SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:55 schreef grazz het volgende:
TT![]()
dat moet gevierd worden met passende gifjesJAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er ook zo weer vandeur. Maar kan vanavond iig goed slapen wetende dat het nachtbrakersclubje weer compleet is @Hawaii_Tim, @Roger_Epiales, @Redefine, @Straniquote:
Het telt als een TO-topicquote:
quote:
Zoveel ben ik niet meer van plan te nachtbraken deurquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo weer vandeur. Maar kan vanavond iig goed slapen wetende dat het nachtbrakersclubje weer compleet is @:Hawaii_Tim, @:Roger_Epiales, @:Redefine, @:Strani
Casuaal verband?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gevaarlijk Strani! Ben ik eindelijk terug, ga jij gewoon naar búiten
Hou het bij avondbraken danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel ben ik niet meer van plan te nachtbraken deur
Oh! Dat lijkt me heel gezelligquote:
Je zou het bijna denkenquote:
Ja dat mens is niet heel erg gastvrij neequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
Ja ik was er nog wel hoor maar de doorbitch liet me even het nieuwe topic niet in
Kom je een keer mee ochtendbraken? Rond een uurtje of 6?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel ben ik niet meer van plan te nachtbraken deur
Ik had zo'n Free Willy beeld. Strani die als een wulpse orka over een tuinhek springtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu ook echt voor me hoe @:Strani met een soort katapult wordt afgevuurd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Oh dat is wel een hele opgave!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Kom je een keer mee ochtendbraken? Rond een uurtje of 6?
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had zo'n Free Willy beeld. Strani die als een wulpse orka over een tuinhek springt
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had zo'n Free Willy beeld. Strani die als een wulpse orka over een tuinhek springt
Op zich is het deels wel te verklaren. 4K computer monitor in 32", IPS, verstelbaar en nog wat punten. Maar 3000 euro lijkt alsnog duur. Het zit dan meer in de specs die niet benoemd wordt. Maar waarschijnlijk is die zo duur doordat die in kleine hoeveelheden wordt gemaakt.quote:
Bizar gewoon...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef Em31 het volgende:
Anders waren de repetities deze week begonnen![]()
Had ons leven er toch heel anders uitgezien![]()
Ok. Tot over een maandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja echt een bizar idee nu! Hadden we nu zo veel nieuws, beelden etc. gehad. En over twee weken gingen we dan al zelfquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bizar gewoon...Lekker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat Matt kijken en meetypen met de repetities
Heel gek om aan te denkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef Em31 het volgende:
Anders waren de repetities deze week begonnen![]()
Had ons leven er toch heel anders uitgezien![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok. Tot over een maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt een bizar idee nu! Hadden we nu zo veel nieuws, beelden etc. gehad. En over twee weken gingen we dan al zelf
Jaa zo’n gek idee nu! Hopelijk maken we het toch volgend jaar nog mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heel gek om aan te denken![]()
. En de voorpret die we zouden hebben nu dat we er bijna echt naar toe zouden gaan!
Dat had je Anja eerder kunnen vertellen. Die heeft 1.5 maand vastgezeten omdat ze niet wist hoe ze naar buiten konquote:
Gelukkig komende week wel drie dagen Eurostream. Het is niet hetzelfde, maar toch wel wat leuks.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt een bizar idee nu! Hadden we nu zo veel nieuws, beelden etc. gehad. En over twee weken gingen we dan al zelf
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig komende week wel drie dagen Eurostream. Het is niet hetzelfde, maar toch wel wat leuks.
Ik heb het wel maar even in mijn agenda gezet, anders was geheid dinsdag vergeten.
Ja leuk zulk soort fan-initiatievenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig komende week wel drie dagen Eurostream. Het is niet hetzelfde, maar toch wel wat leuks.
Ik heb het wel maar even in mijn agenda gezet, anders was geheid dinsdag vergeten.
Dan waren we nu net zo teleurgesteld geweest als de IJslanders, Litouwers en Bulgarenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ik bedenk mij eigenlijk nu vooral, wat als vorig jaar Corona was geweestDan hadden we een kans om te winnen, gaat het niet door.
Ooooh ja! Komende week en de week erna hebben we wel flink wat om te kijken inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
DAT WAS GELUKKIG NIET ZOquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ik bedenk mij eigenlijk nu vooral, wat als vorig jaar Corona was geweestDan hadden we een kans om te winnen, gaat het niet door.
Ik denk serieus dat ik dat nog lastiger te verkroppen had gevonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:17 schreef Redefine het volgende:
Als dat maar goed gaat!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani heeft intussen de smaak te pakken:
[ afbeelding ]
Misschien kan Anja tips geven voor het boek, over hoe je in ieder geval niet buiten komtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had je Anja eerder kunnen vertellen. Die heeft 1.5 maand vastgezeten omdat ze niet wist hoe ze naar buiten kon
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik dat nog lastiger te verkroppen had gevonden.
Vast wel, Strani kan wel wat!quote:
Dat is zeker handig! Vooral voor de anti-corona-partyistenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:22 schreef MMF93 het volgende:
Misschien kan Anja tips geven voor het boek, over hoe je in ieder geval niet buiten komt
Hij gaat losquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat het me gisteren in te beelden en dan hadden we dus bovenop een ESF in eigen land ook nog een overwinning door de neus geboord gekregen. Nu hebben we tenminste de helft nog.quote:
Ja, die overwinning kan niemand ons meer afpakkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat het me gisteren in te beelden en dan hadden we dus bovenop een ESF in eigen land ook nog een overwinning door de neus geboord gekregen. Nu hebben we tenminste de helft nog.
Hij legt de lat gewoon hoog!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
Hij houdt het goed vol buiten! Als hij het maar niet forceert![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:51 schreef usagi414 het volgende:
Marija Serifovic is nu live op facebook
https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_video
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gevaarlijk Strani! Ben ik eindelijk terug, ga jij gewoon naar búiten
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu ook echt voor me hoe @:Strani met een soort katapult wordt afgevuurd
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Strani film even wil je. Deze legendarische beelden moeten vastgelegd worden
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
@:Strani is wel een stuk knapper dan deze dude, maar het gaat om het idee
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
Het was gewéldig!!! Direct na 20 uur overal blije mensen op straat (maar altijd met genoeg afstand natuurlijk!). Heerlijk weer en prachtig licht. Deze foto van tijdens de wandeling wil ik jullie niet onthouden!Wat fijn dat het zo'n mooi moment wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met allemaal blije mensen ook echt!
En die foto!![]()
Echt prachtig dat uitzicht!
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:00 schreef Em31 het volgende:
@:Strani wauw! Mooi![]()
En fijn dat het geweldig waswat moet dat lekker voelen
Ja joh, ik zag echt mensen gewoon voor zich uit glimlachen, iedereen vrolijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo'n mooi moment wasMet allemaal blije mensen ook echt!
En die foto!![]()
Echt prachtig dat uitzicht!
En nu was het voor jullie natuurlijk al extreem, maar ik denk dat het moment dat hier ook weer meer dingen mogen, ik echt van alles zóveel meer ga genietenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
JaDat is dan weer het voordeel van deze ellende; je krijgt er wel weer mooie momenten voor terug wanneer dingen wél weer mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh, ik zag echt mensen gewoon voor zich uit glimlachen, iedereen vrolijk.
En een paar leken een beetje bang maar dat lijkt me logisch en niet eens zo onwenselijk
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu was het voor jullie natuurlijk al extreem, maar ik denk dat het moment dat hier ook weer meer dingen mogen, ik echt van alles zóveel meer ga genietenDan voelt even echt niets vanzelfsprekend meer.
Maar dat moet uiteindelijk ook, dat het weer normaal gaat worden. Maar voor nu inderdaad even genieten van die momenten. Straks ook wanneer we weer op een terrasje mogen zitten, dat soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook gewoon normaal natuurlijk, dat je aan alles weer gaat wennen en het 'gewoon' wordt. Maar die momenten zijn wel fijn om nu te koesterenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat moet uiteindelijk ook, dat het weer normaal gaat worden. Maar voor nu inderdaad even genieten van die momenten. Straks ook wanneer we weer op een terrasje mogen zitten, dat soort dingen
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
@:strani wat een mooie foto! En fijn dat jullie zo konden genieten van het buitenzijn!
Van mij ook. Heb echt staan feesten voor de tv toen ze won, en later nog in de MagaPlaza tijdens haar winnaars tour.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Molitva is een van mijn alltime favorieten
Voelde je je een wulpse orka?quote:
Dat moet je niet willen nee. Die zit aan gene zijdequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijna wel, maar dan zonder risico dat ik gekocht word door Michael Jackson.
Is dit weer van dat Twitter gebeuren? Dat vind ik minder leuk dan gewoon met onsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #5 - 2016!
2016 vandaag! En als je snel inschakelt, ben je nog op tijd voorDouwe Bob
Ja is van Twitter, maar wij doen gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit weer van dat Twitter gebeuren? Dat vind ik minder leuk dan gewoon met ons
Zo was hij in mijn hoofd wel, dus dat hou ik gewoon aanquote:
Oh oké, Twitter krijg ik al een tijdje niet meer aan de praat. Ik zal eens kijken!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is van Twitter, maar wij doen gewoon hier hoor
:Mquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oké, Twitter krijg ik al een tijdje niet meer aan de praat. Ik zal eens kijken!
Ondertussen ben ik er al een tijdjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
:M
Je hebt nog zo'n anderhalve minuut Douwe tegoed denk ik als je NU inschakelt
Jaa gezelligquote:
Ja dat was echt mooi om mee te maken inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef MMF93 het volgende:
@:strani wauw wat een mooie foto! Extra genieten met dat mooie avondzonnetje. Fijn dat jullie er van genoten hebben, en mooi om de andere mensen zo te zien glimlachen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
Het was gewéldig!!! Direct na 20 uur overal blije mensen op straat (maar altijd met genoeg afstand natuurlijk!). Heerlijk weer en prachtig licht. Deze foto van tijdens de wandeling wil ik jullie niet onthouden!Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat ziet er coronagezond uitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
Deze video gaat nu als een tierelier viraal in SpanjeDegene die dagelijks vanuit de medische hoek de updates geeft (en ook al hersteld is van corona trouwens) begon opeens te hoesten en moest uitleggen dat het slechts een amandel was die hij net voor de persconferentie had gegeten.
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Kom je een keer mee ochtendbraken? Rond een uurtje of 6?
Topzin ditquote:
"Geen corona, behalve een Bakker Bart en een Blokker hebben we gewoon niets te bieden"quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
"Tilburg:kom niet naar centrum"
@:Cee, je hebt je best gedaan om het te promoten maar Tilburg heeft het centrum opgegeven.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. 2016 gemist. Was een leuke editie.anyhow Ik heb me vanavond gestort op het tweede seizoen Peaky Blinders. Ook tof.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Geen corona, behalve een Bakker Bart en een Blokker hebben we gewoon niets te bieden"
Shelby en Grace.quote:
Zal wel weer via publieksstemmen gegaan zijnquote:
Zaten er veel vragen in over golden retrievers, of ging het meer om poedels of labradors?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
Zo. Net weer een pup quiz gedaan met anderen. Was weer leuk
Die zag ik eerder een keer in een Amerikaanse variant voorbijkomen bij The Daily Show (The Daily Social Distancing Show).quote:
Ik probeert te ontdekken wat de context is, maar die kan ik niet vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zaten er veel vragen in over golden retrievers, of ging het meer om poedels of labradors?
Beetje flauwquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
Zo. Net weer een pup quiz gedaan met anderen. Was weer leuk
Ik had de typo niet gezien, maar dan snap ik m wel jaquote:
Dat mag ik wel hopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had de typo niet gezien, maar dan snap ik me wel ja
Anders vraag het wel aan me moeder.quote:
Schande!quote:
Dat sowieso!quote:
Sowieso een schande.quote:
Je bent op dravequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Geen corona, behalve een Bakker Bart en een Blokker hebben we gewoon niets te bieden"
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
"Tilburg:kom niet naar centrum"
@:Cee, je hebt je best gedaan om het te promoten maar Tilburg heeft het centrum opgegeven.
Oh super, nog een partij erbij.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag lijkt mij een goede dag om Henk Krol te feliciteren met het fractievoorzitterschap van 50Plus
En volgend jaar gaan we weer SCHROEIENquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat het me gisteren in te beelden en dan hadden we dus bovenop een ESF in eigen land ook nog een overwinning door de neus geboord gekregen. Nu hebben we tenminste de helft nog.
En dan een combinatie van een oud-ouderenpartij-oudste en een boos oud-dierenpartijlid. Dat is wel echt wat het land nodig heeft.quote:
Zou een interessante plottwist zijn, maar ik vrees dat ik me nooit genoeg in die situatie zou kunnen verplaatsen om dat een beetje geloofwaardig te kunnen neerzetten.quote:
Ik gebruik zelf deze, voor Android: https://play.google.com/s(...).fitifyapps.bwcardioquote:Op zondag 3 mei 2020 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil sporten![]()
@:Strani kun je dat HIIT gebeuren wat jij doet gewoon ergens van internet plukken?
quote:Op zondag 3 mei 2020 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag lijkt mij een goede dag om Henk Krol te feliciteren met het fractievoorzitterschap van 50Plus
We hebben het over Anja he? Die kan zich ook niet altijd in zichzelf verplaatsenquote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou een interessante plottwist zijn, maar ik vrees dat ik me nooit genoeg in die situatie zou kunnen verplaatsen om dat een beetje geloofwaardig te kunnen neerzetten.
Thanks!quote:Op zondag 3 mei 2020 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf deze, voor Android: https://play.google.com/s(...).fitifyapps.bwcardio
Okay mooi zo! En dan kan je de HIIT-sessies dus kiezen, bijvoorbeeld, en het aantal minuten instellen. Ik zou ook echt met 5 minuten beginnen als ik jou wasquote:Op zondag 3 mei 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Er staat bij dat de app geschikt is voor mijn apparaat, dus dat komt goed!
Ik probeer wel regelmatig even te wandelen (hoewel dat niet makkelijk gaat bij mij in de buurt, want iedereen gaat buiten zitten hierquote:Op zondag 3 mei 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Er staat bij dat de app geschikt is voor mijn apparaat, dus dat komt goed!
Ik ga het proberen!quote:Op zondag 3 mei 2020 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay mooi zo! En dan kan je de HIIT-sessies dus kiezen, bijvoorbeeld, en het aantal minuten instellen. Ik zou ook echt met 5 minuten beginnen als ik jou was
Succes!quote:Op zondag 3 mei 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga het proberen!Ik laat je wel weten hoe het is bevallen
Maar echt hè. Ik ben zó klaar met dit jaar maar volgend jaar wordt net zo erg want verkiezingen.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan een combinatie van een oud-ouderenpartij-oudste en een boos oud-dierenpartijlid. Dat is wel echt wat het land nodig heeft.
Ik denk dat dat juist beter bij Anja past, die beleeft toch alles op een andere manier!quote:Op zondag 3 mei 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou een interessante plottwist zijn, maar ik vrees dat ik me nooit genoeg in die situatie zou kunnen verplaatsen om dat een beetje geloofwaardig te kunnen neerzetten.
Je begint het concept Anja al goed te snappenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist beter bij Anja past, die beleeft toch alles op een andere manier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |