SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat sowieso.quote:
Ja maar ik leerde vanavond dat dat goed is voor je ESF-winkansenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
Zijn jullie favorieten allemaal naar de finale?
quote:
Meestal vind ik (semi)vegetariër zijn niet zo'n probleem, maar dit jongequote:
Ik denk dat minstens een kwart van die schaal vegetarisch isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Meestal vind ik (semi)vegetariër zijn niet zo'n probleem, maar dit jonge![]()
Ja maar de kipnuggets en bitterballen nietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens een kwart van die schaal vegetarisch is
Dat klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de kipnuggets en bitterballen niet
twitter:JimMFelton twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 20:49:34Oh the irony of being fired by Boris Johnson for having sex with somebody else’s wife https://t.co/iI1RtXKkA1 reageer retweet
Gelukkig zijn de vegetarische versies ook best okee en wil ik wel kaassouflé'squote:
Kaassouffle's zijn sowieso lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de vegetarische versies ook best okee en wil ik wel kaassouflé's![]()
Behalve Slovenië en toch ook Oekraïne.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
Zijn jullie favorieten allemaal naar de finale?
Daaromquote:
Ah jammer.quote:
Eurovisie Schrans Festivalquote:
We zijn allemaal feeders.quote:
Nee dat denk ik ook altijd, maar het ziet er toch bizar lekker uit?!quote:
Als we nog even zo doorposten hebben we de volgende TT al te pakken denk ikquote:
Het probleem is dat een mod dan weer door het slotje blijft posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Als we nog even zo doorposten hebben we de volgende TT al te pakken denk ik
"Een mod"quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem is dat een mod dan weer door het slotje blijft posten.
Ja al zit je volgens mij als je dat bovenste op hebt al volquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook altijd, maar het ziet er toch bizar lekker uit?!
(Alleen al dat vaste voedsel in je shake of slagroom vind ik dan weer niet zo praktisch)
Ik weet echt niet wiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
"Een mod"
Alsof we allemaal niet allang weten wie
Het waren er altijd tweequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
"Een mod"
Ja ik denk dat het er vooral heel mooi uitzietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja al zit je volgens mij als je dat bovenste op hebt al vol
Het is altijd @ijs_beerquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het er vooral heel mooi uitzietWant ook die gesmolten chocolade aan de buitenkant, moet je dat eraf likken
![]()
Nee:quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het er vooral heel mooi uitzietWant ook die gesmolten chocolade aan de buitenkant, moet je dat eraf likken
![]()
Ja dat ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]zie al helemaal voor me dat je daar extra je best voor moet doen
quote:
Klassiekers moet je ook altijd in ere houden he.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is altijd @:ijs_beer![]()
Ik zou natuurlijk nooit dit soort statements maken zonder bewijs, en gelukkig leverde hij dat ook vanavond weer![]()
![]()
ESF / [vanavond 21:00] EUROSTREAM 2020
quote:
Ok...quote:
Ja, maar dan riskeer je ditquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat als je in zo'n café zit en er geen ijskrabber is.
Sloveniëquote:
quote:
Soms moet je risico's durven nemen!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dan riskeer je dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
"Een mod"
Bruin fruit!quote:
@Davequote:
Waar is die trouwens?quote:
Die doet het rustig aan met posten.quote:
Wie? Waar?quote:
Gullie.quote:
Zo erg ben je nou ook weer niet.quote:
Zeg het eens beer. Misschien kunnen we je helpenquote:
quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
@:Hawaii_Tim je hebt toch geen screenshots genomen van die toneelquiz he? Die domme blikken waren voor-altijd-achtervolgings-waardig
Die blikken zijn we wel gewendquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
@:Hawaii_Tim je hebt toch geen screenshots genomen van die toneelquiz he? Die domme blikken waren voor-altijd-achtervolgings-waardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oké! Hopelijk gaat het verder wel goed met hem dan. Jammer dat er wel meerdere users even niet zijn nuquote:
Zo koud is het denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dan riskeer je dit![]()
[ afbeelding ]
Schat, je koffiecafé is gesloten nog he?quote:
Ik zoek een slotjesdetectiesysteem.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeg het eens beer. Misschien kunnen we je helpen
Oh helpquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:
Ik krijg gewoon keurig een melding dat het topic vol is en ik niet mag postenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon keurig een melding dat het topic vol is en ik niet mag posten
Ja daarom kom ik het hier halenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, je koffiecafé is gesloten nog he?
Oh.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die blikken zijn we wel gewend
Nou nou nou! Ik ben altijd serieus en keurig tijdens meets en houseparty's. Maar toneel is toneel he? Daar durf ik meer los te gaan. En het was een quiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben totaal niet technisch dus sorryquote:
Dat krijgen alle normale mensen inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat je @Em31 gezellig thuis uit ging nodigen met zelf gezette koffiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom kom ik het hier halen
Maar over zes dagen gaan ze weer open! (Maar ik ga nog niet direct de eerste dag)
Zij tipte die aan mij toen ik om een musicaltip vroeg, dus ik neem aan van welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die moet ik altijd nog zien!
@:Guanabana vond die ook goed volgens mij
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die moet ik altijd nog zien!
@:Guanabana vond die ook goed volgens mij
Toch goed onthouden!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zij tipte die aan mij toen ik om een musicaltip vroeg, dus ik neem aan van wel
#staystrongstraniquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb me vandaag nogal onnozel geblesseerd. Ik smeerde mayonaise op een hotdogbroodje en daarna pakte ik het deksel van de mayonaisepot op, vergetende dat ik die per ongeluk op het net gebruikte electrisch fornuis had gelegd. Twee vingers nogal au. Nu gaat het wel weer, ik denk dat ik me hier wel doorheen sla.
@Em31 is altijd welkom, maar dat weet ze!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat je @:Em31 gezellig thuis uit ging nodigen met zelf gezette koffie
Ik ken al wel vrij veel muziek van die musical!quote:
Ik loop achter, maar zie al dat Strani even incompetent doet. Misschien moet hij minder achter de PC zitten.quote:
Ja, die zingen ze toevallig nu ook in de filmquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken al wel vrij veel muziek van die musical!
Deze kwam daar ook vandaan toch?
Zo mooi gezongen ook
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb me vandaag nogal onnozel geblesseerd. Ik smeerde mayonaise op een hotdogbroodje en daarna pakte ik het deksel van de mayonaisepot op, vergetende dat ik die per ongeluk op het net gebruikte electrisch fornuis had gelegd. Twee vingers nogal au. Nu gaat het wel weer, ik denk dat ik me hier wel doorheen sla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |