quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja allemaal heel leukankerpunten, maar kom nou to the point man.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
Ja, dus nog zeker anderhalf jaar dit gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Werk zoveel mogelijk thuis.... maar tot wanneer? Tot vaccin?
Dat is half Nederland. Dat gaat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef Landgeld het volgende:
Duurt lang dit.
Bescherm gewoon die risicogroep. In plaats van iedereen in Lockdown...
muil houwen spillebeenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat dat domme opgepompte volk nog maar lekker schuimbekken
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet op de vrijblijvende manier van de intelligente lockdown in elk geval.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef RipCity het volgende:
Wat je nu aan de mensen geeft kan je echt niet meer terugpakken. weet mark ook wel.
Deze stap word alleen genomen omdat de boel anders niet te handhaven valt, verkeer op de weg is al 2-3x zo druk als 2 weken geleden, na een uur of 2 's middags is het op de fiets-/wandelpaden al 2x zo druk als normaal gesproken en iedereen die al 7 weken thuiszit met of zonder kinderen word onderhand gek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als er nog geen zicht is op wanneer er volledig bron en contact-onderzoek kan plaatsvinden vraag ik me af in hoeverre deze stap nu verstandig is.
Ecto gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
,,!,,(-L-),,!,,quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, kan wel weer. Niks mis mee toch? Of ben je homofoob?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze vraag speel ik door aan mijn goede vriend @:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |