Sow koekoekquote:Op donderdag 30 april 2020 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals je Willem 2 niet als Willen 2 spelt.
Analfabeet.
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 30 april 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Je schrijft ook geen Willem 2
Dan worden die tokkies daar altijd helemaal mad
Gewoon de W van Willem toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Je schrijft ook geen Willem 2
Dan worden die tokkies daar altijd helemaal mad
Dat was ook niet de context, ik zeg braaf Willem IIquote:Op donderdag 30 april 2020 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals je Willem 2 niet als Willen 2 spelt.
Analfabeet.
Matige comeback 2.3/10quote:Op donderdag 30 april 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook niet de context, ik zeg braaf Willem IIJammer dat je het niet kon volgen. (Die app komt wel heel duidelijk uit de mouw nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:02 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.Stop hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.Aap is wel mijn favoriete dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het schijnt dat er ook een VBL-aap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aap is wel mijn favoriete dier.
Heb je de boeken van Frans de Waal over primatologie weleens gelezen?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapjequote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je de boeken van Frans de Waal over primatologie weleens gelezen?
Wat een paupers.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |