heb ik niks mee te makenquote:
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:47 schreef JanCees het volgende:
Als je strikt Scrum volgt moet je de scrum master elke sprint roteren
Goede anekdotequote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Toyota was zijn tijd echt ver vooruit.
Japangoden
@:Knutdeijsbeer
(lol)quote:Op donderdag 30 april 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het gaat weer eens over mij zie ik.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen van Toyota zijn ook een keer bij GM geweest. Terugkomend in Japan werd ze gevraagd naar hun bevindingen. De reactie was ; Wat we daar hebben gezien is alles hoe wij het nooit zullen doen.
Japangoden
Werk jij ook Lean?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Japangoden
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.quote:
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een cursus Scrum Master gevolgd.
Drie dagen bullshit aanhoren kostte mn werkgever 1400 euro ofzo.
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
examkenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examken alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had beter een cursus Nederlands kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moet mn examen alleen nog steeds halenEcht gebakken lucht. Na drie uur kwam eindelijk de app uit de mouw wat scrum nou precies is: Een mindset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |