan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
De Vera van Jan.
Geert. Geert Jan. Jan. Vera. Vera. Ze maken het er niet heel eenvoudig op.
Mag ik van jou van de dates van Geert, Vera? En ook de Vera van de dates van Jan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mag ik van jou de Vera, de Geert en de Jan?
Chips! Nu heb jij zeker kwartet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:53 schreef Chia het volgende:
Mag ik van jou van de dates van Geert, Vera? En ook de Vera van de dates van Jan?
Dat vooroordelen en aannames toch niet blijken te kloppen. Gohquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Goh, toch nog 3 uit 5. Dat had ik niet aan zien komenIk dacht echt dat het 0% zou worden.
Geert-Jan heeft me toch wat teleurgesteld hoor. In het begin denk je nog dat het eigenlijk een prima kerel is maar uiteindelijk komen er toch wel wat dingen naar boven die niet zo prettig zijn.
2 maar. Matige oogst dit jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Goh, toch nog 3 uit 5. Dat had ik niet aan zien komenIk dacht echt dat het 0% zou worden.
Geert-Jan heeft me toch wat teleurgesteld hoor. In het begin denk je nog dat het eigenlijk een prima kerel is maar uiteindelijk komen er toch wel wat dingen naar boven die niet zo prettig zijn.
Zelfs positieve vooroordelen niet, nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat vooroordelen en aannames toch niet blijken te kloppen. Goh
Oh ja 2, geen idee waarom ik 3 dachtquote:
Je weet dat het gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs positieve vooroordelen niet, nee.
Maar kom, bevooroordeeld ben je al snel als je naar dit soort programma's kijkt. Dat wordt natuurlijk ook gewoon gestuurd.
Misschien is dat ook omdat je het nu van hem weetquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
nou, een beetje weird vind ik hem wel maar misschien komt dat ook doordat hij zo open en oprecht is en dat andere mensen dat wat meer voor zichzelf zouden houden, dat klopt. ik vind wel dat hij overkomt alsof hij een snuifje teveel heeft gehad.
Volgens mij heeft Angela hem gewoon geblokkeerd. "Angela? Daar heb ik geen nummer van"quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:34 schreef Jester65 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)goed-prima~ad4230cf/
Ingrid is dus de nieuwe wauwfactor van Geert (vooralsnog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |