Lekker?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haar zussen. Heb je allemaal gemist Rens.
twitter:creatiffdutch twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:16:34"En hoe ging het?"
- "Goed, ik heb met 5 vrouwen gedate en er zijn er nu 4 zwanger!"
#Boerzoektvrouw #Boerzktvrouw #Bzv https://t.co/jC3WdwE7UT reageer retweet
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat moeten die knappe dames toch met die 'niet zo knappe' boeren?!
Veiligheid? Gaat er niet zo snel vandoor met een ander?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Deed ze zelf ook weleens zei ze toenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
Jij vindt een obese paashaas niet awkward genoeg?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef RipCity het volgende:
Wat een saai rotseizoen.
Meer gekkies en eenzame awkward boeren aub!
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.
We vallen niet allemaal op Brad Pittquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Je ziet veel niet in zo'n kort fragment.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.
Ja want uiterlijk zegt alles.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Hoofdleverancier van Kieftquote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
ouwe cokeboer, zou hij met kerst ook kaarten uit colombia krijgen?
Niks meer gesnoven juist, met extra kilo’s.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef luxerobots het volgende:
Hoeveel snuifjes en pilletjes heeft Jan ondertussen genomen? Hij is kaler en dikker geworden.
Hij heeft ook geen humor ofzoquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
Vooral dat idd... Uiterlijk kun je ook met persoonlijkheid nog wel wat compenseren. Maar dit...quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We vallen niet allemaal op Brad Pitt
Mijn verbazing is meer dat hij vier kinderen heeft. Dat snap ik niet, dat ze daar voor kiest.
quote:
Je moet wel mensen ontmoeten.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom die boeren wel en ik niet?
Ik ben gefrustreerd dat merkt u wel
Koop een boerderij en doe volgend jaar mee met het programmaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ging fout om een partij versneden coke.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand z'n ex eens interviewen?
Waar ging dat fout.
Je ziet het vaker, een mooie vrouw met een middelmatig ogende man.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Doet volgend seizoen vast weer een boerin mee waar je op kan schrijvenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Lukt altijd wel hoor maar ik zit nu al een tijdje geïsoleerd door corona.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je moet wel mensen ontmoeten.
Wat nu ook lastig is met corona...
Of op de Waddeneilanden gaan wonen. Makers willen daar ook een datingprogramma over maken.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Koop een boerderij en doe volgend jaar mee met het programma
Wordt boer en schrijf Yvonquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |