abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2020 @ 17:41:16 #101
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_193068614
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 17:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb filmpjes gezien op haar insta. Dat is niet kinderachtig. :D

Ik vond haar insta ook net via die van Geert-Jan, zij gaat het niet lang volhouden op de boerderij denk ik.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 11 mei 2020 @ 17:52:13 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193068780
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zie in hem meer een goedzak die zich in de nesten werkt door z'n goedzakkerigheid. M'n vader was precies zo. En die had ook voortdurend lijntjes met diverse vrouwen na de scheiding van mijn moeder. Voor iemand als ik was het vanaf de zijlijn allemaal niet zo fraai, maar er zat geen kwaaiigheid achter.

Kenmerkend vind ik dan ook het onvermogen van GJ om een duidelijke keuze te maken. M'n vader zei bijvoorbeeld nooit 'nee' en ging elke avond de hort op om iemand uit de brand te helpen terwijl m'n moeder eenzaam thuis achterbleef. Hij besefte niet dat hij door iedereen tevreden te willen houden z'n geliefden juist pijn deed.
Nee, ik geloof niet dat hij een goedzak is. Ik denk dat hij die knap speelt. En gewoon een in en in verwende kerel is.

(Met zijn vlag op de kop. Wat een tokkie.)

Hoe hij bij Yvon liep te draaien en in feite ook weer liegen... daar zit niks goedzakkerigs achter hoor. En hij heeft dus maarliefst twee maal Karina voorgelogen. Dat is geen naiviteit meer te noemen. Als de eerste keer uit onhandigheid was, dan denk je een tweede keer toch: laat ik maar niet meer stiekem bellen, want dat kwetst haar.

Hij hoopte er vast gewoon mee weg te komen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193069258
Ik zag geen man die aan het draaien was, maar een man die besefte dat het allemaal niet zo fraai leek en het een volgende keer weer zo zou doen omdat hij nu eenmaal iedereen tevreden wil houden. Je zag dat ook tijdens het keuzemoment: hij kon niet blij zijn met zijn keuze voor Karine omdat hij verdrietig was vanwege Jacqueline. Da's een belabberde basis voor een relatie, maar ja, vraag een allemansvriend maar eens om een voorkeur uit te spreken.

Vrouwen als Karine vind ikzelf trouwens maar vervelend: in het verleden gekwetst, durven zich niet open te stellen, gedragen zich als een koelkast. Ik zou er geen trek in hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 mei 2020 @ 18:48:25 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193069500
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag geen man die aan het draaien was, maar een man die besefte dat het allemaal niet zo fraai leek en het een volgende keer weer zo zou doen omdat hij nu eenmaal iedereen tevreden wil houden. Je zag dat ook tijdens het keuzemoment: hij kon niet blij zijn met zijn keuze voor Karine omdat hij verdrietig was vanwege Jacqueline. Da's een belabberde basis voor een relatie, maar ja, vraag een allemansvriend maar eens om een voorkeur uit te spreken.

Vrouwen als Karine vind ikzelf trouwens maar vervelend: in het verleden gekwetst, durven zich niet open te stellen, gedragen zich als een koelkast. Ik zou er geen trek in hebben.
Dan kijken we totaal verschillend tegen hem en tegen Karine aan.
Vond haar wel een leuke vrouw. En ze gedroeg zich als een koelkast omdat ze was voorgelogen, terwijl GJ wist dat het een gevoelig punt was. Daar was ze juist heel open over.

Ik heb me wel al snel afgevraagd wat ze met die grote kleuter moest. Maar misschien dacht ze dat het juist een man zou zijn die niet geraffineerd genoeg was om haar te kwetsen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193069942
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan kijken we totaal verschillend tegen hem en tegen Karine aan.
Vond haar wel een leuke vrouw. En ze gedroeg zich als een koelkast omdat ze was voorgelogen, terwijl GJ wist dat het een gevoelig punt was. Daar was ze juist heel open over.

Ik heb me wel al snel afgevraagd wat ze met die grote kleuter moest. Maar misschien dacht ze dat het juist een man zou zijn die niet geraffineerd genoeg was om haar te kwetsen.
Ik vond haar vanaf dag 1 al kil en ongeïnteresseerd overkomen.
Ik ben dol op fotografie, maar zij had haar camera thuis moeten laten; het gaat om Geert-Jan en niet om zo veel mogelijk kiekjes te schieten.
pi_193070073
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik vond haar vanaf dag 1 al kil en ongeïnteresseerd overkomen.
Ik ben dol op fotografie, maar zij had haar camera thuis moeten laten; het gaat om Geert-Jan en niet om zo veel mogelijk kiekjes te schieten.
Helemaal mee eens. Ik vond haar een hooghartige kille vrouw. Ben ook gek op fotografie, maar ze sloeg de plank daarmee helemaal mis. Ik vond ook dat ze de camera gebruikte om af en toe te 'vluchten', zoals dat shot aan zee. Wees dan eerlijk en zeg dat hij niet je type is.
pi_193070129
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:27 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vond haar een hooghartige kille vrouw. Ben ook gek op fotografie, maar ze sloeg de plank daarmee helemaal mis. Ik vond ook dat ze de camera gebruikte om af en toe te 'vluchten', zoals dat shot aan zee. Wees dan eerlijk en zeg dat hij niet je type is.
Juist!
En idd die shot aan zee; dat was ff demonstratief bij hem weg lopen omdat hij niet wilde toegeven dat hij dat shoppen (waarbij hij naar buiten werd gestuurd) teringsaai vond en teleurgesteld was dat ze zich niet wat meer wilde openstellen.
Madam was beledigd door zijn sarcastische afwerende grappen. (Want er zat wel duidelijk venijn in zijn opmerkingen.)
  maandag 11 mei 2020 @ 19:33:19 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193070167
Ik vind dat jullie wel een beetje doorschieten met je kritiek, hoor. Heel zwart-wit wat goed is en wat fout en mensen keihard afrekenen op de schaarse fragmenten die je hebt gezien.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 mei 2020 @ 19:33:29 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193070171
Ik wil het toch voor Karine opnemen hoor, ze kreeg ook weinig kans om het een serieuze kans te geven door zijn kinderachtige egocentrische opstelling. Grote kleuter is precies het juiste woord. Ik kan me best voorstellen dat je dan maar een beetje vlucht in foto’s maken.
in de haak.
pi_193070223
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:33 schreef trui het volgende:
Ik wil het toch voor Karine opnemen hoor, ze kreeg ook weinig kans om het een serieuze kans te geven door zijn kinderachtige egocentrische opstelling. Grote kleuter is precies het juiste woord. Ik kan me best voorstellen dat je dan maar een beetje vlucht in foto’s maken.
Als je tijdens dat daten al het gevoel krijgt dat je er tussenuit moet vluchten, kun je beter toch helemaal je koffers pakken?
  maandag 11 mei 2020 @ 20:34:59 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193071516
Ja, klopt, maar dat is best een grote stap. Misschien hoopte ze dat het na de citytrip zonder camera’s erop allemaal wat relaxter zou verlopen.
in de haak.
pi_193074245
Ik hoop dat er nu een datingshow komt met alle fokkertjes die steeds over het 'slissen' van Bastiaan beginnen maar eigenlijk zelf heel erg onzeker zijn. En jaloers, op Bastiaan.
pi_193074309
Boer zoekt vrouw nu bij Beau. Met die droogkloot steffie vrouw van jaar geleden oid.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 11 mei 2020 @ 22:55:21 #114
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193074452
Waaaatt is dat haar broer?
  maandag 11 mei 2020 @ 23:12:30 #115
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_193074791
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Kijkcijfers! :Y Drama! Nieuwsgierigheid! Kijken of je Karine ergens op kon betrappen.
Maar als je als programma je deelnemers niet in bescherming neemt dan schrijft er uiteindelijk toch niemand meer?
pi_193074971
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RipCity het volgende:
Boer zoekt vrouw nu bij Beau. Met die droogkloot steffie vrouw van jaar geleden oid.
Leuk, heb hem speciaal even aangezet.

(mooi verhaal over hoe dat op de achtergrond eraan toe gaat. Dat daar dus zo'n heel team zit. Natuurlijk weet/vermoed je dat wel, maar nu wordt het dus ook bevestigd). Pfff, lijkt me best raar. Ook als team trouwens. Zit je een beetje je subject te observeren.
Somebody that I used to know
  dinsdag 12 mei 2020 @ 08:33:11 #117
108913 Godshand
guide4you
pi_193077807
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Tettenkoning dinsdag 12 mei 2020 @ 09:03:01 #118
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193078140
quote:
Wat een clickbait artikel.
quote:
Fans die hopen op meer hebben pech. "Het is gewoon vriendschappelijk."
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 10:10:10 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193079114
https://www.instagram.com/miloumartina/

Ze noemt zichzelf al "Stadsmeisje op het platteland"

Wat een kloten site trouwens, constant zeiken dat je in moet loggen en vervolgens kun je niet verder :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193079404
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:10 schreef derLudolf het volgende:

Wat een kloten site trouwens, constant zeiken dat je in moet loggen en vervolgens kun je niet verder :')
Amen to that :X

Oh, wacht, Instagram. Dacht dat je het over Pinterest had. Die is nog erger. Maar Instagram begint ook dat soort trekjes te vertonen.
pi_193079441
Ze zijn gaan vloggen

Tettenkoning dinsdag 12 mei 2020 @ 11:54:24 #122
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193080784
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ze zijn gaan vloggen

Wat een slaapverwekkend geneuzel, ik heb het na een paar minuten afgezet. :O
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193080997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wat een slaapverwekkend geneuzel, ik heb het na een paar minuten afgezet. :O
Ik vind het een leuk stel, dus ik vind het wel leuk om te zien.

Alleen denk ik altijd, net als bij alle andere vlogs: ga gewoon lekker leven, in plaats van leven met een camera. Ik bedoel: kijk gewoon naar Bastiaan, en communiceer met hem in plaats van via de camera.
pi_193081972
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ze zijn gaan vloggen

Alles voor de aandacht...
Commercieel interessant denk ik....
Love is in the air!
pi_193082009
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik bedoel: kijk gewoon naar Bastiaan, en communiceer met hem in plaats van via de camera.
Dit dus. Vraag om aandacht. Niet nodig. Een hond die een eend verslindt. Nou nou...
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')