scrum = scrumquote:Op donderdag 30 april 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het op heel veel werkgebieden toepassen, dus dit is wel heel kort door de bocht.
Weet ik veel hoe die aids precies heet man.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lean sigma
Bedoel je niet lean six sigma?
Scrum master gespotquote:Op donderdag 30 april 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het op heel veel werkgebieden toepassen, dus dit is wel heel kort door de bocht.
Gelukkig niet, maar onze ondersteunende afdelingen hebben er wel baat bij meen ik.quote:
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar onze ondersteunende afdelingen hebben er wel baat bij meen ik.
Zijn salaris kan ik niet vinden, dat is er bij Nu.nl altijd welquote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?
• Je bent verbindend.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet vooral altijd hard lachen om die vacatures als het gaat om dat soort functies.
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben daadwerkelijk zo'n figuur lopen. Lijkt hij een beetje op die gast uit dat artikel?
Wat staat hier manquote:Op donderdag 30 april 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Als je strikt Scrum volgt moet je de scrum master elke sprint roteren
Mijn vorig bedrijf deed elke team het, zelfs klantenservice, deden ook Kanban dacht ikquote:Op donderdag 30 april 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.
tegenwoordig toch alles DEVOPSquote:Op donderdag 30 april 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van onze IT-gerelateerde afdelingen werken volgens dat principe. In feite hebben wij daar niks mee te maken en zie ik die lui niet, temeer omdat ik zo'n 20.000 collega's heb. Maar soms krijg je een presentatie van die lui als er online weer wat mogelijkheden bij zijn gekomen voor onze klanten.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch is verre van lean #2kapsalons
Kanban is een logistiek aanvoersysteem gebaseerd op de principes van Toyota.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vorig bedrijf deed elke team het, zelfs klantenservice, deden ook Kanban dacht ik
Opzich werkte het wel prima volgens hun
Daarna heeft Ford het overgenomen omdat ze zagen hoe effectief die rijstkoppen dat dedenquote:Op donderdag 30 april 2020 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kanban is een logistiek aanvoersysteem gebaseerd op de principes van Toyota.
Toyotagoden
Ben jij ook scrum masterquote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gaat weer eens over mij zie ik.
Ik denk dat het een grapje is. Omdat SCRUM master en hij heet SCRUMmie (kan er zelf ook niet echt om lachen)quote:
Zover was ik jaquote:Op donderdag 30 april 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje is. Omdat SCRUM master en hij heet SCRUMmie (kan er zelf ook niet echt om lachen)
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarna heeft Ford het overgenomen omdat ze zagen hoe effectief die rijstkoppen dat deden
heb ik niks mee te makenquote:
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Als je strikt Scrum volgt moet je de scrum master elke sprint roteren
Goede anekdotequote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Toyota was zijn tijd echt ver vooruit.
Japangoden
@:Knutdeijsbeer
(lol)quote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gaat weer eens over mij zie ik.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Japangoden
Werk jij ook Lean?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Japangoden
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.quote:
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.
Drie dagen bullshit aanhoren kostte mn werkgever 1400 euro ofzo.
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had beter een cursus Nederlands kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examen alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |