Sowquote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interessant dat je zo afgeeft op kinderfilms ondanks je seksuele voorkeur
Poppenspeler.mp4quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je blijft met je gore poten van de OP en TT af
Geen idee nooit als volwassene gekeken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat als 'volwassene' ook nog leuk Rens? Nog nooit gezien namelijk.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interessant dat je zo afgeeft op kinderfilms ondanks je seksuele voorkeur
Niet gekliktquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee nooit als volwassene gekeken.
Hele film staat op Youtube iig
Wat een kutserie is datquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren op aanraden van @:elan the handmaid’s tale opgezet
En ik moet zeggen dat dit een erg goede tip was. Helemaal gezien de tip van @:elan kwam!
Graag een reviewquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
En ik moet zeggen dat dit een erg goede tip was. Helemaal gezien de tip van @:elan kwam!
Ik ben nu halverwege seizoen 1 ongeveer maar het schiet niet echt op. Wel interessant op zich.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
(ik ben na een halve aflevering in slaap gevallen maar het was zo veelbelovend dat ik hem NU ga opzetten)quote:
Geen idee waar die serie over gaat, maar de titel spreekt me niet aan..quote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Niet gelezenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Wat een stompzinnige vrouwenserie.
De manier waarop ze proberen te verkopen hoe de wereld in een aantal jaar in deze sekte is veranderd, omdat er een aantal vrouwen niet vruchtbaar zijn is echt totaal ongeloofwaardig. Alsof mensen dat zouden pikken. Wat een onzin zeg. Als dit een verandering was die over meerdere generaties plaatsgevonden zou hebben was het wellicht nog enigszins geloofwaardig, maar je ziet constant flashbacks van een aantal jaar terug waar er nog niets aan de hand was. Een serie mag van mij best wat ongeloofwaardig zijn, als deze zichzelf niet zo serieus neemt, maar deze serie neemt zichzelf véél te serieus.
Dat Elisabeth Moss niet kan acteren helpt ook niet mee trouwens.
22 september 2018, 19:52 uurquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
De manier waarop ze proberen te verkopen hoe de wereld in een aantal jaar in deze sekte is veranderd, omdat er een aantal vrouwen niet vruchtbaar zijn is echt totaal ongeloofwaardig. Alsof mensen dat zouden pikken. Wat een onzin zeg. Als dit een verandering was die over meerdere generaties plaatsgevonden zou hebben was het wellicht nog enigszins geloofwaardig, maar je ziet constant flashbacks van een aantal jaar terug waar er nog niets aan de hand was. Een serie mag van mij best wat ongeloofwaardig zijn, als deze zichzelf niet zo serieus neemt, maar deze serie neemt zichzelf véél te serieus.
Goede review, althans ik kan mij vinden in alle kritiek.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Graag een link naar de reviewquote:Op woensdag 29 april 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
Hier mijn review:
Wat ben je ook weer beïnvloedbaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
Nu ik de review van @:ggmm heb gelezen ga ik me denk ik niet wagen aan het vervolg
Temeer gezien de tip oorspronkelijk van @:elan kwam
IMDB is echt niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Never ending story heeft een 7.4 op imdb @:ggmm
Superheldenfilms zijn meestal kutquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die vinden superheldenfilms allemaal heel goed.
Ja en waardeloze kleuterfilms zoals once upon a time in Hollywoodquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik maar matig, hoewel het genre en de acteur mij normaal gesproken wel aanspreken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben gestart met Luther. Tot nu toe: mwah...
Gaat ie over?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Never ending story heeft een 7.4 op imdb @:ggmm
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peetvader de favo film van ons beide scoort wel heel hoog.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en waardeloze kleuterfilms zoals once upon a time in Hollywood
Wat een gigantische KUTfilm was dat zeg
Extraction (staat op Netflix) is wel wat voor jou.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was weer dronken zekerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Avengers is één van de slechtste films die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn meestal kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |