SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja! Een behoorlijke cliffhanger op de late avondquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:32 schreef Strani het volgende: [..] Haha ja, die was bij mij ook al langsgekomen
Best onuitstaanbaar hè, dit!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
60 12 7 3
6+0+1 = 7
0+1+2 = 3
1+2+7 = 10
2+7+3 = 12
Geen idee of dit ook de gezochte oplossing is overigens of dat dit alleen mijn fantasie is.
Ja die zou heel goed kunnen! Verdorie ik zat in dezelfde hoek te denken maar ik ging er een beetje van uit dat de 0 helemaal genegeerd moet worden. Maar zoals jij het doet klopt het welquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt Kim Jong-un ook weer levend gezien te zijn.
twitter:palpeet twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 23:31:55Die deed gewoon mee aan Wie Is De Mol https://t.co/bQ55DHVOab reageer retweet
En zelfs de acteur heet Holland, terwijl het The Netherlands isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond Spider-Man: far from home gezien. Er zit een scène in Nederland in, en daar gaan ze weer vol voor de cliché'sKaas, molens, koeien, tulpen, ALLES!
Enne, linkje naar de escape room?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]twitter:palpeet twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 23:31:55Die deed gewoon mee aan Wie Is De Mol https://t.co/bQ55DHVOab reageer retweet
Maar geen drugs en hoeren? Gemiste kans!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond Spider-Man: far from home gezien. Er zit een scène in Nederland in, en daar gaan ze weer vol voor de cliché'sKaas, molens, koeien, tulpen, ALLES!
De scène speelde zich af in Broek op Langedijk. Misschien komt het daardoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar geen drugs en hoeren? Gemiste kans!
Slijmbalquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
Even een potje FIFA spelen online, met m'n baas. Ik zal wel weer ingemaakt worden.
Nou.. Die van ons is iets anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
https://www.thefinalbattle.org/quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja jongen, soms zijn die dingen nodig als je je baan veilig wil houdenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou.. Die van ons is iets anders.Jaaaa zo kan ik het ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een online escape room voor teams?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.thefinalbattle.org/
Na de eerste ronde moet je wel betalen
Wat nee hoe wie wat?quote:
[..]
Nou.. Die van ons is iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja kijk dat wisten wij niet he!
Ja! Het is echt heel leukquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is een online escape room voor teams?ow, wat leuk! dat wil ik wel doen met vrienden.
Nee omdat ik niet wist dat het relevant wasquote:
Heb je ook echt een team nodig of kan het wel alleen?quote:
Kan ook alleenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook echt een team nodig of kan het wel alleen?
[..]
Nou.. Die van ons is iets anders.Ja, dat had je er wel even bij kunnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Toch knap dat je ook een oplossing hebt gevondenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat had je er wel even bij kunnen zeggen
Kijk de datum.twitter:DrewCurtis twitterde op donderdag 31-12-2015 om 15:25:01Admission: I'm a time traveler from 2020. Enjoy 2016 - it's as good as it gets for awhile reageer retweet
Ik zag deze tweet gisteren al een paar keer voorbij komen maar had nooit naar de datum gekeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:22 schreef Em31 het volgende:
Kijk de datum.twitter:DrewCurtis twitterde op donderdag 31-12-2015 om 15:25:01Admission: I'm a time traveler from 2020. Enjoy 2016 - it's as good as it gets for awhile reageer retweet
Maakt niet uit, ze zien dat niet. Je kunt gewoon op elk moment beginnenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en hoe groot mogen die teams zijn? Kan je gewoon op elk moment beginnen?
quote:
quote:
En ditquote:
Maar je hebt doorgezet, fier op u!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allemaal!
[..]
[..]
En dit
Ik ging net weer trouw hardlopen. Want het zou droog blijven aldus buienradar.
![]()
Zelfs na een warme douche ben ik nog verkleumd.
twitter:PostNL twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 13:11:27Vanwege #naakttuinierendag kan het zijn dat onze bezorgers vandaag iets meer dan anderhalve meter afstand houden. reageer retweet
Dat is niet het enige wat terug isquote:
En ik maar al de hele dag in de voortuin zitten te wachten tot die leuke bezorger eens langskomt...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
twitter:PostNL twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 13:11:27Vanwege #naakttuinierendag kan het zijn dat onze bezorgers vandaag iets meer dan anderhalve meter afstand houden. reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allemaal!
[..]
[..]
En dit
Ik ging net weer trouw hardlopen. Want het zou droog blijven aldus buienradar.
![]()
Zelfs na een warme douche ben ik nog verkleumd.
Heb je dan niet dat massa mensen de straat op gaan, tenminste de volwassenen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik ga gebruik maken van het avondtijdslot dus om 20:00 exact sta ik bij het hek
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:26 schreef ato het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat massa mensen de straat op gaan, tenminste de volwassenen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:27 schreef ato het volgende:
Maar eindelijk lekker naar buiten Strani, want inderdaad wij zijn wel aan het klagen hier. Maar jullie mochten bijna helemaal niets.
Oh goed zo! Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:29 schreef ato het volgende:
Ik heb met mijn behandelaar overlegd en ik mag met de cliënten wandelen, dat ga ik doen met cliënten die het binnen zijn ook zat zijn, somber worden en waar ik goede afspraken mee kan maken door afstand te houden. Maar is ook even een bevrijding hoor na bijna 8 weken. Ik doe nog geen kantoor diensten dat doe ik thuis.
Fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.
Nee maar dat risico heb je inderdaad wel, maar mijn dorp is vrij rustig hoor dus ik verwacht hier niet zo veel problemen.
Joah! Een van m'n favoriete series.quote:
Zie net toevallig deze bovenaan bij NUquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.
Nee maar dat risico heb je inderdaad wel, maar mijn dorp is vrij rustig hoor dus ik verwacht hier niet zo veel problemen.
Ja, ik doe alles in overleg en ik ben blij dat ik een realistisch maar ook positief ingestelde behandelaar heb.quote:
Haha maar je ziet wel dat ze in dat filmpje ook letterlijk alle shots vanuit de hoek hebben gefilmd die alles er druk uit laat zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie net toevallig deze bovenaan bij NUhopelijk in ieder geval niet zó druk
![]()
https://www.nu.nl/280557/(...)ronamaatregelen.html
Het is echt een aanrader, zeker doen als je de kans krijgt. En dan doen we daarna samen een in-depth analysequote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
Heb Borgen nog steeds niet gezien, ondanks veel goede verhalen. Maar dan zullen vast de eerdere seizoenen ook wel op Netflix komen.
Als ze 'm online zetten ga ik zeker kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader, zeker doen als je de kans krijgt. En dan doen we daarna samen een in-depth analyse
Oh jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze 'm online zetten ga ik zeker kijken
(En jij ooit echt The Bridge gaan kijken!!)
Hoezo? Is ze Deens dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
Over Deens gesproken, wie heeft hier verder Rita gezien?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aoibhin leeft!!! En dan weten we wie óók leeft!!
quote:
Thanks allemaal!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aoibhin leeft!!! En dan weten we wie óók leeft!!
Ah dat is echt kutquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb een zak pittige nootjes opengemaakt en oranje poeder over mijn trui gemorst en nu kan hij al weer de was in want ik krijg het er niet meer uit
Oh oh, de druk...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
*geeft het topposterschap weer terug aan @:Aoibhin.
Ja, Rita Verdönkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze Deens dan?
[ afbeelding ]
Als jij weer de straat op mag, dan wil iedereen toch buiten zijn zou je denken?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan niet, Anja leeft altijd door!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Straks blijk ik Anja vermoord te hebben
Daarom!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jij weer de straat op mag, dan wil iedereen toch buiten zijn zou je denken?
Fijn voor je ato!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:29 schreef ato het volgende:
Ik heb met mijn behandelaar overlegd en ik mag met de cliënten wandelen, dat ga ik doen met cliënten die het binnen zijn ook zat zijn, somber worden en waar ik goede afspraken mee kan maken door afstand te houden. Maar is ook even een bevrijding hoor na bijna 8 weken. Ik doe nog geen kantoor diensten dat doe ik thuis.
Da's ook weer zo. Scandinavische themamaand danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
The Bridge is dan ook nog half Zweeds natuurlijk.
Niet dat ze stoppen aan het eind van de brug.
Ja, fijnquote:
Jeuh, welkom terug!quote:
Nou, na meer dan een maand zonder voedsel in een sta-caravan ben ik benieuwd wat voor ondode versie we aan gaan treffenquote:
Ze kunnen daar in ieder geval wel goede series maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Scandinavische themamaand dan
En dan is het ook nog eens naakttuinierendag!quote:
Thanks!quote:
Straan heb jij echt nog nooit The Bridge gezien?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Scandinavische themamaand dan
Stumpertquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Rita Verdönk
(Ik weet het, da's eigenlijk Zweeds maar ik kan geen Deense o op m'n toetsenbord doen)
JA!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
Over Deens gesproken, wie heeft hier verder Rita gezien?
Thanks!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:02 schreef Meke het volgende:
Welkom terug @:Aoibhin
En meteen is het qua postcount ook alsof je niet weg bent geweest![]()
Nog eerst alle 8 weken terug lezen, hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik loop nog steeds niet achterTrots op mezelf
Was het zo lang!?quote:
Ik ben ook alle concept van tijd een beetje tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het zo lang!?Ik was korter weg toch?
Volgens mij ging ik 29 maart pleite, maar pin me er niet op vast. Ben te lui om terug te zoekenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben ook alle concept van tijd een beetje tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |