quote:Heeft Milou al een (top)baan in Zeeland inmiddels?
Daar zijn wel al een aantal mensen hard mee bezig volgens mij, haha. Er is op dit moment nog niks concreets, maar het leeft wel.
Wie zijn daarmee bezig?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:27 schreef Chia het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/verliefd-zeeland
[..]
Raad eens wat er hier al eens eerder gemeld is?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Raad eens wat er hier al eens eerder gemeld is?
Ik ook..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:21 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Jan pas 36 isdacht eerder aan 46.
Zo te zien hebben ze daar allemaal maling aan.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
die nieuwe wauwie van Geert werkt toch als verpleegster? Er is wel iets mis met haar korte termijn geheugen, ze heeft iets gemist over anderhalve meter afstand houden.
Ze komt me wel ergens bekend voor. Zou GJ weten dat je maar 3 personen op bezoek mag hebben?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo te
[..]
Zo te zien hebben ze daar allemaal maling aan.![]()
Wie zou die dame naast GJ zijn?
Annemiek heeft ook nog nooit van 1,5 meter gehoord, gezien hoe ze met wauwie in het weiland staat. Gewoon lekker maling hebben joh, zo zijn boeren.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ze komt me wel ergens bekend voor. Zou GJ weten dat je maar 3 personen op bezoek mag hebben?
Ja hoe snel de tijd gaat he...quote:Op zondag 17 mei 2020 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
2004 lijkt qua beeld wel op de jaren 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |