Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrekquote:
Tr gezetquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja allemaal heel leukankerpunten, maar kom nou to the point man.
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Arkai het volgende:
[..]
Beter dan het wetenschappelijke gezanik van vorige keer. Dit is goed en voor iedereen te snappen.
Nou komt iequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrek
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan @:kingroland
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Fingers crossed voor sportscholenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Enawh het volgende:
Wat een onzin allemaal.
Begin nou met kappers, horeca, sportscholen etc. wanneer ze open gaan
Het dringt niet meer binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo doe eens wat korter. Wat een langdradig kut verhaal.
Het SBS6 publiek moet het ook kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Staat ie al in de TomTom?quote:
Ja precies. Daar is een nationale personferentie voor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja allemaal heel leukankerpunten, maar kom nou to the point man.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
Ja, dus nog zeker anderhalf jaar dit gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Werk zoveel mogelijk thuis.... maar tot wanneer? Tot vaccin?
Dat is half Nederland. Dat gaat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
muil houwen spillebeenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat dat domme opgepompte volk nog maar lekker schuimbekken
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet op de vrijblijvende manier van de intelligente lockdown in elk geval.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef RipCity het volgende:
Wat je nu aan de mensen geeft kan je echt niet meer terugpakken. weet mark ook wel.
Deze stap word alleen genomen omdat de boel anders niet te handhaven valt, verkeer op de weg is al 2-3x zo druk als 2 weken geleden, na een uur of 2 's middags is het op de fiets-/wandelpaden al 2x zo druk als normaal gesproken en iedereen die al 7 weken thuiszit met of zonder kinderen word onderhand gek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als er nog geen zicht is op wanneer er volledig bron en contact-onderzoek kan plaatsvinden vraag ik me af in hoeverre deze stap nu verstandig is.
Ecto gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
,,!,,(-L-),,!,,quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, kan wel weer. Niks mis mee toch? Of ben je homofoob?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @:lenny_leonard
Eensquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee Rutten de overheid kan gewoon niet aan deze mondkapjes komen. Om gezichtsverlies te verkopen komt hij met deze smoes aanzetten.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Landgeld het volgende:
Fuck de Lockdown....
Waarom niet de kwetsbare groep locken? In plaats van de gezonde bevolking.
Jelly skinny fattie gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee Rutte de overheid kan gewoon niet aan deze mondkapjes komen. Om gezichtsverlies te verkopen komt hij met deze smoes aanzetten.
Kan prima, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen. En dat willen ze niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deze stap word alleen genomen omdat de boel anders niet te handhaven valt, verkeer op de weg is al 2-3x zo druk als 2 weken geleden, na een uur of 2 's middags is het op de fiets-/wandelpaden al 2x zo druk als normaal gesproken en iedereen die al 7 weken thuiszit met of zonder kinderen word onderhand gek.
Je kunt niet verwachten om ze nogmaals anderhalve maand thuis te laten zitten, zonder dat er perspectief is op verbetering.
Klopt. En terecht!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kan prima, maar dan moet je er wel moeite voor willen doen. En dat willen ze niet.
Nu pas bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |