In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.
"As ze moar piepers ken bakken, hè!"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.
En dat voor een man zonder wauw-factorquote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"
Iets in me zegt dat hij zijn nieuwe vlam ook uit de brievenstapel heeft gehaald achteraf.
Gister was het oet noe is het wer goaat.
Vooral omdat ze er beiden over gelogen hadden, begreep ik eruit, Maar het was een verzameling van redenen, geloof ik..quote:Op maandag 11 mei 2020 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg gister telefoon bij het stukje van Geert-Jan.
Begrijp ik het nou goed dat Karine is afgehaakt omdat hij nog met die andere vrouw liep te appen?
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat heet een excuus zoeken. Ze zocht een reden om (na het programma) niet meer verder met hem te hoeven optrekken. Dat van Jacqueline verbaasd mij wel, aangezien ze al vanaf het begin aangaf hem niet seksueel aantrekkelijk te vinden.
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.
Volgens mij legde hij het vooral op die manier uit.
Maar dat was hoe hij het bracht toch? Inclusief mogelijke redenen.. volgens mij heeft zij dat niet zo gezegd, al heb ik ook weer niet zo goed opgeletquote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.
Ik houd dit 21 seconden vol.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyy
Ja, dit ga ik niet kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyy
Ik zeg maar iets geks: omdat je het dan een kans hebt gegeven en dan zeker weet dat het niks wordt?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.
quote:Ben je nu wel of niet opgelicht?
Nee, ik ben niet opgelicht, dat gerucht is niet waar.
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef dz5b604 het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/ben-niet-opgelicht
Geert Jan:
[..]
Omdat ze niet vooruit wilden lopen op de aflevering van gisteravond.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?
Kijkcijfers!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?
Ja, in overdrachtelijke zin dan, hè.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
https://www.superguide.nl(...)lichten-geert-jan-tvZe zou volgens de roddels ook Yvon opgelicht hebben?
Ik heb filmpjes gezien op haar insta. Dat is niet kinderachtig.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef BlackNero het volgende:
Is dat dansfilmpje van Milou hier of in een ander deel al geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |