Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrekquote:
Tr gezetquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja allemaal heel leukankerpunten, maar kom nou to the point man.
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Arkai het volgende:
[..]
Beter dan het wetenschappelijke gezanik van vorige keer. Dit is goed en voor iedereen te snappen.
Nou komt iequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik wil het hem horen zeggen voordat ik de fles hier opentrek
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan @:kingroland
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Fingers crossed voor sportscholenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Enawh het volgende:
Wat een onzin allemaal.
Begin nou met kappers, horeca, sportscholen etc. wanneer ze open gaan
Het dringt niet meer binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo doe eens wat korter. Wat een langdradig kut verhaal.
Het SBS6 publiek moet het ook kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Jeetje dit is echt zo kansloos dat taalgebruik, en dit hebben we al 1000x gehoord.
Staat ie al in de TomTom?quote:
Ja precies. Daar is een nationale personferentie voor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, laten we het lekker simpel houden omdat anders de Arkai's van deze wereld het niet meer kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |