SMS verliefdheid AAN...quote:Boer Geert vindt na Angela en Wendy de liefde bij Ingrid: ‘Het gaat keigoed, prima’
De Brabantse boer Geert is sinds de opnames van Boer Zoekt Vrouw alweer twee liefjes verder. In het programma ging zijn verliefdheid voor de hoogblonde Angela al snel over, waarna hij iets kreeg met ene Wendy. Nadat die relatie op de klippen was gelopen, viel hij voor de charmes van Ingrid.
Pretoogjes hequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef Mar_an het volgende:
Waarom sturen mensen berichten naar zo’n man.
Daar ging mijn slok koffie bijnaquote:
Wat een man. Hebben we al foto’s van Ingrid?quote:
Zou me niks verbazen neequote:Angela: ‘Ik had al het idee dat er iets anders was. Voor mijn gevoel heeft hij mij en het programma voorgelogen’
Heel Boer Zoekt Vrouw-kijkend Nederland viel over boer Geert heen, toen hij Angela tijdens de citytrip duidelijk maakte dat het niets ging worden. Ondanks de afloop blikt ze terug op een mooi avontuur. ,,Ik was flabbergasted toen Geert zei dat ik te rustig was en hem niet kon bijhouden. Ik kon de reden niet plaatsen, dacht: ‘Hier klopt iets niet’ “, aldus de Doetinchemse Angela.
Toen ze anderhalve week later hoorde dat Geert een vriendin had, viel voor haar dan ook het kwartje: ,,Al toen hij bij mij thuis kwam, had ik het idee dat er iets anders was. Hij was koeler, afstandelijker. Zeker weten doe ik het niet, maar ik vermoed dat hij haar toen al had leren kennen. Wees dan gewoon een kerel en zeg het eerlijk! Voor mijn gevoel heeft hij mij en het programma voorgelogen.”
Ah dus dat bedoelde Geert met 'hem niet kunnen bijhouden', want hij had alweer een nieuwe vriendin.quote:
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internalquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een man. Hebben we al foto’s van Ingrid?
Teken je als boer denk ik gewoon een contract voor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef trui het volgende:
ik miste ze niet hoor, die horkerige types, ze waren er al die tijd inderdaad gewoon.
En die Geert, het zou mij ook niks verbazen als Angela's vermoeden juist is. Maar goed, ik vond ze ook niet echt goed bij elkaar passen hoor. Maar wel een beetje triestig hoe zo'n dwingend programma-format er dan waarschijnlijk in mee heeft gespeeld dat hij de citytrip toch maar door heeft laten gaan.
Wat was mis met vera dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom doet zo'n boer dan mee aan dat programma als je om de haverklap een ander je bed in lult? Had ik liever een van de boeren gevolgd met minder brieven, zaten stuk interessantere types tussen.
Vera had Geert op tijd door, zo blijkt achteraf. Zijn interesse in haar was puur omdat het een 'mooi vrouwke' was, maar haar zweverige persoonlijkheid/interesses interesseerde Geert geen bal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat was mis met vera dan?
Wat een kontje die ze hele tijd liet zien
Ik bedoel ze had ook lange jas of truitjes over de billen kunnen aantrekken
Snap wel dat hij dat leuk vond
Klikken deed je tochquote:
ja, dat snap ik, maar dat is toch best triest, als zo'n citytrip dan als een toneelstukje wordt doorgezet, om maar geen boetes aan je broek te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Teken je als boer denk ik gewoon een contract voor.
Mee eens.. format van het programma zou dan ook wel eens flink op de schop mogen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:47 schreef trui het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar dat is toch best triest, als zo'n citytrip dan als een toneelstukje wordt doorgezet, om maar geen boetes aan je broek te krijgen.
Ja, ze reageert met smileys, maar het is wel duidelijk wie het is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internal
Lol, dat is inderdaad wel duidelijk. Hij heeft wel echt een type, hѐ.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:19 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In de comments bij dit bericht lijkt de vorige vlam (Wendy) wel voorbij te komen: https://www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/?ref=page_internal
Inderdaad. Ik heb hem die hele trip niet aan haar billen zien zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef trui het volgende:
En die Geert, het zou mij ook niks verbazen als Angela's vermoeden juist is.
Maar Vera had helemaal geen kont, ze was haast platquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat was mis met vera dan?
Wat een kontje die ze hele tijd liet zien
Ik bedoel ze had ook lange jas of truitjes over de billen kunnen aantrekken
Snap wel dat hij dat leuk vond
Ben ik de enige die dat "Keigoed, prima" met dat vervelende accent leest?quote:
Haha nee!quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat "Keigoed, prima" met dat vervelende accent leest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |