Leuke grap, wel jammer van je tempo.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een keer naar de bioscoop gaan met de moeder van @:ggmm
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Kimba the White Lionquote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk liever Hamlet, of de oorspronkelijke versie daarvan: Lion King.
Jurassic Park.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete kinderfilms waren toch wel flodder en the mask
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet.
Al vond ik vroeger Spider-Man wel leuk (die eerste trilogie) maar dat zal ook wel kut zijn als je het nu terug kijkt.
Jeetjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek The Mask altijd als cartoon en kwam er pas jaren later achter dat er een irl film van was.
@johannes_vermeerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete kinderfilm was de originele Teenage Mutant Ninja Turtles
Wat een bazenfilm is dit.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Ja die was het kijken al waard door de animatie alleen al.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijdje terug Spiderman Into the Spiderverse gekeken. Veel beter dan verwacht. Review:
8/10
Met zulke cijfers kom je de big 4 niet eens binnen @Lenny_Leonard @JanCeesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Heb ik ook gezien trouwens.
Mijn review:
7/10
Bloed denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
En wat ging er toen door je heen?
24 uurs marathon op Oudjaarsdagquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
Werkte ze voor de Baron?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijnquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nonstop bassie en adriaan kijken ja toch
En we leerden juist zoveel over andere landen door B&Aquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had een aardrijkskunde docente die haatte Bassie en Adriaan. Dom kut wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |