Moet je niet aan beginnen die aidsquote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Avengers is één van de slechtste films die ik ooit heb gezien.
Oh die vond ik wel prima, niet geweldig maar best het kijken waard.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en waardeloze kleuterfilms zoals once upon a time in Hollywood
Wat een gigantische KUTfilm was dat zeg
Jij kijkt kinderfilms??quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderfilm over fantasiewereldje van een gepest jochie
Ik hou niet van actiefilms, tenzij ik heel brak ben.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Extraction (staat op Netflix) is wel wat voor jou.
Kijk uit hoor, op mij werd hij heel boos toen ik dit normaal vroegquote:
Je kijkt films op Net 5?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Laatst even weer Batman Begins teruggekeken. Was op Net 5 of zo. Wat een slechte film ook eigenlijk zeg.
Veel plezier morgen met Extraction!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van actiefilms, tenzij ik heel brak ben.
Ik ben bij de 3e aflevering, het stoort mij dat hijquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik maar matig, hoewel het genre en de acteur mij normaal gesproken wel aanspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja ging met iemand naar de bioscoop die dat wilde zien.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je niet aan beginnen die aids
Ik heb eigenlijk echt geen flauw benul meer op welke zender het was. In ieder geval, dat is echt zonde van je tijd inderdaad. Elke keer weer snap ik niet waarom ik ‘m dan niet even op Netflix kijk of downloadquote:
Dat zijn mensen die heel graag de realiteit willen ontvluchtenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ging met iemand naar de bioscoop die dat wilde zien.
Nog nooit zoveel cringe gehad in de bioscoop, zeker omdat iedereen eromheen het blijkbaar geweldig vond.
GVR genot.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen ik een kind was wel. Of begon bij gelijk met American History X?
Hellend vlakquote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen ik een kind was wel. Of begon bij gelijk met American History X?
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die heel graag de realiteit willen ontvluchten
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.
Ik kijk liever Hamlet, of de oorspronkelijke versie daarvan: Lion King.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn films voor, maar die bende is alleen maar bombastische CGI zonder enige waarde.
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen.
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @GGMMquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.
Vuile teringlijerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeders film is wat dat betreft uitstekend.
Hmmmmquote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @:ggmm
Nee mij ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet een film worden ingezogen. Bij superheldenfilms lukt mij dat niet.
Leuke grap, wel jammer van je tempo.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @:ggmm
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Kimba the White Lionquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk liever Hamlet, of de oorspronkelijke versie daarvan: Lion King.
Jurassic Park.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Jeetjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.
@johannes_vermeerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete kinderfilm was de originele Teenage Mutant Ninja Turtles
Wat een bazenfilm is dit.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Ja die was het kijken al waard door de animatie alleen al.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Met zulke cijfers kom je de big 4 niet eens binnen @Lenny_Leonard @JanCeesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Heb ik ook gezien trouwens.
Mijn review:
7/10
Bloed denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
En wat ging er toen door je heen?
24 uurs marathon op Oudjaarsdagquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
Werkte ze voor de Baron?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijnquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
En we leerden juist zoveel over andere landen door B&Aquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |