Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijn
Adriaan houdt het wel knap lang vol voor iemand die er al 20 jaar uitziet alsof elk moment zijn laatste kan zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles gezien. Wat een helden. Ik weet niet hoe ik me ga voelen als een van die twee overlijdt, laat staan als ze er allebei niet meer zijn
doeiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Roland is er weer.
Misschien verstandig vandaag eens vroeg naar bed te gaan.
Dacht dat die man al 10 jaar dood was ofzoquote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adriaan houdt het wel knap lang vol voor iemand die er al 20 jaar uitziet alsof elk moment zijn laatste kan zijn.
En ook wel lekkere nummertjesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die was het kijken al waard door de animatie alleen al.
Adriaan is een ras-Feyenoorderquote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, al heb ik zelfs van de huilende professor genoten.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.
Alleen de huilende professor was kut. De rest briljant.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete kinderfilm was de originele Teenage Mutant Ninja Turtles
Wat een bazenfilm is dit.
Ik vond De Diamant altijd maar saai.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan huilen. Ik kan alle speelfilms/series wel.dromen.
Alleen de huilende professor was kut. De rest briljant.
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergetenquote:
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergeten. Echt zo ouderwets streng ingesteld voor een begin 30'er. Aardrijkskunde was één van mijn favo vakken maar zij wist mijn plezier erin te verneuken. HOER.
Ik heb alle videobanden en had destijds alles via piratenbaai op mijn laptop gezet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, al heb ik zelfs van de huilende professor genoten.
Griengasgenot.
Heb weet ik veel hoeveel videobanden nog liggen van onze helden
Zeker. Mijn moeder heeft vroeger naast ze gewoond in Spijkenisse geloof ik (of Maassluis, kan allebei). Ooit nog naar zo’n live theatershow van ze geweest. Stond ze achteraf gewoon met de helden te pratenquote:
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een dom wijf. Ik heb zovaak strafregels moeten schrijven voor onzin als een geodriehoek vergeten. Echt zo ouderwets streng ingesteld voor een begin 30'er. Aardrijkskunde was één van mijn favo vakken maar zij wist mijn plezier erin te verneuken. HOER.
Was wel prima. Reis door Europa en door Amerika waren echt heel episch.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond De Diamant altijd maar saai.
HP referentie. Check.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.
gewoon een kut boomerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Strafregels komop man wie doet nog zoietsquote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus dat is de Dolores Umbridge in jouw leven.
Ja vooral door die beelden, maar qua boeven vond ik Schatkaart t/m Verzonken Stad het beste.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was wel prima. Reis door Europa en door Amerika waren echt heel episch.
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Strafregels komop man wie doet nog zoiets. Was je thuis uren aan het schrijven omdat een gummetje of geodriehoek was vergeten. Ben je godverdomme 15 jaar.
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef fetX het volgende:
Mijn vader is 5 jaar terug of zo nog de Baron tegen gekomen in Noordwijk (daar woont hij nu). Die wil niks meer met Bas en Aad te maken hebben![]()
‘Geldgraaiers’
Interactie waren daar beter inderdaad, scherpere humor ook. Sensatie, kwalitei van de beelden, locatie en camerawerk etc. waren bij Europa en Amerika fantastisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vooral door die beelden, maar qua boeven vond ik Schatkaart t/m Verzonken Stad het beste.
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.
toch altijd met boomersquote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu dat zulke oude mannen nog zo vijandig kunnen doen om wat poen.
Heel triest. Zij was de enige die zulke straffen gaf.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.
Bas is ook een teringlijer in het echt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.
Ik heb alleen 1x alle krijtborden op school moeten schoonvegen. Had tijdens de wiskundeles pleh op het raam geschreven. Voor de rest op wat vuurwerkincidentjes na nooit straf.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak moeten doen hoor.
schijnt toch opgeklopt te zijn door de mediaquote:Op woensdag 29 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bas is ook een teringlijer in het echt.
En je leerde daar wel wat meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Interactie waren daar beter inderdaad, scherpere humor ook. Sensatie, kwalitei van de beelden, locatie en camerawerk etc. waren bij Europa en Amerika fantastisch.
Hij is wel erg op de centjes. Voerde een oorlog op het internet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schijnt toch opgeklopt te zijn door de media
Geen idee, maar daar moet je toch wel uit kunnen komen?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook echt benieuwd over hoeveel zoiets dan gaat.
Ze behoren tot de stille generatie blijkbaar.quote:
Reis door Europa EEG propaganda jaaaaa genotquote:Op woensdag 29 april 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je leerde daar wel wat meer.
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heel triest. Zij was de enige die zulke straffen gaf.
Dat gesprek met die minister op het eindequote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reis door Europa EEG propaganda jaaaaa genot
Duits is gewoon Nedelands, maar dan alles in caps en met uitroeptekens.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.
Daar leer je ook van.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik had een voor de rest best chille Duitse leraar (gaf ook nooit huiswerk) maar als je door de les heen praatte moest je gewoon de woordenlijst twee keer overpennen.
Hahahaha echt hèquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ze in de Bassie en Adriaan-universe blijkbaar ook Bassie en Adriaan keken.
Mindfuck was dat wel.
Van die types die geen orde kunnen houden en dan maar heel geforceerd streng doenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar leer je ook van.
'Ik mag mijn geodriehoek niet vergeten' 20 kantjes niet echt. Want dan vergat je de volgende keer wel perongeluk een gummetje.
Ik schijt in je beker met melkquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef fetX het volgende:
Die gasten die toen Arie en Bastiaan hadden gemaakt met Mastermovies![]()
Heerlijk puberaal ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben toen helemaal stuk gegaan om dat nummer inderdaad. Terwijl het echt heel slecht is
Had dit niet van jou verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geen fan van Mastermovies. Nooit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |