Het probleem zat ook vooral bij Bastiaan, maar de oplossing moest van Milou komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond haar zo leuk dat hij haar niet langere tijd wilde missen.
Ja wel raar dat ze überhaupt geschreven heeft idd. Hij gaat zijn boerderij niet zomaar verkopen of zo.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem zat ook vooral bij Bastiaan, maar de oplossing moest van Milou komen.
Als ik het goed begreep, had hij er twee keer over gelogen. Hij had voor de citytrip gebeld (‘Alleen even vragen hoe het ging’). Dat had hij verzwegen, maar dat praatten ze uit, aldus de voiceover van Yvon. Na de citytrip, waarbij Karine ‘kleine stapjes’ wilde maken en GJ liever wat grotere, heeft hij wéér stiekem met Jacqueline gebeld. En wellicht al afgesproken, dat bleef wat vaag. Zowel hij als Jacqueline verzwegen dat, volgens Karine. Kennelijk had Karine dus ook nog wel eens contact met Jacqueline. Toen heeft ze het uitgemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..
Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip
Kun je het niet copy/pasten? Ik ga niet registreren om het te lezen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rieven-25644447.html
Jelte - van Annemiek - heeft het er maar druk mee.
Al zou het wel intrigerend zijn als Jacqueline de vrouw zou zijn die Story de oplichtingsroddel aan de hand deed. De twee dames zijn ook niet op goede voet uiteen gegaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Karine komt goed weg. Jacqueline ook, trouwens.
tuurlijk!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kun je het niet copy/pasten? Ik ga niet registreren om het te lezen.
Maar Jacqueline deed toch willens en wetens mee aan een format waarin ze gewoon keihard moest concurreren?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al zou het wel intrigerend zijn als Jacqueline de vrouw zou zijn die Story de oplichtingsroddel aan de hand deed. De twee dames zijn ook niet op goede voet uiteen gegaan natuurlijk.
Volgens Karine kwam die roddel van ‘een vrouw die het niet zo leuk vond dat ik in beeld was’.![]()
Wellicht even in een spoiler. Wel zo netjes richting de bron.quote:
Jacqueline zei in een terugblik ergens wel dat ze had gedacht dat zíj gekozen zou worden door GJ. Misschien dat ze gewoon een vals kreng is en haar verongelijktheid heeft afgereageerd op Karine. Helemaal toen GJ na hun geheime eerste belletje toch met de concurrentie op citytrip ging.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar Jacqueline deed toch willens en wetens mee aan een format waarin ze gewoon keihard moest concurreren?
Dan geloof ik dat ‘niet zo leuk dat ik in beeld was’ niet zo. Maar kan zijn dat Karine zich expres omzichtig uitdrukte.
Karine meldde toch ook dat haar zwijgcontract tot augustus duurde?
Bij Annemiek stond toch ook gewoon de leeftijd in beeld?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef Vatta het volgende:
Waarom zag je bij de mannelijke kandidaten wel de leeftijd in beeld en bij de vrouwelijke niet.
Ja bij de boeren wel, maar de kandidaten niet geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Annemiek stond toch ook gewoon de leeftijd in beeld?
Ik ben geen Fries, ik had er ook moeite mee om sommige dingen te begrijpen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
En vertaal jij het even? Sommige zinnen word ik niet wijs uit.
Als ik het in mijn hoofd voorlees snap ik het.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
En vertaal jij het even? Sommige zinnen word ik niet wijs uit.
Och, dat kan verschillende kanten opgaan. Het kan ook zijn dat ze nu groots en meeslepend wil leven en gaandeweg beseft dat er belangrijkere zaken in het leven zijn dan in een wereldstad wonen en een zogenaamd belangrijke baan te hebben. Of het kan zo zijn dat Bastiaan beseft dat hij niet gelukkig wordt van een huisvrouw en zich schikt naar een deeltijd-LAT-relatie. Of ze gaan uit elkaar, net als veel andere stellen die op den duur merken dat ze een uiteenlopend beeld hebben over hun gezamenlijke toekomst.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.
En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.
Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan .
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep, had hij er twee keer over gelogen. Hij had voor de citytrip gebeld (‘Alleen even vragen hoe het ging’). Dat had hij verzwegen, maar dat praatten ze uit, aldus de voiceover van Yvon. Na de citytrip, waarbij Karine ‘kleine stapjes’ wilde maken en GJ liever wat grotere, heeft hij wéér stiekem met Jacqueline gebeld. En wellicht al afgesproken, dat bleef wat vaag. Zowel hij als Jacqueline verzwegen dat, volgens Karine. Kennelijk had Karine dus ook nog wel eens contact met Jacqueline. Toen heeft ze het uitgemaakt.
Aan hoe hij maar mondjesmaat toegaf hoe het was gegaan aan Yvon (eerst stelde het niets voor, later was het al af en toe afspreken en een minuut verder sprak hij van een mogelijk ‘beginnetje van een relatie’), lees ik eigenlijk af dat het een stiekemerd is.
Heel in het begin van de seie was er al het gerucht dat hij heel wat dames uit zijn dorp het hof zou hebben gemaakt en men niet zo goed begreep waarom hij de verdrietige loner speelde. Die roddel geloof ik inmiddels wel.
Dat is precies het beeld wat ik ook van hem heb. Sociale onhandigheid maar zeker geen kwade of achterbakse bedoelingen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.
Vind dat ook een betere inschatting van GJ. Al met al had hij gewoon voor Jacqueline moeten kiezen want die paste qua type vrouw veel beter bij hem (hartelijker, warmer).quote:Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.
"As ze moar piepers ken bakken, hè!"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.
En dat voor een man zonder wauw-factorquote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"
Iets in me zegt dat hij zijn nieuwe vlam ook uit de brievenstapel heeft gehaald achteraf.
Gister was het oet noe is het wer goaat.
Vooral omdat ze er beiden over gelogen hadden, begreep ik eruit, Maar het was een verzameling van redenen, geloof ik..quote:Op maandag 11 mei 2020 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg gister telefoon bij het stukje van Geert-Jan.
Begrijp ik het nou goed dat Karine is afgehaakt omdat hij nog met die andere vrouw liep te appen?
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat heet een excuus zoeken. Ze zocht een reden om (na het programma) niet meer verder met hem te hoeven optrekken. Dat van Jacqueline verbaasd mij wel, aangezien ze al vanaf het begin aangaf hem niet seksueel aantrekkelijk te vinden.
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.
Volgens mij legde hij het vooral op die manier uit.
Maar dat was hoe hij het bracht toch? Inclusief mogelijke redenen.. volgens mij heeft zij dat niet zo gezegd, al heb ik ook weer niet zo goed opgeletquote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.
Ik houd dit 21 seconden vol.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyy
Ja, dit ga ik niet kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyy
Ik zeg maar iets geks: omdat je het dan een kans hebt gegeven en dan zeker weet dat het niks wordt?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.
quote:Ben je nu wel of niet opgelicht?
Nee, ik ben niet opgelicht, dat gerucht is niet waar.
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef dz5b604 het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/ben-niet-opgelicht
Geert Jan:
[..]
Omdat ze niet vooruit wilden lopen op de aflevering van gisteravond.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?
Kijkcijfers!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?
Ja, in overdrachtelijke zin dan, hè.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
https://www.superguide.nl(...)lichten-geert-jan-tvZe zou volgens de roddels ook Yvon opgelicht hebben?
Ik heb filmpjes gezien op haar insta. Dat is niet kinderachtig.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef BlackNero het volgende:
Is dat dansfilmpje van Milou hier of in een ander deel al geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |