Eerste avond helemaal uitgewoond door Janquote:Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef matthijst het volgende:
Ik voelde me kwetsbaar.
Wtf bedoel je daar dan weer mee.
Haar zussen. Heb je allemaal gemist Rens.quote:
Ja dat krijg je van dat gesnuifquote:
Lekker?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haar zussen. Heb je allemaal gemist Rens.
twitter:creatiffdutch twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:16:34"En hoe ging het?"
- "Goed, ik heb met 5 vrouwen gedate en er zijn er nu 4 zwanger!"
#Boerzoektvrouw #Boerzktvrouw #Bzv https://t.co/jC3WdwE7UT reageer retweet
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat moeten die knappe dames toch met die 'niet zo knappe' boeren?!
Veiligheid? Gaat er niet zo snel vandoor met een ander?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Deed ze zelf ook weleens zei ze toenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
Jij vindt een obese paashaas niet awkward genoeg?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef RipCity het volgende:
Wat een saai rotseizoen.
Meer gekkies en eenzame awkward boeren aub!
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.
We vallen niet allemaal op Brad Pittquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Je ziet veel niet in zo'n kort fragment.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.
Ja want uiterlijk zegt alles.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Hoofdleverancier van Kieftquote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
ouwe cokeboer, zou hij met kerst ook kaarten uit colombia krijgen?
Niks meer gesnoven juist, met extra kilo’s.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef luxerobots het volgende:
Hoeveel snuifjes en pilletjes heeft Jan ondertussen genomen? Hij is kaler en dikker geworden.
Hij heeft ook geen humor ofzoquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |