Dat is geweldig en geweldig zielig.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft familie op de Molukken met een huisaapje
Het verhaal is dat ze hem gered hebben, maar weet niet wat er van waar is.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is geweldig en geweldig zielig.
Dat eerste.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Iemand weet hier vast wel of je als je een pakketje retour stuurt zelf het adres op de doos moet krijgen of dat ze bij postnl gewoon een stickertje voor je uitdraaien?
Ik moest laatst een retoursticker van het bedrijf waar ik bestelde zelf printen en op de doos zettenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Iemand weet hier vast wel of je als je een pakketje retour stuurt zelf het adres op de doos moet krijgen of dat ze bij postnl gewoon een stickertje voor je uitdraaien?
Die bij mij printen hem altijd netjes voor mij uit, plakken ze de sticker erop en klaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
postnl doet niets tenzij je zelf de betaler bent, dus zelf uitprinten of bijgeleverde sticker gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:Straks komt de nieuwe Otter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stinkbeest.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks komt de nieuwe Otter uit.
Oh, interesseert me echt geen reet. Kan me niet voorstellen dat iemand dit boeit.quote:
Sowieso niet echt een boeiende club.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, Caland.
Ik noem de club hier vaak ook W2. Lekker boeiend.
Ook hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso niet echt een boeiende club.
https://www.google.com/se(...)QBA&biw=1920&bih=937quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd in Tilburg vandaag?
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus:Ik heb een wijn gekocht bij de Albert Heijn genaamd Welmoed. Hopelijk van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |