Lekker man.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:53 schreef Gehrman het volgende:
Jaaaa seksclubs gaan 1 september ook weer open volgens het AD.
Waar niet?quote:
Gaat over voetballen???quote:
Tijd voor wat nieuwe godenvragen.quote:
Mijn haar moet nodig gedaan worden voor op de terrasjes in juno.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zodra vrouwtje van HvN begint te praten
Ik hoop iig septembroquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Hugo wil totale controle over de mensheid.
App-lover
Ja, valt wel op inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
App-lover
Het duurt nog 2 jaar voor die app, dus minstens 2 jaar niet-normaal doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
App-lover
Droeftoeters of toch realisten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Idd. Droeftoeters met hun nieuwe normaal. Zum kotsen.
1 september in ieder geval.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Werk zoveel mogelijk thuis.... maar tot wanneer? Tot vaccin?
Omdat het gros van Nederland ernstig beperkt is, is dat nodig.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef kol7680 het volgende:
Vermijd drukte... jezus wat een dooddoeners.
Pfff wat een simpele mensentaal.
Handen wassen, handen wassen. Hugo...klein kind.
eensquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1 juno gaan @:kingroland en ik helemaal naar de 2k
Ja die ving ik ook opquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik wil wel thuiswerken maar de plantsoenendienst weerhoud me ervan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er wonen te veel achterlijke mensen in dit land.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef kol7680 het volgende:
Vermijd drukte... jezus wat een dooddoeners.
Pfff wat een simpele mensentaal.
Handen wassen, handen wassen. Hugo...klein kind.
Ja, snel, ouderen opsluitenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef Landgeld het volgende:
Vaccin dit en vaccin dat. Heel eng dit.
Misschien moeten we die ankerpunten een keer loslaten. Oudjes gaan toch wel dood. Er gaan ook tienduizenden mensen dood aan obesitas.
Kunnen we de ouderen niet afzonderen??
Yes. Kan in veel gevallen ook prima toch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Geweldig! Geen datum genoemd. Dus onbepaalde tijd!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Idd. Het nieuwe abnormaalquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Idd. Droeftoeters met hun nieuwe normaal. Zum kotsen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef Landgeld het volgende:
Misschien moeten we die ankerpunten een keer loslaten. Oudjes gaan toch wel dood. Er gaan ook tienduizenden mensen dood aan obesitas.
Hij bedoelt juno.quote:
Die zijn over uurtje weer wegquote:
Over zum kotsen gesproken. Lekker over de lijken van ouderenquote:
Mijn vader gebruikt zo'n zakdoek hartstikke handig doe je makkelijk een hele week mee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
papieren zakjes meteen weggooien. Niet nadat je McDrive uit gereden bent.
in Alkmaar ligt 500 meter vanaf de McDrive alleen maar afval.
open de McDonalds, desnoods tafel reserveren.
Er was laatst wel een nieuwsitem over laaggeletterden of minder begaafden die inderdaad vrij weinig snapten van eerdere persco’s.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er wonen te veel achterlijke mensen in dit land.
Hopelijk de homos aan t begin. Die kan je wel missen.quote:
Je bedoelt ongezonde dikke ouderen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Over zum kotsen gesproken. Lekker over de lijken van ouderen
Behoorlijk egoïstisch dit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef Landgeld het volgende:
Dat doen ze voor de journalistenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
De ambtenaren zijn weer doorgeslagen met het infantiele taalgebruik.
Beter dan het wetenschappelijke gezanik van vorige keer. Dit is goed en voor iedereen te snappen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
En uiteraard voor een scherpe prijsquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Miljoen testen gekocht, dit moet Jaap wel geregeld hebben.
Het is idd heel saai.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Zwansen het volgende:
Volgende keer een PowerPoint en agenda voor dit overleg graag. Als ik op m’n werk zo’n presentatie geef, denk ik niet dat veel mensen blijven opletten.
Wat is er nou weer tokkie aan een terrasquote:
Heb je enig idee hoe lastig het is om een uitleg te geven die voor alle lagen van de bevolking te volgen is en serieus genoeg overkomt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Da's allemaal al bekend joh.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Enawh het volgende:
Wat een onzin allemaal.
Begin nou met kappers, horeca, sportscholen etc. wanneer ze open gaan
Dus ze houden zich al de lockdown principequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat is er nou weer tokkie aan een terras
Tokkies klappen schultenbrau in de voortuin met de rest van de sociale huurwijk. Die gaan echt niet naar terrasjes.
Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrekquote:
Tr gezetquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja allemaal heel leukankerpunten, maar kom nou to the point man.
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Arkai het volgende:
[..]
Beter dan het wetenschappelijke gezanik van vorige keer. Dit is goed en voor iedereen te snappen.
Nou komt iequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrek
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan @:kingroland
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Fingers crossed voor sportscholenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Enawh het volgende:
Wat een onzin allemaal.
Begin nou met kappers, horeca, sportscholen etc. wanneer ze open gaan
Het dringt niet meer binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo doe eens wat korter. Wat een langdradig kut verhaal.
Het SBS6 publiek moet het ook kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Staat ie al in de TomTom?quote:
Ja precies. Daar is een nationale personferentie voor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
Ja, dus nog zeker anderhalf jaar dit gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat is half Nederland. Dat gaat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
muil houwen spillebeenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat dat domme opgepompte volk nog maar lekker schuimbekken
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet op de vrijblijvende manier van de intelligente lockdown in elk geval.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef RipCity het volgende:
Wat je nu aan de mensen geeft kan je echt niet meer terugpakken. weet mark ook wel.
Deze stap word alleen genomen omdat de boel anders niet te handhaven valt, verkeer op de weg is al 2-3x zo druk als 2 weken geleden, na een uur of 2 's middags is het op de fiets-/wandelpaden al 2x zo druk als normaal gesproken en iedereen die al 7 weken thuiszit met of zonder kinderen word onderhand gek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als er nog geen zicht is op wanneer er volledig bron en contact-onderzoek kan plaatsvinden vraag ik me af in hoeverre deze stap nu verstandig is.
Ecto gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
,,!,,(-L-),,!,,quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, kan wel weer. Niks mis mee toch? Of ben je homofoob?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @:lenny_leonard
Eensquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee Rutten de overheid kan gewoon niet aan deze mondkapjes komen. Om gezichtsverlies te verkopen komt hij met deze smoes aanzetten.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Landgeld het volgende:
Fuck de Lockdown....
Waarom niet de kwetsbare groep locken? In plaats van de gezonde bevolking.
Jelly skinny fattie gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee Rutte de overheid kan gewoon niet aan deze mondkapjes komen. Om gezichtsverlies te verkopen komt hij met deze smoes aanzetten.
Kan prima, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen. En dat willen ze niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deze stap word alleen genomen omdat de boel anders niet te handhaven valt, verkeer op de weg is al 2-3x zo druk als 2 weken geleden, na een uur of 2 's middags is het op de fiets-/wandelpaden al 2x zo druk als normaal gesproken en iedereen die al 7 weken thuiszit met of zonder kinderen word onderhand gek.
Je kunt niet verwachten om ze nogmaals anderhalve maand thuis te laten zitten, zonder dat er perspectief is op verbetering.
Klopt. En terecht!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kan prima, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen. En dat willen ze niet.
Nu pas bellenquote:
Voor klanten onderling, niet tot de kapper.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Whahah die 1.5m in een kapsalon, wat een onzin, niet normaal
Mag open, maar iedereen moet onder anderhalve meter in het water blijven.quote:
Welke moeite dan? Het is niet zo dat er opeens 10.000 man vrij zijn om de boel te kunnen handhaven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kan prima, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen. En dat willen ze niet.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef Chia het volgende:
1,5 afstand op een terrasdat is 7 m2 per persoon
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mag open, maar iedereen moet onder anderhalve meter in het water blijven.
Grote tafels. Je kunt ze toch niet allemaal gebruiken, kun je er een paar tegen elkaar schuiven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe kun je op 1.5 meter van elkaar aan tafel zitten?
“Zoveel mogelijk”quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
1.5m kapper? hoe ga je dat doen dat kan toch niet?
Lekker rustig. Genot.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef Jed1Gam het volgende:
30 Mensen in een concertzaal voor 500 man.
Wat een grapjankers
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
OP NAAR DE BLIBIOTHEEEEEEEEEEEEEK JAAAAAAAAAAA
en nootjes vretenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef vosss het volgende:
WE HEBBEN HET VIRUS VERSLAGEN HIEP HIEP HOERA BIER ZUIPEN!!!!
Gewoon een kapper zoeken met erg lange armen, maat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
1.5m kapper? hoe ga je dat doen dat kan toch niet?
Ga jij ff lekker rukken dan ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet je hoeveel mensen er werkloos zijn geworden de afgelopen tijd? Geef ze een boa-bevoegdheid en ga handhaven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke moeite dan? Het is niet zo dat er opeens 10.000 man vrij zijn om de boel te kunnen handhaven.
Haha dit ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef FerryN7 het volgende:
Inclusief personeel? Dan zit je zo aan de 30 man binnen zeker in grote tenten.
quote:
Maar is dat met of zonder 1,5 meter? Bruiloften met iedereen op 1,5 mquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een kapper zoeken met erg lange armen, maat.
Capricia, jij bent ook heel erg blij. mag toch beetje emotie na deze maanden. lekker laten gaan joh miks mis meequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Schreeuwen hoeft niet.![]()
[/modbreak]
Jawel!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Schreeuwen hoeft niet.![]()
[/modbreak]
Hoeveel mag er in een restaurant zitten???quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef FerryN7 het volgende:
Inclusief personeel? Dan zit je zo aan de 30 man binnen zeker in grote tenten.
Wel kans op eerdere openstelling in overleg!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
1 september sports cholen hahaha wat een belachelijk beleid!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |