abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193054360

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_193054368
Iemand een TT? :)
pi_193054380
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Je ziet het vaker, een mooie vrouw met een middelmatig ogende man.

Het omgekeerde? Zelden.
Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 10 mei 2020 @ 21:28:17 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_193054399
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Tenzij het een vrouw is met een heleboel geld, dan willen mannen nog wel eens oogje toeknijpen.
Nina Brink _O_
pi_193054405
Zijn wel leukere seizoenen geweest.
pi_193054411
Dat hele oplichtingsverhaal dus niks meer van gehoord

Allemaal onzin van een roddelblaadje?
  zondag 10 mei 2020 @ 21:28:52 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193054412
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Meeste vrouwen met geld zijn shit. Behalve Mila Kunis.
pi_193054417
quote:
9s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Em31 het volgende:
Zijn wel leukere seizoenen geweest.
Beste was met boer Tom en geile geert

Al heb ik niet alle seizoenen gezien
  zondag 10 mei 2020 @ 21:34:08 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193054506
Boer Geert Jan verzweeg zijn telefoontjes, maar Karine voelde het al :D

https://www.ad.nl/show/bo(...)lde-het-al~a482428a/

En nu al in het AD _O-
  zondag 10 mei 2020 @ 21:35:32 #10
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193054532
Hard lachen om Boer Willem O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 10 mei 2020 @ 21:42:38 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_193054708
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:

Denk het wel ja
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_193054759
Las het ook ergens op Twitter maar volgend jaar graag de 5 boeren met de minste brieven intensief volgen, niet die met honderden brieven en die alsnog moeilijk doen.
pi_193054848
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.

Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 10 mei 2020 @ 21:50:59 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193054879
Mooi resultaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193055782
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
Dit is heel wat positiever dan wat we vorige week zagen.
Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)
Somebody that I used to know
pi_193055895
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of heel wat positiever dan sommige mensen hier wilden zien. Ik zag dit wel hoor (Bastiaan en Milou)
Ging over Geert-Jan en Karina

Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief. :P
pi_193056097
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ging over Geert-Jan en Karina

Maar dat was uiteindelijk dus niet zo positief. :P
Oh zo :@ :P
pi_193056309
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ontzettend leuk dat Jan en Nienke nog bij elkaar zijn! En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.

Ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde dat Bastiaan al vanaf het prille begin voor Milou viel. Dat bleek te kloppen!
Dus blijkbaar hadden de andere meiden vanaf het begin geen kans bij Slissie. En hij heeft dat lange afstand telkens gezegd om de hoop bij de andere nog levend te houden. Slim gespeeld.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2020 @ 23:10:11 #20
862 Arcee
Look closer
pi_193056596
Jan en Nienke. *O* Had ik juist voorspeld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_193057073
quote:
En voor Bastiaan en Milou lijkt de coronacrisis een ideale manier om het proefsamenwonen een kans te geven. Mooi om te zien dat het zo goed gaat tussen hen.
Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.

Nou, dat klinkt lekker positief.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:38:59 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193057205
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Milou wil gewoon in Frankfurt werken, maar als ze met een mes op haar keel moet kiezen, kiest ze voor Bastiaan.

Nou, dat klinkt lekker positief.
Als ze moest kiezen tussen haar werk daar of Bastiaan, dan koos ze voor Bastiaan. Wat is daar dan niet positief aan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193057309
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:10 schreef Arcee het volgende:
Jan en Nienke. *O* Had ik juist voorspeld.
Erg leuk dat ze nog samen zijn. :)
  zondag 10 mei 2020 @ 23:57:46 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193057461
Nou 5 van de 10 boeren aan de man, de score is wel eens slechter geweest. Toch?
KuikenGuppy
pi_193059997
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:

Karina kwam er achter dat GJ contact had met Jacqueline en is toen uit rancune met de credit card van GJ gaan shoppen? :+ Inderdaad rare onzin van een roddelblaadje vermoed ik.
pi_193060083
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.

Karine zocht in mijn ogen een stok om mee te slaan. De telefoontjes van GJ heeft ze aangegrepen. Het was op de citytrip al duidelijk dat ze hem helemaal niet zag zitten. Ze moet niet lullen dat ze er echt voor wilde gaan, dat heb ik geen moment gezien bij haar.

Annemiek moet aan zichzelf werken, haar verleden verwerken. Heeft geen nut om op deze manier door te gaan met daten. Ze legt de bal bij de jongens neer - daar kwam ook weinig uit volgens haar - maar zij is degene die meedoet aan dit programma. Daar hoort gesprekken voeren ook bij!
pi_193060104
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waar had Geert die Wendy opgeduikeld, is dat gezegd? Heb ik even gemist? Hij heeft iets naars over zich, iets geniepigs, kan er de vinger niet op leggen maar vind het geen aangenaam persoon.

Karine zocht in mijn ogen een stok om mee te slaan. De telefoontjes van GJ heeft ze aangegrepen. Het was op de citytrip al duidelijk dat ze hem helemaal niet zag zitten. Ze moet niet lullen dat ze er echt voor wilde gaan, dat heb ik geen moment gezien bij haar.

Annemiek moet aan zichzelf werken, haar verleden verwerken. Heeft geen nut om op deze manier door te gaan met daten. Ze legt de bal bij de jongens neer - daar kwam ook weinig uit volgens haar - maar zij is degene die meedoet aan dit programma. Daar hoort gesprekken voeren ook bij!
Is niet gezegd over Geert
pi_193060162
quote:

Klopt, die Geert vertrouw ik ook voor geen meter en het lijkt me een erg eigenwijs en onaangenaam persoon. Totaal geen zelfreflectie ook.

Eens wat Karine betreft. Die leek van het begin af aan al weinig interesse te hebben in hem; continu maar foto's maken en er zit niks hartelijks in haar. Ze leek op andere dingen uit te zijn; die gratis vakantie waarin zij lekker de winkels in dook en hem maar naar naar buiten stuurde omdat hij daar maar klungelig rondhing. En misschien is zij ook degene die hem zo bedrogen heeft? (ALS die roddel klopt.)
Klopt verder ook @ die telefoontjes. Sowieso denk ik niet dat hij gebeld zou hebben als er een betere klik met Karine was. Hij was gewoon hevig teleurgesteld in haar en probeerde te kijken of hij zijn heil toch elders kon vinden.

En ook weer eens @ Annemiek, ja.
pi_193060694
De telefoontje van GJ naar Jacqueline was dus al voor de citytrip. Dan is de houding van Karine tijdens de citytrip iets beter te begrijpen.
pi_193060705
Ook eens wat betreft Karine.

Maar denk dat GJ ook helemaal niet gekozen had. Had een naam genoemd omdat het moest, maar met spijt in z'n hart liet hij Jacqueline (niet) gaan. Hij was er nog helemaal niet over uit. Stom programma met keuzedruk :( geef hem dan een dagje langer en geef hem een opdracht /huiswerk mee. Sinds wanneer gaat het niet meer om de inhoud?
Anyway, hij kon beiden niet loslaten. Onhandig om contact met Jacqueline te zoeken, maar ik mis de menselijkheid van Karine om te begrijpen wat er gebeurt. Ik snap best dat je zelf niet verder wilt met GJ, maar je hoeft je niet zo verongelijkt op te stellen. In die zin meer respect voor Angela.
Maar het zou sowieso niets worden tussen Jacqueline en GJ. Jacqueline voelde niet genoeg voor GJ. Dat zei ze zelf vlak voor het keuzemoment. Vond het dan ook helemaal geen probleem dat ze het niet werd. Klaar.
pi_193060708
quote:
Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.

En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.

Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan . :)
Love is in the air!
pi_193061011
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze moest kiezen tussen haar werk daar of Bastiaan, dan koos ze voor Bastiaan. Wat is daar dan niet positief aan?
Met het mes op de keel kiezen. Dat klinkt alsof je helemaal niet wil kiezen. Die twee verschillende levens blijven dus een probleem. En als Milou dat probleem niet wil, kan ze ook echt wel iemand vinden die niet vastzit aan Zeeland.
pi_193061053
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Vanuit Bastiaan naar Milou zit dat wel goed. Ja, het is een mooie vrouw. Maar in mijn opinie ook wel iemand die wilt winnen.

En als ik heel eerlijk ben bekruipt me het gevoel dat Milou en Bastiaan het op lange termijn niet vol gaan houden. Ik denk dat zij dat wel kan maar toch meer inspiratiegedreven persoon is dat het te saai gaat vinden op de Boerderij. Gewoon een gevoel - wat ik over houd aan de uitzendingen.

Zij voelt toch als een mode-popje, dat altijd alles krijgt en ook kan krijgen. En op mij komt het een beetje over als een " overwinning" die ze nu behaalt heeft . En dat kan ze dan na de periode weer loslaten, zonder te falen. Heel gek, maar het is een onderbuikgevoel wat ik krijg hiervan . :)
Ja vroeg of laat gaan die kriebels om weer internationaal te gaan werken ook wel weer komen.
pi_193061055
quote:

[..]

Als Milou 26 jaar is, zoals ik dat hier eens gelezen heb, dan denk ik dat jouw onderbuikgevoel klopt.
Zou zij 5 jaar ouder zou zijn geweest, dan denk ik dat zij haar Frankfurt-bestaan wel genoeg had kunnen afsluiten als een interessante periode van haar leven, en dan tijd zou gaan maken voor een volgende levensfase..
pi_193061066
quote:
Dat denk ik dus ook. Er kwam ook naar voren dat ze haar plek nog niet gevonden had op de boerderij. Waarop Yvon antwoordde dat ze dan maar een emmertje verf moeten kopen. Maar dat is natuurlijk een oppervlakkige oplossing voor een dieper probleem.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:03:20 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193061153
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:30 schreef Postbus100 het volgende:
Maar denk dat GJ ook helemaal niet gekozen had. Had een naam genoemd omdat het moest, maar met spijt in z'n hart liet hij Jacqueline (niet) gaan. Hij was er nog helemaal niet over uit. Stom programma met keuzedruk :( geef hem dan een dagje langer en geef hem een opdracht /huiswerk mee. Sinds wanneer gaat het niet meer om de inhoud?
Juist die moeite met kiezen speelt dan ook wel weer mee in het opbouwen van verliefdheid bij Karine, vermoed ik. Als je 't gevoel hebt dat hij die ander net zo leuk vindt, ondermijnt dat wel het gevoel dat jullie samen iets heel speciaals hebben. Een dagje langer bedenktijd had bij GJ de ellende alleen maar meer opgerekt, lijkt me. Hij genoot vooral van 't feit dat hij aandacht kreeg.

Zijn houding tijdens die citytrip zou mij trouwens ook afstoten, wat een zielig gedoe, huu. Hij lijkt niet echt geïnteresseerd in de ander, alleen maar in wat zij voor hem kan betekenen. Dus erg op zichzelf gericht. Ik had tegelijkertijd ook wel medelijden met 'm hoor, want hij is volgens mij ook niet eens in staat om het anders te doen. Maar wie weet, treft hij nog eens iemand die het vooral leuk vindt om hem lekker te vertroetelen en de hele dag om zijn grapjes te lachen. Het is geen slecht mens.
in de haak.
pi_193061362
quote:
Ja, de bekende stok om mee te slaan.

Waarschijnlijk belde Geert Jan ook met Jacqueline omdat hij ook wel aanvoelde dat het niets met Karine zou worden. Als Karine dus wel een relatie had gewild, was Jacqueline helemaal niet meer relevant geweest.
pi_193061389
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:57 schreef Burdie het volgende:
Nou 5 van de 10 boeren aan de man, de score is wel eens slechter geweest. Toch?
Welke 5? Ik tel er maar 4.
pi_193061422
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welke 5? Ik tel er maar 4.
Geile Geert waar het 'toevallig' even uit was met z'n Wendy toen hij voor de reünie moest komen opdraven :')
pi_193061450
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, de bekende stok om mee te slaan.

Waarschijnlijk belde Geert Jan ook met Jacqueline omdat hij ook wel aanvoelde dat het niets met Karine zou worden. Als Karine dus wel een relatie had gewild, was Jacqueline helemaal niet meer relevant geweest.
Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..

Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip :D
pi_193061462
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Geile Geert waar het 'toevallig' even uit was met z'n Wendy toen hij voor de reünie moest komen opdraven :')
Ja, dan moet hij de vijfde zijn, maar dat heeft dan ook weinig met Boer Zoekt Vrouw te maken.

Of je moet meetellen dat hij door de tv-aandacht extra populair is geworden...
pi_193061465
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar dat wist hij dus al voor de citytrip? Na de citytrip was het wel een stuk logischer geweest inderdaad..

Al zal dat telefoontje ook wel mee hebben gespeeld bij de sfeer op de citytrip :D
We weten niet hoeveel tijd er tussen zat.
pi_193061514
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Dat is Geerteigen geloof ik. Had Geile Geert1.0 dat niet ook? Die heeft iig vrij veel korte relaties gehad naar aanleiding van BZV.
pi_193061545
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We weten niet hoeveel tijd er tussen zat.
Klopt, maar wel dat hij voor de citytrip al contact had..
pi_193061580
Karine had wel wat onaardige dingen gezegd toen ze erachter kwam, dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat zij ook gevoelens had. Anders was je niet zo gekwetst.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:39:41 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193061669
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja vroeg of laat gaan die kriebels om weer internationaal te gaan werken ook wel weer komen.
Alsof dat niet samen kan. Man en ik hebben kinderen en toch werkt een van ons 2-en een groot gedeelte van de week in het buitenland. Kost wat reistijd ja, maar zo raar is dit niet. In Duitsland zijn volksstammen die zo leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193061688
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alsof dat niet samen kan. Man en ik hebben kinderen en toch werkt een van ons 2-en een groot gedeelte van de week in het buitenland. Kost wat reistijd ja, maar zo raar is dit niet. In Duitsland zijn volksstammen die zo leven.
Ik neem aan dat je het programma wel gekeken hebt, en de problemen die ze rondom dit onderwerp hadden gezien hebt? :)
  maandag 11 mei 2020 @ 10:41:42 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193061697
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het programma wel gekeken hebt, en de problemen die ze rondom dit onderwerp hadden gezien hebt? :)
Ja, maar als je elkaar echt leuk vindt zoek je naar een oplossing.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193061703
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:32 schreef Jeroboam het volgende:
Karine had wel wat onaardige dingen gezegd toen ze erachter kwam, dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat zij ook gevoelens had. Anders was je niet zo gekwetst.
Of ze ziet gewoon haar wantrouwen in mannen bevestigd.
pi_193061713
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar als je elkaar echt leuk vindt zoek je naar een oplossing.
Hij vond haar zo leuk dat hij haar niet langere tijd wilde missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')