SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Iemand een TT?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je ziet het vaker, een mooie vrouw met een middelmatig ogende man.
Het omgekeerde? Zelden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nina Brinkquote:Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.![]()
![]()
Meeste vrouwen met geld zijn shit. Behalve Mila Kunis.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.![]()
Boer Geert Jan verzweeg zijn telefoontjes, maar Karine voelde het al![]()
https://www.ad.nl/show/bo(...)lde-het-al~a482428a/
En nu al in het AD![]()
![]()
Denk het wel jaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat hele oplichtingsverhaal dus niks meer van gehoord
Allemaal onzin van een roddelblaadje?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Las het ook ergens op Twitter maar volgend jaar graag de 5 boeren met de minste brieven intensief volgen, niet die met honderden brieven en die alsnog moeilijk doen.![]()
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)quote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
Dit is heel wat positiever dan wat we vorige week zagen.Somebody that I used to know![]()
Ging over Geert-Jan en Karinaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)
Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief.![]()
![]()
Oh zoquote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging over Geert-Jan en Karina
Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief.![]()
Somebody that I used to know![]()
Dus blijkbaar hadden de andere meiden vanaf het begin geen kans bij Slissie. En hij heeft dat lange afstand telkens gezegd om de hoop bij de andere nog levend te houden. Slim gespeeld.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!![]()
Jan en Nienke.Had ik juist voorspeld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Nou, dat klinkt lekker positief.![]()
Als ze moest kiezen tussen haar werk daar of Bastiaan, dan koos ze voor Bastiaan. Wat is daar dan niet positief aan?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.
Nou, dat klinkt lekker positief.The love you take is equal to the love you make.![]()
Erg leuk dat ze nog samen zijn.quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Karina kwam er achter dat GJ contact had met Jacqueline en is toen uit rancune met de credit card van GJ gaan shoppen?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat hele oplichtingsverhaal dus niks meer van gehoord
Allemaal onzin van een roddelblaadje?Inderdaad rare onzin van een roddelblaadje vermoed ik.
![]()
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.
Karine zocht in mijn ogen een stok om mee te slaan. De telefoontjes van GJ heeft ze aangegrepen. Het was op de citytrip al duidelijk dat ze hem helemaal niet zag zitten. Ze moet niet lullen dat ze er echt voor wilde gaan, dat heb ik geen moment gezien bij haar.
Annemiek moet aan zichzelf werken, haar verleden verwerken. Heeft geen nut om op deze manier door te gaan met daten. Ze legt de bal bij de jongens neer - daar kwam ook weinig uit volgens haar - maar zij is degene die meedoet aan dit programma. Daar hoort gesprekken voeren ook bij!![]()
Is niet gezegd over Geertquote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.
Karine zocht in mijn ogen een stok om mee te slaan. De telefoontjes van GJ heeft ze aangegrepen. Het was op de citytrip al duidelijk dat ze hem helemaal niet zag zitten. Ze moet niet lullen dat ze er echt voor wilde gaan, dat heb ik geen moment gezien bij haar.
Annemiek moet aan zichzelf werken, haar verleden verwerken. Heeft geen nut om op deze manier door te gaan met daten. Ze legt de bal bij de jongens neer - daar kwam ook weinig uit volgens haar - maar zij is degene die meedoet aan dit programma. Daar hoort gesprekken voeren ook bij!![]()
Klopt, die Geert vertrouw ik ook voor geen meter en het lijkt me een erg eigenwijs en onaangenaam persoon. Totaal geen zelfreflectie ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Annemiek moet aan zichzelf werken, haar verleden verwerken. Heeft geen nut om op deze manier door te gaan met daten. Ze legt de bal bij de jongens neer - daar kwam ook weinig uit volgens haar - maar zij is degene die meedoet aan dit programma. Daar hoort gesprekken voeren ook bij!
Eens wat Karine betreft. Die leek van het begin af aan al weinig interesse te hebben in hem; continu maar foto's maken en er zit niks hartelijks in haar. Ze leek op andere dingen uit te zijn; die gratis vakantie waarin zij lekker de winkels in dook en hem maar naar naar buiten stuurde omdat hij daar maar klungelig rondhing. En misschien is zij ook degene die hem zo bedrogen heeft? (ALS die roddel klopt.)
Klopt verder ook @ die telefoontjes. Sowieso denk ik niet dat hij gebeld zou hebben als er een betere klik met Karine was. Hij was gewoon hevig teleurgesteld in haar en probeerde te kijken of hij zijn heil toch elders kon vinden.
En ook weer eens @ Annemiek, ja.![]()
De telefoontje van GJ naar Jacqueline was dus al voor de citytrip. Dan is de houding van Karine tijdens de citytrip iets beter te begrijpen.![]()
Ook eens wat betreft Karine.
Maar denk dat GJ ook helemaal niet gekozen had. Had een naam genoemd omdat het moest, maar met spijt in z'n hart liet hij Jacqueline (niet) gaan. Hij was er nog helemaal niet over uit. Stom programma met keuzedrukgeef hem dan een dagje langer en geef hem een opdracht /huiswerk mee. Sinds wanneer gaat het niet meer om de inhoud?
Anyway, hij kon beiden niet loslaten. Onhandig om contact met Jacqueline te zoeken, maar ik mis de menselijkheid van Karine om te begrijpen wat er gebeurt. Ik snap best dat je zelf niet verder wilt met GJ, maar je hoeft je niet zo verongelijkt op te stellen. In die zin meer respect voor Angela.
Maar het zou sowieso niets worden tussen Jacqueline en GJ. Jacqueline voelde niet genoeg voor GJ. Dat zei ze zelf vlak voor het keuzemoment. Vond het dan ook helemaal geen probleem dat ze het niet werd. Klaar.Somebody that I used to know![]()
Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!
En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.
Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan .
Love is in the air!![]()
Met het mes op de keel kiezen. Dat klinkt alsof je helemaal niet wil kiezen. Die twee verschillende levens blijven dus een probleem. En als Milou dat probleem niet wil, kan ze ook echt wel iemand vinden die niet vastzit aan Zeeland.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze moest kiezen tussen haar werk daar of Bastiaan, dan koos ze voor Bastiaan. Wat is daar dan niet positief aan?![]()
Ja vroeg of laat gaan die kriebels om weer internationaal te gaan werken ook wel weer komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.
En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.
Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan .![]()
Als Milou 26 jaar is, zoals ik dat hier eens gelezen heb, dan denk ik dat jouw onderbuikgevoel klopt.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.
Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan .
Zou zij 5 jaar ouder zou zijn geweest, dan denk ik dat zij haar Frankfurt-bestaan wel genoeg had kunnen afsluiten als een interessante periode van haar leven, en dan tijd zou gaan maken voor een volgende levensfase..![]()
Dat denk ik dus ook. Er kwam ook naar voren dat ze haar plek nog niet gevonden had op de boerderij. Waarop Yvon antwoordde dat ze dan maar een emmertje verf moeten kopen. Maar dat is natuurlijk een oppervlakkige oplossing voor een dieper probleem.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:
En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.![]()
Juist die moeite met kiezen speelt dan ook wel weer mee in het opbouwen van verliefdheid bij Karine, vermoed ik. Als je 't gevoel hebt dat hij die ander net zo leuk vindt, ondermijnt dat wel het gevoel dat jullie samen iets heel speciaals hebben. Een dagje langer bedenktijd had bij GJ de ellende alleen maar meer opgerekt, lijkt me. Hij genoot vooral van 't feit dat hij aandacht kreeg.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Postbus100 het volgende:
Maar denk dat GJ ook helemaal niet gekozen had. Had een naam genoemd omdat het moest, maar met spijt in z'n hart liet hij Jacqueline (niet) gaan. Hij was er nog helemaal niet over uit. Stom programma met keuzedrukgeef hem dan een dagje langer en geef hem een opdracht /huiswerk mee. Sinds wanneer gaat het niet meer om de inhoud?
Zijn houding tijdens die citytrip zou mij trouwens ook afstoten, wat een zielig gedoe, huu. Hij lijkt niet echt geïnteresseerd in de ander, alleen maar in wat zij voor hem kan betekenen. Dus erg op zichzelf gericht. Ik had tegelijkertijd ook wel medelijden met 'm hoor, want hij is volgens mij ook niet eens in staat om het anders te doen. Maar wie weet, treft hij nog eens iemand die het vooral leuk vindt om hem lekker te vertroetelen en de hele dag om zijn grapjes te lachen. Het is geen slecht mens.in de haak.![]()
Ja, de bekende stok om mee te slaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waarschijnlijk belde Geert Jan ook met Jacqueline omdat hij ook wel aanvoelde dat het niets met Karine zou worden. Als Karine dus wel een relatie had gewild, was Jacqueline helemaal niet meer relevant geweest.![]()
Welke 5? Ik tel er maar 4.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:57 schreef Burdie het volgende:
Nou 5 van de 10 boeren aan de man, de score is wel eens slechter geweest. Toch?![]()
Geile Geert waar het 'toevallig' even uit was met z'n Wendy toen hij voor de reünie moest komen opdravenquote:![]()
![]()
Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..quote:Op maandag 11 mei 2020 10:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, de bekende stok om mee te slaan.
Waarschijnlijk belde Geert Jan ook met Jacqueline omdat hij ook wel aanvoelde dat het niets met Karine zou worden. Als Karine dus wel een relatie had gewild, was Jacqueline helemaal niet meer relevant geweest.
Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip![]()
![]()
Ja, dan moet hij de vijfde zijn, maar dat heeft dan ook weinig met Boer Zoekt Vrouw te maken.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geile Geert waar het 'toevallig' even uit was met z'n Wendy toen hij voor de reünie moest komen opdraven
Of je moet meetellen dat hij door de tv-aandacht extra populair is geworden...![]()
We weten niet hoeveel tijd er tussen zat.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..
Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip![]()
Dat is Geerteigen geloof ik. Had Geile Geert1.0 dat niet ook? Die heeft iig vrij veel korte relaties gehad naar aanleiding van BZV.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geile Geert waar het 'toevallig' even uit was met z'n Wendy toen hij voor de reünie moest komen opdraven![]()
Klopt, maar wel dat hij voor de citytrip al contact had..quote:Op maandag 11 mei 2020 10:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel tijd er tussen zat.![]()
Karine had wel wat onaardige dingen gezegd toen ze erachter kwam, dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat zij ook gevoelens had. Anders was je niet zo gekwetst.![]()
Alsof dat niet samen kan. Man en ik hebben kinderen en toch werkt een van ons 2-en een groot gedeelte van de week in het buitenland. Kost wat reistijd ja, maar zo raar is dit niet. In Duitsland zijn volksstammen die zo leven.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vroeg of laat gaan die kriebels om weer internationaal te gaan werken ook wel weer komen.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik neem aan dat je het programma wel gekeken hebt, en de problemen die ze rondom dit onderwerp hadden gezien hebt?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alsof dat niet samen kan. Man en ik hebben kinderen en toch werkt een van ons 2-en een groot gedeelte van de week in het buitenland. Kost wat reistijd ja, maar zo raar is dit niet. In Duitsland zijn volksstammen die zo leven.![]()
![]()
Ja, maar als je elkaar echt leuk vindt zoek je naar een oplossing.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het programma wel gekeken hebt, en de problemen die ze rondom dit onderwerp hadden gezien hebt?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Of ze ziet gewoon haar wantrouwen in mannen bevestigd.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:32 schreef Jeroboam het volgende:
Karine had wel wat onaardige dingen gezegd toen ze erachter kwam, dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat zij ook gevoelens had. Anders was je niet zo gekwetst.Somebody that I used to know![]()
Hij vond haar zo leuk dat hij haar niet langere tijd wilde missen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar als je elkaar echt leuk vindt zoek je naar een oplossing.![]()
Het probleem zat ook vooral bij Bastiaan, maar de oplossing moest van Milou komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond haar zo leuk dat hij haar niet langere tijd wilde missen.![]()
Ja wel raar dat ze überhaupt geschreven heeft idd. Hij gaat zijn boerderij niet zomaar verkopen of zo.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem zat ook vooral bij Bastiaan, maar de oplossing moest van Milou komen.![]()
Als ik het goed begreep, had hij er twee keer over gelogen. Hij had voor de citytrip gebeld (‘Alleen even vragen hoe het ging’). Dat had hij verzwegen, maar dat praatten ze uit, aldus de voiceover van Yvon. Na de citytrip, waarbij Karine ‘kleine stapjes’ wilde maken en GJ liever wat grotere, heeft hij wéér stiekem met Jacqueline gebeld. En wellicht al afgesproken, dat bleef wat vaag. Zowel hij als Jacqueline verzwegen dat, volgens Karine. Kennelijk had Karine dus ook nog wel eens contact met Jacqueline. Toen heeft ze het uitgemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..
Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip
Aan hoe hij maar mondjesmaat toegaf hoe het was gegaan aan Yvon (eerst stelde het niets voor, later was het al af en toe afspreken en een minuut verder sprak hij van een mogelijk ‘beginnetje van een relatie’), lees ik eigenlijk af dat het een stiekemerd is.
Heel in het begin van de seie was er al het gerucht dat hij heel wat dames uit zijn dorp het hof zou hebben gemaakt en men niet zo goed begreep waarom hij de verdrietige loner speelde. Die roddel geloof ik inmiddels wel.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
https://www.lc.nl/friesla(...)rieven-25644447.html
Jelte - van Annemiek - heeft het er maar druk mee.![]()
![]()
Kun je het niet copy/pasten? Ik ga niet registreren om het te lezen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)rieven-25644447.html
Jelte - van Annemiek - heeft het er maar druk mee.![]()
Al zou het wel intrigerend zijn als Jacqueline de vrouw zou zijn die Story de oplichtingsroddel aan de hand deed. De twee dames zijn ook niet op goede voet uiteen gegaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Karine komt goed weg. Jacqueline ook, trouwens.
Volgens Karine kwam die roddel van ‘een vrouw die het niet zo leuk vond dat ik in beeld was’.![]()
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
tuurlijk!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kun je het niet copy/pasten? Ik ga niet registreren om het te lezen.
Bron: Leeuwarder Courant
Boer zoekt Vrouw-deelnemer Jelte de Jong wordt nu zelf bestookt met brieven
Jelte de Jong uit Jutrijp schreef een liefdesbrief aan BZV-boerin Annemiek Koekoek uit Tynaarlo. ,,Ast elkoar echt leuk fynst, dan rinne de gesprekken fansels.''
plus
Boer zoekt Vrouw-deelnemer Jelte de Jong wordt nu zelf bestookt met brieven
Jelte de Jong uit Jutrijp schreef een liefdesbrief aan BZV-boerin Annemiek Koekoek uit Tynaarlo. ,,Ast elkoar echt leuk fynst, dan rinne de gesprekken fansels.'' FOTO NIELS DE VRIES
Jelte de Jong uit Jutrijp had zijn Boer zoekt Vrouw -avontuur allang achter zich gelaten. Nu wordt hij zelf bestookt met liefdesbrieven. ,,Ik wol in frou mei pit.’’
Staat-ie laatst in de supermarkt in Sneek, vraagt een man verbaasd: ,,Huh, jij bent toch uit logeren?’’ Jelte de Jong (33) schiet in de lach. Terwijl de Boer zoekt Vrouw -kijkers (het zijn er iedere week 3,5 miljoen) zich opwinden over het gebrek aan doldrieste hartstocht dit seizoen, is Jelte al maanden verder met zijn leven. Zondagavond was de laatste aflevering van deze reeks.
Geheim
,,It ha gekke wiken west’’, zegt hij thuis in Jutrijp. Leuk huis, blauwe muur, Back to the Future - en Beatles -posters in lijsten, elektrisch drumstel. Jelte is drummer bij Sneker feestorkest de Putkapel en accountbeheerder bij AB-vakwerk. Van de eerste aflevering tot en met de logeerpartij op Annemieks boerderij is het of-ie in een achtbaan zit. Klaterend stromen de berichten binnen op zijn 06. De Twitter-gemeenschap is fan van die aardige, open kerel.
Lees ook | Boer zoekt Vrouw, het slot: twee matches en eindeloos getob
De opnames van het boerendatingprogramma zijn in de herfst. Jelte moet volgens afspraak met KRO-NCRV zijn deelname geheimhouden voor vrienden, familie en collega’s. ,,Toen ik útfanhûs komme mocht by Annemiek, ha ik op myn wurk sein dat ik mei myn maten in midwike nei Center Parcs soe. Dat fûnen myn kollega’s wol apart. Ik nim noait samar frij.’’
Jelte deelt zijn geheime liefdesmissie met één ‘vertrouwenspersoon’. Dat is zijn zus Nynke de Jong, schrijfster, voormalig LC-columnist (nu AD ) en BZV-watcher. Met haar kan-ie praten over wat hem allemaal overkomt onderweg naar Tynaarlo. ,,Al hat se my noait advys jûn.’’
De liefdesbrief
Op een avond zit Jelte voor de tv en ziet de oproep van boerin Annemiek Koekoek (25). Hij ziet een mooie, jonge vrouw in een roze werkbroek die goed kan uitleggen wat haar motiveert en die ook over de hekken om de boerderij heen durft te kijken. ,,Ik tocht: wát in leuk type. Hiel selsstannich en harsels bewust fan har sterke en minder sterke punten..’’
Hij twijfelt of-ie zal reageren. ,,Ik kom gjin oandacht tekoart. Ik seach gewoan in leuke frou.’’ Een paar uren voordat de deadline verstrijkt zet hij zijn computer aan, schrijft een brief en hangt daar een paar foto’s van zichzelf en een filmpje van een gig met de Putkapel aan. Klik, verzend en dat is het dan. ,,Ik tocht: dêr hear ik noait mear wat fan.’’ Een paar weken later zit er een voicemailbericht in zijn telefoon. Of-ie kan terugbellen met de omroep..?
Annemiek
Hij ziet haar voor het eerst in museumdorp Allingawier. De boeren hebben een speeddate van vijf minuten met tien briefschrijvers. Annemiek en hij voeren een leuk gesprekje. ,,Mar wat witst echt fan elkoar nei fiif minuten? It grappige wie dat ús kookwekker net ôfgong. Op tv sjochst my stilfallen, dat komt troch dy ûngemaklike situaasje.’’
Annemiek kiest Jelte en vier andere mannen uit voor het dagje uit op een survivalbaan. ,,It wie in komyske dei. En ik hie tuskentroch tiid om in praatsje mei har te meitsjen. We hienen in konneksje.’’ Die klik, die voelt zij ook want Jelte mag met twee anderen komen logeren.
Goedgemutst (,,ik bin wol in gongmakker’’) begint hij aan het avontuur, maar op de tweede draaidag weet hij al: ,,Dit wurdt him net.’’ Als je zo snel al moet zoeken naar gespreksonderwerpen, dan klopt er iets niet. ,,Ast ien echt leuk fynst, dan komt dat toch fansels? Dan stelst fragen, dan wolst alles fan elkoar witte.’’
En dan die paarden... Annemiek, haar vriendinnen en zijn rivaal Erik zijn hippische types. Jelte heeft daar minder mee en ziet geduldig aan hoe ze losgaan op filmpjes van een concours hippique en het steeds over paarden hebben. Ach, en dan neemt de boerin hen ook nog mee naar de manege!
Hij grijnst. Zijn vrienden maken er nu nóg grapjes over. Zijn neefjes en nichtjes vinden ome Jel supercool. Hij stuurde hen tijdens de opnames steeds grappige paardenplaatjes.
Omkijken
Wie meedoet aan Boer zoekt Vrouw geeft zich bloot voor het oog van miljoenen kijkers, die allemaal relatietherapeut of liefdesexpert zijn. Er komt nogal wat over de deelnemers heen op de sociale media. ,,Do witst datst krityk krije kinst, al ha ik dêr hast gjin lêst fan hân. As it op de man spile wurdt, fyn ik dat slim. Annemiek soe in ‘ijskonijn’ wêze of sa. Dat is kwetsend.’’
Jelte kijkt tevreden terug op het avontuur. ,,It iennichste wat ik graach werom sjen woe, is mysels. Der hat net ien momint west wêrfan ik tocht: sa bin ik net echt.’’ Zijn familie en vrienden zijn trots op zijn eerlijkheid en openheid. Zijn vader (oud-wethouder Gerben de Jong van Wymbritseradiel) had nog nooit BZV gekeken maar zit elke zondag met mem Sibbel stipt op tijd voor de buis. ,,Moatst it net weagje om se dan te beljen.’’
Liefde
Wat begint met een liefdesbrief aan Annemiek, eindigt met 150 liefdesbrieven, berichten en telefoontjes aan zijn adres. Jelte staat héél erg in de belangstelling. Hij is ook aan het daten, al is dat in coronatijd tamelijk ingewikkeld. Hij heeft een paar keer een praatje op afstand gemaakt met een vrouw, hij appt en voert af en toe videogesprekken. ,,Net dat ik mei in soad froulju tagelyk kontakt ha hear. Mar as ien my in leave brief fan trije kantsjes stjoert, dan krijt se wol in berjochtsje werom.’’
Een leuke vrouw, een paar mooie kinders: dat lijkt Jelte de Jong wel wat. Wat liefde is en wat de voorwaarden voor een goede relatie zijn, daar denkt-ie veel over na. ,,Ik bin my der folle bewuster fan wat ik sykje. Ik klik it bêste mei in frou dy’t pit hat. Dy’t net achter my oanrint. Troch Boer zoekt Vrouw wit ik noch better wat ik graach wol.’’
[ Bericht 0% gewijzigd door Snoopyfrl op 11-05-2020 11:40:05 ]![]()
Maar Jacqueline deed toch willens en wetens mee aan een format waarin ze gewoon keihard moest concurreren?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al zou het wel intrigerend zijn als Jacqueline de vrouw zou zijn die Story de oplichtingsroddel aan de hand deed. De twee dames zijn ook niet op goede voet uiteen gegaan natuurlijk.
Volgens Karine kwam die roddel van ‘een vrouw die het niet zo leuk vond dat ik in beeld was’.![]()
Dan geloof ik dat ‘niet zo leuk dat ik in beeld was’ niet zo. Maar kan zijn dat Karine zich expres omzichtig uitdrukte.
Karine meldde toch ook dat haar zwijgcontract tot augustus duurde?
The love you take is equal to the love you make.![]()
Wellicht even in een spoiler. Wel zo netjes richting de bron.quote:
Maar thanks verder
Somebody that I used to know![]()
Jacqueline zei in een terugblik ergens wel dat ze had gedacht dat zíj gekozen zou worden door GJ. Misschien dat ze gewoon een vals kreng is en haar verongelijktheid heeft afgereageerd op Karine. Helemaal toen GJ na hun geheime eerste belletje toch met de concurrentie op citytrip ging.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar Jacqueline deed toch willens en wetens mee aan een format waarin ze gewoon keihard moest concurreren?
Dan geloof ik dat ‘niet zo leuk dat ik in beeld was’ niet zo. Maar kan zijn dat Karine zich expres omzichtig uitdrukte.
Karine meldde toch ook dat haar zwijgcontract tot augustus duurde?
Ik kan de timing van die roddel niet goed op een tijdlijn plaatsen. Geen idee hoe die timing van het Story-artikel precies was ten opzichte van wat er realtime speelde bij bzv.
En inderdaad in augustus meer duidelijkheid.![]()
Al zou het me niet verbazen als Karine te fatsoenlijk is en besluit er maar het zwijgen toe te doen.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Boer Jan wat een baas![]()
Nienke is echt een topvrouwWat een prachtige dame!
Willem ook trouwens![]()
EINDBAAS
![]()
![]()
Bij Annemiek stond toch ook gewoon de leeftijd in beeld?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef Vatta het volgende:
Waarom zag je bij de mannelijke kandidaten wel de leeftijd in beeld en bij de vrouwelijke niet.![]()
Ja bij de boeren wel, maar de kandidaten niet geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Annemiek stond toch ook gewoon de leeftijd in beeld?![]()
Ik ben geen Fries, ik had er ook moeite mee om sommige dingen te begrijpen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
En vertaal jij het even? Sommige zinnen word ik niet wijs uit.![]()
![]()
Als ik het in mijn hoofd voorlees snap ik het.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
En vertaal jij het even? Sommige zinnen word ik niet wijs uit.
Och, dat kan verschillende kanten opgaan. Het kan ook zijn dat ze nu groots en meeslepend wil leven en gaandeweg beseft dat er belangrijkere zaken in het leven zijn dan in een wereldstad wonen en een zogenaamd belangrijke baan te hebben. Of het kan zo zijn dat Bastiaan beseft dat hij niet gelukkig wordt van een huisvrouw en zich schikt naar een deeltijd-LAT-relatie. Of ze gaan uit elkaar, net als veel andere stellen die op den duur merken dat ze een uiteenlopend beeld hebben over hun gezamenlijke toekomst.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Milou het prinsesje is dat jij van haar maakt. Ze is wel anders dan veel andere vrouwen die naar een boer schrijven. Vaak lijken die vooral verliefd op het beeld dat ze hebben van op een boerderij wonen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik kreeg gister telefoon bij het stukje van Geert-Jan.
Begrijp ik het nou goed dat Karine is afgehaakt omdat hij nog met die andere vrouw liep te appen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep, had hij er twee keer over gelogen. Hij had voor de citytrip gebeld (‘Alleen even vragen hoe het ging’). Dat had hij verzwegen, maar dat praatten ze uit, aldus de voiceover van Yvon. Na de citytrip, waarbij Karine ‘kleine stapjes’ wilde maken en GJ liever wat grotere, heeft hij wéér stiekem met Jacqueline gebeld. En wellicht al afgesproken, dat bleef wat vaag. Zowel hij als Jacqueline verzwegen dat, volgens Karine. Kennelijk had Karine dus ook nog wel eens contact met Jacqueline. Toen heeft ze het uitgemaakt.
Aan hoe hij maar mondjesmaat toegaf hoe het was gegaan aan Yvon (eerst stelde het niets voor, later was het al af en toe afspreken en een minuut verder sprak hij van een mogelijk ‘beginnetje van een relatie’), lees ik eigenlijk af dat het een stiekemerd is.
Heel in het begin van de seie was er al het gerucht dat hij heel wat dames uit zijn dorp het hof zou hebben gemaakt en men niet zo goed begreep waarom hij de verdrietige loner speelde. Die roddel geloof ik inmiddels wel.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is precies het beeld wat ik ook van hem heb. Sociale onhandigheid maar zeker geen kwade of achterbakse bedoelingen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.![]()
Vind dat ook een betere inschatting van GJ. Al met al had hij gewoon voor Jacqueline moeten kiezen want die paste qua type vrouw veel beter bij hem (hartelijker, warmer).quote:Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.
Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.![]()
"As ze moar piepers ken bakken, hè!"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In het begin van de serie postte hier iemand die hem kende uit het echte leven. Volgens mij was die ook niet al te positief over hem, iemand die erg vol van zichzelf is en vrouwen voornamelijk selecteert op uiterlijk.![]()
![]()
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen hij de brieven zat te lezen, was een ongegeneerde vleeskeuring bij die man.
Iets in me zegt dat hij zijn nieuwe vlam ook uit de brievenstapel heeft gehaald achteraf.
Gister was het oet noe is het wer goaat.![]()
En dat voor een man zonder wauw-factorquote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nee, hij selecteerde op: "de wauw-factor"
Iets in me zegt dat hij zijn nieuwe vlam ook uit de brievenstapel heeft gehaald achteraf.
Gister was het oet noe is het wer goaat.![]()
![]()
Vooral omdat ze er beiden over gelogen hadden, begreep ik eruit, Maar het was een verzameling van redenen, geloof ik..quote:Op maandag 11 mei 2020 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg gister telefoon bij het stukje van Geert-Jan.
Begrijp ik het nou goed dat Karine is afgehaakt omdat hij nog met die andere vrouw liep te appen?![]()
Dat heet een excuus zoeken. Ze zocht een reden om (na het programma) niet meer verder met hem te hoeven optrekken. Dat van Jacqueline verbaasd mij wel, aangezien ze al vanaf het begin aangaf hem niet seksueel aantrekkelijk te vinden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat heet een excuus zoeken. Ze zocht een reden om (na het programma) niet meer verder met hem te hoeven optrekken. Dat van Jacqueline verbaasd mij wel, aangezien ze al vanaf het begin aangaf hem niet seksueel aantrekkelijk te vinden.
Volgens mij legde hij het vooral op die manier uit.![]()
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, waarom zou ze daar een excuus voor moeten zoeken dan? Dat het gewoon niet werkt, lijkt me dan heel simpel.
Volgens mij legde hij het vooral op die manier uit.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Maar dat was hoe hij het bracht toch? Inclusief mogelijke redenen.. volgens mij heeft zij dat niet zo gezegd, al heb ik ook weer niet zo goed opgeletquote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.![]()
![]()
Ik houd dit 21 seconden vol.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyy
Ja, dit ga ik niet kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Telegraaf video is uit.![]()
![]()
@:monkyyyYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik zeg maar iets geks: omdat je het dan een kans hebt gegeven en dan zeker weet dat het niks wordt?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vraag het haar, waarom zou je überhaupt zo lang meedoen aan een programma voor liefde en dan meteen de eerste week dat er niet meer gefilmd wordt ermee ophouden.The love you take is equal to the love you make.![]()
Bij boer Geert heb ik de indruk dat hij echt niet meer zoekt dan iemand die er een beetje aardig uitziet en dan ook nog kan koken. En hij het wel leuk vond dat er een stel om hem aan het "vechten" waren. En op het moment dat die "wedstrijd" over was hij er ook helemaal geen zin meer in had.![]()
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/ben-niet-opgelicht
Geert Jan:quote:Ben je nu wel of niet opgelicht?
Nee, ik ben niet opgelicht, dat gerucht is niet waar.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2020 16:51:17 ]![]()
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef dz5b604 het volgende:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/ben-niet-opgelicht
Geert Jan:
[..]![]()
Omdat ze niet vooruit wilden lopen op de aflevering van gisteravond.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?The love you take is equal to the love you make.![]()
Kijkcijfers!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat nu pas gezegd worden?Drama! Nieuwsgierigheid! Kijken of je Karine ergens op kon betrappen.
![]()
https://www.superguide.nl(...)lichten-geert-jan-tvZe zou volgens de roddels ook Yvon opgelicht hebben?
![]()
![]()
Hij heeft Instagram... alleen nog 0 postsHeb zo'n vermoeden dat dat ook wel zo zal blijven.
https://www.instagram.com/boergeertjan/![]()
Ja, in overdrachtelijke zin dan, hè.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
https://www.superguide.nl(...)lichten-geert-jan-tvZe zou volgens de roddels ook Yvon opgelicht hebben?
Het is echt geen wonder hoe makkelijk de rare praatjes in de wereld komen.
Is dat dansfilmpje van Milou hier of in een ander deel al geplaatst?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik heb filmpjes gezien op haar insta. Dat is niet kinderachtig.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef BlackNero het volgende:
Is dat dansfilmpje van Milou hier of in een ander deel al geplaatst?
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes gezien op haar insta. Dat is niet kinderachtig.
Ik vond haar insta ook net via die van Geert-Jan, zij gaat het niet lang volhouden op de boerderij denk ik.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: