Heb je dan niet dat massa mensen de straat op gaan, tenminste de volwassenen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik ga gebruik maken van het avondtijdslot dus om 20:00 exact sta ik bij het hek
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:26 schreef ato het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat massa mensen de straat op gaan, tenminste de volwassenen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:27 schreef ato het volgende:
Maar eindelijk lekker naar buiten Strani, want inderdaad wij zijn wel aan het klagen hier. Maar jullie mochten bijna helemaal niets.
Oh goed zo! Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:29 schreef ato het volgende:
Ik heb met mijn behandelaar overlegd en ik mag met de cliënten wandelen, dat ga ik doen met cliënten die het binnen zijn ook zat zijn, somber worden en waar ik goede afspraken mee kan maken door afstand te houden. Maar is ook even een bevrijding hoor na bijna 8 weken. Ik doe nog geen kantoor diensten dat doe ik thuis.
Fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.
Nee maar dat risico heb je inderdaad wel, maar mijn dorp is vrij rustig hoor dus ik verwacht hier niet zo veel problemen.
Joah! Een van m'n favoriete series.quote:
Zie net toevallig deze bovenaan bij NUquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ze gezegd dat ik de komende dagen óók op straat te zien zal zijn dus hopelijk spreiden ze het een beetje.
Nee maar dat risico heb je inderdaad wel, maar mijn dorp is vrij rustig hoor dus ik verwacht hier niet zo veel problemen.
Ja, ik doe alles in overleg en ik ben blij dat ik een realistisch maar ook positief ingestelde behandelaar heb.quote:
Haha maar je ziet wel dat ze in dat filmpje ook letterlijk alle shots vanuit de hoek hebben gefilmd die alles er druk uit laat zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie net toevallig deze bovenaan bij NUhopelijk in ieder geval niet zó druk
![]()
https://www.nu.nl/280557/(...)ronamaatregelen.html
Het is echt een aanrader, zeker doen als je de kans krijgt. En dan doen we daarna samen een in-depth analysequote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
Heb Borgen nog steeds niet gezien, ondanks veel goede verhalen. Maar dan zullen vast de eerdere seizoenen ook wel op Netflix komen.
Als ze 'm online zetten ga ik zeker kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader, zeker doen als je de kans krijgt. En dan doen we daarna samen een in-depth analyse
Oh jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze 'm online zetten ga ik zeker kijken
(En jij ooit echt The Bridge gaan kijken!!)
Hoezo? Is ze Deens dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
Over Deens gesproken, wie heeft hier verder Rita gezien?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aoibhin leeft!!! En dan weten we wie óók leeft!!
quote:
Thanks allemaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |