Sowquote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interessant dat je zo afgeeft op kinderfilms ondanks je seksuele voorkeur
Poppenspeler.mp4quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je blijft met je gore poten van de OP en TT af
Geen idee nooit als volwassene gekeken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat als 'volwassene' ook nog leuk Rens? Nog nooit gezien namelijk.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interessant dat je zo afgeeft op kinderfilms ondanks je seksuele voorkeur
Niet gekliktquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee nooit als volwassene gekeken.
Hele film staat op Youtube iig
Wat een kutserie is datquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren op aanraden van @:elan the handmaid’s tale opgezet
En ik moet zeggen dat dit een erg goede tip was. Helemaal gezien de tip van @:elan kwam!
Graag een reviewquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
En ik moet zeggen dat dit een erg goede tip was. Helemaal gezien de tip van @:elan kwam!
Ik ben nu halverwege seizoen 1 ongeveer maar het schiet niet echt op. Wel interessant op zich.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
(ik ben na een halve aflevering in slaap gevallen maar het was zo veelbelovend dat ik hem NU ga opzetten)quote:
Geen idee waar die serie over gaat, maar de titel spreekt me niet aan..quote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Niet gelezenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Wat een stompzinnige vrouwenserie.
De manier waarop ze proberen te verkopen hoe de wereld in een aantal jaar in deze sekte is veranderd, omdat er een aantal vrouwen niet vruchtbaar zijn is echt totaal ongeloofwaardig. Alsof mensen dat zouden pikken. Wat een onzin zeg. Als dit een verandering was die over meerdere generaties plaatsgevonden zou hebben was het wellicht nog enigszins geloofwaardig, maar je ziet constant flashbacks van een aantal jaar terug waar er nog niets aan de hand was. Een serie mag van mij best wat ongeloofwaardig zijn, als deze zichzelf niet zo serieus neemt, maar deze serie neemt zichzelf véél te serieus.
Dat Elisabeth Moss niet kan acteren helpt ook niet mee trouwens.
22 september 2018, 19:52 uurquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
De manier waarop ze proberen te verkopen hoe de wereld in een aantal jaar in deze sekte is veranderd, omdat er een aantal vrouwen niet vruchtbaar zijn is echt totaal ongeloofwaardig. Alsof mensen dat zouden pikken. Wat een onzin zeg. Als dit een verandering was die over meerdere generaties plaatsgevonden zou hebben was het wellicht nog enigszins geloofwaardig, maar je ziet constant flashbacks van een aantal jaar terug waar er nog niets aan de hand was. Een serie mag van mij best wat ongeloofwaardig zijn, als deze zichzelf niet zo serieus neemt, maar deze serie neemt zichzelf véél te serieus.
Goede review, althans ik kan mij vinden in alle kritiek.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Graag een link naar de reviewquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Wat ben je ook weer beïnvloedbaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
Nu ik de review van @:ggmm heb gelezen ga ik me denk ik niet wagen aan het vervolg
Temeer gezien de tip oorspronkelijk van @:elan kwam
IMDB is echt niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Never ending story heeft een 7.4 op imdb @:ggmm
Superheldenfilms zijn meestal kutquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die vinden superheldenfilms allemaal heel goed.
Ja en waardeloze kleuterfilms zoals once upon a time in Hollywoodquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik maar matig, hoewel het genre en de acteur mij normaal gesproken wel aanspreken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben gestart met Luther. Tot nu toe: mwah...
Gaat ie over?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Never ending story heeft een 7.4 op imdb @:ggmm
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peetvader de favo film van ons beide scoort wel heel hoog.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en waardeloze kleuterfilms zoals once upon a time in Hollywood
Wat een gigantische KUTfilm was dat zeg
Extraction (staat op Netflix) is wel wat voor jou.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was weer dronken zekerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Avengers is één van de slechtste films die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn meestal kut
Moet je niet aan beginnen die aidsquote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Avengers is één van de slechtste films die ik ooit heb gezien.
Oh die vond ik wel prima, niet geweldig maar best het kijken waard.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kijkt kinderfilms??quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderfilm over fantasiewereldje van een gepest jochie
Ik hou niet van actiefilms, tenzij ik heel brak ben.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Extraction (staat op Netflix) is wel wat voor jou.
Je kijkt films op Net 5?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Laatst even weer Batman Begins teruggekeken. Was op Net 5 of zo. Wat een slechte film ook eigenlijk zeg.
Veel plezier morgen met Extraction!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van actiefilms, tenzij ik heel brak ben.
Ik ben bij de 3e aflevering, het stoort mij dat hijquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik maar matig, hoewel het genre en de acteur mij normaal gesproken wel aanspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja ging met iemand naar de bioscoop die dat wilde zien.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je niet aan beginnen die aids
Ik heb eigenlijk echt geen flauw benul meer op welke zender het was. In ieder geval, dat is echt zonde van je tijd inderdaad. Elke keer weer snap ik niet waarom ik ‘m dan niet even op Netflix kijk of downloadquote:
Dat zijn mensen die heel graag de realiteit willen ontvluchtenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ging met iemand naar de bioscoop die dat wilde zien.
Nog nooit zoveel cringe gehad in de bioscoop, zeker omdat iedereen eromheen het blijkbaar geweldig vond.
GVR genot.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen ik een kind was wel. Of begon bij gelijk met American History X?
Hellend vlakquote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen ik een kind was wel. Of begon bij gelijk met American History X?
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die heel graag de realiteit willen ontvluchten
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.
Ik kijk liever Hamlet, of de oorspronkelijke versie daarvan: Lion King.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen.
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @GGMMquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.
Vuile teringlijerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.
Hmmmmquote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @:ggmm
Nee mij ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.
Leuke grap, wel jammer van je tempo.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @:ggmm
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Kimba the White Lionquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk liever Hamlet, of de oorspronkelijke versie daarvan: Lion King.
Jurassic Park.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Jeetjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.
@johannes_vermeerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete kinderfilm was de originele Teenage Mutant Ninja Turtles
Wat een bazenfilm is dit.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Ja die was het kijken al waard door de animatie alleen al.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Met zulke cijfers kom je de big 4 niet eens binnen @Lenny_Leonard @JanCeesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Heb ik ook gezien trouwens.
Mijn review:
7/10
Bloed denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
En wat ging er toen door je heen?
24 uurs marathon op Oudjaarsdagquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
Werkte ze voor de Baron?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijnquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
En we leerden juist zoveel over andere landen door B&Aquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijn
Adriaan houdt het wel knap lang vol voor iemand die er al 20 jaar uitziet alsof elk moment zijn laatste kan zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijn
doeiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Roland is er weer.
Misschien verstandig vandaag eens vroeg naar bed te gaan.
Dacht dat die man al 10 jaar dood was ofzoquote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adriaan houdt het wel knap lang vol voor iemand die er al 20 jaar uitziet alsof elk moment zijn laatste kan zijn.
En ook wel lekkere nummertjesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die was het kijken al waard door de animatie alleen al.
Adriaan is een ras-Feyenoorderquote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, al heb ik zelfs van de huilende professor genoten.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.
Alleen de huilende professor was kut. De rest briljant.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete kinderfilm was de originele Teenage Mutant Ninja Turtles
Wat een bazenfilm is dit.
Ik vond De Diamant altijd maar saai.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.
Alleen de huilende professor was kut. De rest briljant.
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergetenquote:
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergeten. Echt zo ouderwets streng ingesteld voor een begin 30'er. Aardrijkskunde was één van mijn favo vakken maar zij wist mijn plezier erin te verneuken. HOER.
Ik heb alle videobanden en had destijds alles via piratenbaai op mijn laptop gezet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, al heb ik zelfs van de huilende professor genoten.
Griengasgenot.
Heb weet ik veel hoeveel videobanden nog liggen van onze helden
Zeker. Mijn moeder heeft vroeger naast ze gewoond in Spijkenisse geloof ik (of Maassluis, kan allebei). Ooit nog naar zo’n live theatershow van ze geweest. Stond ze achteraf gewoon met de helden te pratenquote:
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergeten. Echt zo ouderwets streng ingesteld voor een begin 30'er. Aardrijkskunde was één van mijn favo vakken maar zij wist mijn plezier erin te verneuken. HOER.
Was wel prima. Reis door Europa en door Amerika waren echt heel episch.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond De Diamant altijd maar saai.
HP referentie. Check.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.
gewoon een kut boomerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Strafregels komop man wie doet nog zoietsquote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.
Ja vooral door die beelden, maar qua boeven vond ik Schatkaart t/m Verzonken Stad het beste.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was wel prima. Reis door Europa en door Amerika waren echt heel episch.
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Strafregels komop man wie doet nog zoiets. Was je thuis uren aan het schrijven omdat een gummetje of geodriehoek was vergeten. Ben je godverdomme 15 jaar.
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef fetX het volgende:
Mijn vader is 5 jaar terug of zo nog de Baron tegen gekomen in Noordwijk (daar woont hij nu). Die wil niks meer met Bas en Aad te maken hebben![]()
‘Geldgraaiers’
Interactie waren daar beter inderdaad, scherpere humor ook. Sensatie, kwalitei van de beelden, locatie en camerawerk etc. waren bij Europa en Amerika fantastisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vooral door die beelden, maar qua boeven vond ik Schatkaart t/m Verzonken Stad het beste.
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.
toch altijd met boomersquote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.
Heel triest. Zij was de enige die zulke straffen gaf.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.
Bas is ook een teringlijer in het echt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.
Ik heb alleen 1x alle krijtborden op school moeten schoonvegen. Had tijdens de wiskundeles pleh op het raam geschreven. Voor de rest op wat vuurwerkincidentjes na nooit straf.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.
schijnt toch opgeklopt te zijn door de mediaquote:Op woensdag 29 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bas is ook een teringlijer in het echt.
En je leerde daar wel wat meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interactie waren daar beter inderdaad, scherpere humor ook. Sensatie, kwalitei van de beelden, locatie en camerawerk etc. waren bij Europa en Amerika fantastisch.
Hij is wel erg op de centjes. Voerde een oorlog op het internet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schijnt toch opgeklopt te zijn door de media
Geen idee, maar daar moet je toch wel uit kunnen komen?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.
Ze behoren tot de stille generatie blijkbaar.quote:
Reis door Europa EEG propaganda jaaaaa genotquote:Op woensdag 29 april 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je leerde daar wel wat meer.
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heel triest. Zij was de enige die zulke straffen gaf.
Dat gesprek met die minister op het eindequote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reis door Europa EEG propaganda jaaaaa genot
Duits is gewoon Nedelands, maar dan alles in caps en met uitroeptekens.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.
Daar leer je ook van.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.
Hahahaha echt hèquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ze in de Bassie en Adriaan-universe blijkbaar ook Bassie en Adriaan keken.
Mindfuck was dat wel.
Van die types die geen orde kunnen houden en dan maar heel geforceerd streng doenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar leer je ook van.
'Ik mag mijn geodriehoek niet vergeten' 20 kantjes niet echt. Want dan vergat je de volgende keer wel perongeluk een gummetje.
Ik schijt in je beker met melkquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef fetX het volgende:
Die gasten die toen Arie en Bastiaan hadden gemaakt met Mastermovies![]()
Heerlijk puberaal ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben toen helemaal stuk gegaan om dat nummer inderdaad. Terwijl het echt heel slecht is
Had dit niet van jou verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen fan van Mastermovies. Nooit geweest.
Helaas pindakaasquote:Op woensdag 29 april 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had dit niet van jou verwacht eigenlijk.
Je weet ook niet wat je wil, wijf.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
Nu ik de review van @:ggmm heb gelezen ga ik me denk ik niet wagen aan het vervolg
Temeer gezien de tip oorspronkelijk van @:elan kwam
Ik welquote:Op woensdag 29 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen fan van Mastermovies. Nooit geweest.
ik had een paar six-pack coca cola zero voor je gebracht mrja coronatijdenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Over 25 minuten jarig. Gaat een dik feestje worden.
Oh wacht.
Mijn vader videobelde me toen ik jarig was om 12 uur precies, dat was wel leukquote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht.
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vader videobelde me toen ik jarig was om 12 uur precies, dat was wel leuk
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vader videobelde me toen ik jarig was om 12 uur precies, dat was wel leuk
Dankje marketingmaatquote:Op woensdag 29 april 2020 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een paar six-pack coca cola zero voor je gebracht mrja coronatijden
gewoon coronapartyquote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht.
Wederom bedankt.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik feliciteer bij deze mijn grote vriend @:rensajacied
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:03 schreef JanCees het volgende:
https://www.mediacourant.(...)isieloze-mark-rutte/
Scorebordjournalistiekquote:“Als we daar 3 miljard in hadden gestoken en niet 94 miljard overschrijding van de begroting, hoeveel plekken hadden we dan kunnen realiseren? Dan waren we misschien 84 miljard goedkoper uit geweest. Dat soort vragen vraag ik me langzaam aan af.”
Niet geklikt.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Opeens weet je het. Je wordt scrum master.
https://www.ad.nl/ad-werk(...)n-het-team~aa85dbbe/
Daar lijkt me dus echt geen reet aan.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Je moet ook echt een bepaald slag mens zijn voor zo'n beroep denk ikquote:Op donderdag 30 april 2020 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar lijkt me dus echt geen reet aan.
Laatst kwam de vraag wie in het team die taak wou overnemenquote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Niet lean sigma black belt zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
lean sigmaquote:Op donderdag 30 april 2020 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet lean sigma black belt zijn
Wow hier heb je hemquote:Op donderdag 30 april 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lean sigma
Bedoel je niet lean six sigma?
Je kan het op heel veel werkgebieden toepassen, dus dit is wel heel kort door de bocht.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet ook echt een bepaald slag mens zijn voor zo'n beroep denk ik
blijft scrumquote:Op donderdag 30 april 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het op heel veel werkgebieden toepassen, dus dit is wel heel kort door de bocht.
scrum = scrumquote:Op donderdag 30 april 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het op heel veel werkgebieden toepassen, dus dit is wel heel kort door de bocht.
Weet ik veel hoe die aids precies heet man.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lean sigma
Bedoel je niet lean six sigma?
Scrum master gespotquote:Op donderdag 30 april 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar onze ondersteunende afdelingen hebben er wel baat bij meen ik.quote:
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar onze ondersteunende afdelingen hebben er wel baat bij meen ik.
Zijn salaris kan ik niet vinden, dat is er bij Nu.nl altijd welquote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?
• Je bent verbindend.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet vooral altijd hard lachen om die vacatures als het gaat om dat soort functies.
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?
Wat staat hier manquote:Op donderdag 30 april 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Als je strikt Scrum volgt moet je de scrum master elke sprint roteren
Mijn vorig bedrijf deed elke team het, zelfs klantenservice, deden ook Kanban dacht ikquote:Op donderdag 30 april 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.
tegenwoordig toch alles DEVOPSquote:Op donderdag 30 april 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch is verre van lean #2kapsalons
Kanban is een logistiek aanvoersysteem gebaseerd op de principes van Toyota.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vorig bedrijf deed elke team het, zelfs klantenservice, deden ook Kanban dacht ik
Opzich werkte het wel prima volgens hun
Daarna heeft Ford het overgenomen omdat ze zagen hoe effectief die rijstkoppen dat dedenquote:Op donderdag 30 april 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kanban is een logistiek aanvoersysteem gebaseerd op de principes van Toyota.
Toyotagoden
Ben jij ook scrum masterquote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gaat weer eens over mij zie ik.
Ik denk dat het een grapje is. Omdat SCRUM master en hij heet SCRUMmie (kan er zelf ook niet echt om lachen)quote:
Zover was ik jaquote:Op donderdag 30 april 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje is. Omdat SCRUM master en hij heet SCRUMmie (kan er zelf ook niet echt om lachen)
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarna heeft Ford het overgenomen omdat ze zagen hoe effectief die rijstkoppen dat deden
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Als je strikt Scrum volgt moet je de scrum master elke sprint roteren
Goede anekdotequote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Toyota was zijn tijd echt ver vooruit.
Japangoden
@:Knutdeijsbeer
(lol)quote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gaat weer eens over mij zie ik.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Japangoden
Werk jij ook Lean?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Japangoden
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.quote:
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.
Drie dagen bullshit aanhoren kostte mn werkgever 1400 euro ofzo.
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had beter een cursus Nederlands kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examen alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow koekoekquote:Op donderdag 30 april 2020 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals je Willem 2 niet als Willen 2 spelt.
Analfabeet.
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 30 april 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Je schrijft ook geen Willem 2
Dan worden die tokkies daar altijd helemaal mad
Gewoon de W van Willem toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Je schrijft ook geen Willem 2
Dan worden die tokkies daar altijd helemaal mad
Dat was ook niet de context, ik zeg braaf Willem IIquote:Op donderdag 30 april 2020 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals je Willem 2 niet als Willen 2 spelt.
Analfabeet.
Matige comeback 2.3/10quote:Op donderdag 30 april 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook niet de context, ik zeg braaf Willem IIJammer dat je het niet kon volgen. (Die app komt wel heel duidelijk uit de mouw nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.Stop hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.Aap is wel mijn favoriete dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aap is wel mijn favoriete dier.
Heb je de boeken van Frans de Waal over primatologie weleens gelezen?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapjequote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je de boeken van Frans de Waal over primatologie weleens gelezen?
Wat een paupers.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapje
Dat is geweldig en geweldig zielig.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapje
Het verhaal is dat ze hem gered hebben, maar weet niet wat er van waar is.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is geweldig en geweldig zielig.
Dat eerste.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Iemand weet hier vast wel of je als je een pakketje retour stuurt zelf het adres op de doos moet krijgen of dat ze bij postnl gewoon een stickertje voor je uitdraaien?
Ik moest laatst een retoursticker van het bedrijf waar ik bestelde zelf printen en op de doos zettenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Iemand weet hier vast wel of je als je een pakketje retour stuurt zelf het adres op de doos moet krijgen of dat ze bij postnl gewoon een stickertje voor je uitdraaien?
Die bij mij printen hem altijd netjes voor mij uit, plakken ze de sticker erop en klaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
postnl doet niets tenzij je zelf de betaler bent, dus zelf uitprinten of bijgeleverde sticker gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:Straks komt de nieuwe Otter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stinkbeest.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks komt de nieuwe Otter uit.
Oh, interesseert me echt geen reet. Kan me niet voorstellen dat iemand dit boeit.quote:
Sowieso niet echt een boeiende club.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, Caland.
Ik noem de club hier vaak ook W2. Lekker boeiend.
Ook hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso niet echt een boeiende club.
https://www.google.com/se(...)QBA&biw=1920&bih=937quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd in Tilburg vandaag?
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:Ik heb een wijn gekocht bij de Albert Heijn genaamd Welmoed. Hopelijk van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |