Bedankt vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Zo ik heb het weer opgenomen voor mijn grote vriend Jancees.
Een kinderachtige opmerking maken en dan meteen over je eigen post zeggen, zo die zit. Bijzonder treurig ja.quote:
Graag.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Overheen gehoveredquote:
niet gekliktquote:
Niet gekliktquote:
mortyy vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Proleet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Geklikt, maar ik heb spijt. Dit was niet leuk.quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Haha. @:maxi-mus werkt bij een call-center.
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
RTquote:
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.
Wat een interessant college weer.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.
@Tjacka @Karinaquote:Op woensdag 29 april 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
Mods die door slotjes heen posten neem ik niet serieus.
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.
Dus verzin je wat om ze tevreden te houden en ze niet te laten merken dat je het domme varkens vindt.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossingquote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.
Waarom deed je dat danquote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossing
Daar kreeg ik ooit een klacht over van een boze klant waarbij dr telefoon ook niet meer werkte
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Was leuk werk.
Al deed ik het wel voor een bank, ik kan me voorstellen dat je bij energie/webshops/enz wat meer paupers aan de lijn hebt.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus verzin je wat om ze tevreden te houden en ze niet te laten merken dat je het domme varkens vindt.
Je had net zo goed mod kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossing
Daar kreeg ik ooit een klacht over van een boze klant waarbij dr telefoon ook niet meer werkte
Wat doet Stevenmac tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @:Onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel je het nooit weet bij SBS 6blablablabla
[..]
Daar komt het wel op neer ja.Die mensen die dreigen naar de media te gaan zijn altijd vervelend ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die mensen die niet ophangen tot ze je manager spreken![]()
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die mensen die dreigen naar de media te gaan zijn altijd vervelend ja.
Of die mensen die niet ophangen tot ze je manager spreken
Ik ken de eigenaar!quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)
Idd.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Leuk?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vroeger ook bij een callcenter gewerkt.
[..]
Daar komt het wel op neer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort mensen trollen zou me dan wel weer leuk lijken.
Oh.
Niemand pakt deze sneer op. Wat is dat tegenwoordig met jou joh? Nu je wat volgers hebt op den Twitters is onze vriendschap opeens voorbij????quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @:Onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit Thomas Lindgren aan de lijn toen ie net naar Ajax was vertrokken. Die hing boos op.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit soort mensen trollen zou me dan wel weer leuk lijken.
Wat voor soort callcenter?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vroeger ook bij een callcenter gewerkt.
Bedoel je Rasmus?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit Thomas Lindgren aan de lijn toen ie net naar Ajax was vertrokken. Die hing boos op.
Oh geen idee, in elk geval zo'n gozer die van Groningen naar Ajax ging. Als dat Rasmus was bedoel ik hem inderdaadquote:
Ik verstop mij niet voor een vergissing.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hier @:Scrummie2.1 , voor onder je control v
[ afbeelding ]
Aha. Vandaar je 3e account.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verstop mij niet voor een vergissing.
Dat siert je.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verstop mij niet voor een vergissing.
Precies, ik kom altijd terug zodat jullie mij nog kunnen uitlachen.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we voor Scrummie met dammen beginnen
Ik kan prima schakenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we voor Scrummie met dammen beginnen
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef JanCees het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 april 2020
Positief geteste personen
38.802* (+386)
Ziekenhuisopnames 10.685
(+76)
Overleden personen
4.711** (+145)
Beheer jij soms ook de chat bij Ziggy? Dat werkte wel goed toen ik dat ooit eens moest gebruiken. Beter dan bellen.quote:
Stukje piek genot.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef JanCees het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 april 2020
Positief geteste personen
38.802* (+386)
Ziekenhuisopnames 10.685
(+76)
Overleden personen
4.711** (+145)
Ja soms,je kunt ook beter chatten want daar werken mensen met ervaring.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beheer jij soms ook de chat bij Ziggy? Dat werkte wel goed toen ik dat ooit eens moest gebruiken. Beter dan bellen.
Hier is @JanCees het niet mee eens gezien zijn ervaring toen Ziggo Go weer eens stront was.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beheer jij soms ook de chat bij Ziggy? Dat werkte wel goed toen ik dat ooit eens moest gebruiken. Beter dan bellen.
twitter:010fotograaf twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:45:55Het arrestatieteam van de Dienst Speciale Interventies heeft in samenwerking met de Team Parate Eenheid een inval gedaan in een woning aan Beesdestraat in Rotterdam. Het is nog onduidelijk waarom de politie de woning heeft betreden. https://t.co/IvEmAznUJL reageer retweet
@Calandtwitter:IJsselmondeNews twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:58:12Het arrestatieteam heeft in samenwerking met de Team Parate Eenheid een inval gedaan in een woning aan #Beesdestraat in Rotterdam-Beverwaard. Daarvoor heeft langere tijd een politiehelikopter boven het gebied gevlogen. De reden van de inzet is onbekend... https://t.co/pSiLicKtef reageer retweet
Waren zeker meer dan drie mensen op bezoekquote:Op woensdag 29 april 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI en TPE is uit.![]()
![]()
twitter:010fotograaf twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:45:55Het arrestatieteam van de Dienst Speciale Interventies heeft in samenwerking met de Team Parate Eenheid een inval gedaan in een woning aan Beesdestraat in Rotterdam. Het is nog onduidelijk waarom de politie de woning heeft betreden. https://t.co/IvEmAznUJL reageer retweet
@:calandtwitter:IJsselmondeNews twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:58:12Het arrestatieteam heeft in samenwerking met de Team Parate Eenheid een inval gedaan in een woning aan #Beesdestraat in Rotterdam-Beverwaard. Daarvoor heeft langere tijd een politiehelikopter boven het gebied gevlogen. De reden van de inzet is onbekend... https://t.co/pSiLicKtef reageer retweet
@:onlogisch
@:wereldgozer
Mention afgehandeldquote:Op woensdag 29 april 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI en TPE is uit.![]()
![]()
@:calandtwitter:IJsselmondeNews twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:58:12Het arrestatieteam heeft in samenwerking met de Team Parate Eenheid een inval gedaan in een woning aan #Beesdestraat in Rotterdam-Beverwaard. Daarvoor heeft langere tijd een politiehelikopter boven het gebied gevlogen. De reden van de inzet is onbekend... https://t.co/pSiLicKtef reageer retweet
@:wereldgozer
Wel de leukste otter van allemaal.quote:
Vieze stinkbeesten.quote:
Chili con carne, jij?quote:
Was vorige week jarig.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel de leukste otter van allemaal.
En het is overzichtelijker.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja soms,je kunt ook beter chatten want daar werken mensen met ervaring.
gekliktquote:
Erg mooi.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was vorige week jarig.
カワウソã•ãら 3æ³ã®èª•生日ã«ã¯ã—ゃãŽã™ãŽã‚‹ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ Otter frolicking at the third birthday party
Vanaf 3 minuten
Keihard aan het buffelen.quote:
Genot, had ik maandag.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keihard aan het buffelen.
[..]
Genot, had ik maandag.
Iwanius zou dit niet etenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van die "nasi" zoals de chinees het voor de Hollanders maakt?
[ afbeelding ]
Plakken kaas erop, heerlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef JanCees het volgende:
@:Iwanius is toch die gast die foto's van google haalde en deed alsof het zijn foto was
Elke dag drie keer uit etenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef JanCees het volgende:
@:Iwanius is toch die gast die foto's van google haalde en deed alsof het zijn foto was
???? heb het niet over UI coronadebielquote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh.
Betekent dit dat jij niet CR7 bent?
Genotequote:Op woensdag 29 april 2020 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? heb het niet over UI coronadebiel
Verdomme, heb ik ook geen tieten.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh.
Betekent dit dat jij niet CR7 bent?
ala @johannes_vermeerquote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CUL / Nasi a la Johannes #2 genietenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
geen idee hoe dat van hem is, indo, indo-surinaams?
Was dat zo? Knap dat die overal Ernie erin had zitten dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef JanCees het volgende:
de bestequote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
geen idee hoe dat van hem is, indo, indo-surinaams?
Hij deed altijd net alsof ie op het terras zat ergens of in een restaurant zatquote:Op woensdag 29 april 2020 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Was dat zo? Knap dat die overal Ernie erin had zitten dan.
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #10 Laatste Ronde zondequote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij deed altijd net alsof ie op het terras zat ergens of in een restaurant zat
deed je reverse image search en hits van jaren terug
Maar iedereen geloofde dat!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
wist ik niet, maakt het des te leukerquote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was het niet echt?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat deed je wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was het niet echt?
Dat wist ik nietAl volgde ik hem niet op de voet
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vindenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, even snel gescrold, zo te zien matig
maar was voornamelijk in Rotterdam toch of iig die kant opquote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius z'n reviews waren gewoon echt. Denk dat jullie in de war zijn met ispy
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vinden
Yup graag geziene gast in de horeca. Zal het nu wel zwaar hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was voornamelijk in Rotterdam toch of iig die kant op
Ohquote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius z'n reviews waren gewoon echt. Denk dat jullie in de war zijn met ispy
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vinden
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Nou ik zou met Johannes trouwen vanwege zijn nasiskills maar Tarado is nu ook wel een optie, dat ziet er lekker uit!
Wacht dat was allemaal fakequote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
quote:
Zo, die kan je in je zak steken @Taradoquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Nou ik zou met Johannes trouwen vanwege zijn nasiskills maar Tarado is nu ook wel een optie, dat ziet er lekker uit!
tinypicgenot zekerquote:Op woensdag 29 april 2020 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat veel foto's niet meer werken in die reeks
Gelukkig zijn we op VBL allemaal echt en doen we niet aan actsquote:Op woensdag 29 april 2020 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
al is 10% fake dan nog wel lachwekkend zielig
acts wel maar zoveel moeite nietquote:Op woensdag 29 april 2020 15:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we op VBL allemaal echt en doen we niet aan acts
Alleen Roland is een act toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we op VBL allemaal echt en doen we niet aan acts
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Weer een onterecht bannetjeik zit nu op 59 bansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.fok.nl/shop/shownotesquote:Op woensdag 29 april 2020 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is zo'n tooltje voor he? Iemand een link, geen zin om te tellen.
@:haags_kwartiertje
Eensquote:Op woensdag 29 april 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
52
Merendeel onterecht, vele unbans ook. 2k bestuur
Ik heb vandaag ook twee harinkjes gehaptquote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker harinkje happen, het is tenslotte woensdag
Toevallig ik ook!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook twee harinkjes gehapt
2 Oubliette bansquote:Op woensdag 29 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
opa's die van wachttorens kankeren? Nee.
Je kunt weer posten op **-**-**om op grond van AVG verwijderd.
Zelfs dit soort leuke grappen worden niet altijd gewaardeerd.
Gewoon crtl-f op banned en dan telt ie toch voor je, dom varken.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
Staat ergens handig hoeveel bans? in plaats van dat ik zelf moet zoeken en tellen
Ik zal er wel weer overheen lezen.
Ja dat deed ik net.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon crtl-f op banned en dan telt ie toch voor je, dom varken.
Je bent zelf omslachtigquote:Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat deed ik net.
Maar dat is omslachtig.
CTRL F op 'user verplaatst naar'quote:Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
Staat ergens handig hoeveel bans? in plaats van dat ik zelf moet zoeken en tellen
Ik zal er wel weer overheen lezen.
idiootquote:Op woensdag 29 april 2020 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
CTRL F op 'user verplaatst naar'
is het zo moeilijk
Ik ga NU betalen.quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes openbaren
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt openbaren kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct openbaren op het forum.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
(je naam en adres hoef je alleen in te vullen als je dit graag op de factuur wilt hebben, is dus niet verplicht!)
De betalingsverwerking wordt uitgevoerd door Mollie. Klik hier voor hun privacyverklaring.
Hahahaha jij bent tering domquote:Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf betalen voor openbaren
Daarom doen ze hier zo omslachtig erover
Vuile huichelaars
met netquote:Op woensdag 29 april 2020 15:22 schreef Coco. het volgende:
Ik realiseer met net dat bans niet worden besproken!
Dikke pad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in aluminium folie.
Ik heb liever cake.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die verveling kan je op andere manieren vervullen, ws maar 5 seconden maar toch iets
Ah, jullie zijn al op het punt gekomen dat ze dan maar cakes gaat bakken.quote:
Ben gewoon aan het werk hé.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn al op het punt gekomen dat ze dan maar cakes gaat bakken.
Sterkte daarmee.
Dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan ze hem toch alsnog wel in de mond nemen?
Wij gebruiken Zoomquote:
Zoom is kut.quote:
wordt mij opgelegdquote:Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoom
Dan moet je echt een 2K mongool zijn dat te gebruiken
Neemt niet weg dat die 2K mongool staatquote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ik gebruik geen zoom zie ik nu
Ik gebruik software die 'Meet' heet.
Dat is Google denk ikquote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Waar staat die 2K act voor?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die 2K mongool staat
lol ik lees daar echt 2 seconden geleden net een artikel over op Tweakers.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Dat is van Google.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Ja klopt, net nog even gespeeld.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij speet ook WoW toch??
Corriequote:
Ja eens, maar ja, niet iedereen hier heeft iPhone (waardeloze mongolen).quote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter Teams, of Facetime
Gewoon Facetime eigenlijk, niks is veiliger
of SLACKquote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter Teams, of Facetime
Gewoon Facetime eigenlijk, niks is veiliger
Ik ben er ook wel klaar mee. geen zin meer. En zoveel heb ik ook niet te doen. Alles wat wij doen is afgelastquote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ben wel klaar met deze werkdag
jij
Dat soort borrels weiger ik pertinent.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij gebruiken Zoom
Ja, werkt wel aardig.
Al had iemand vorige week vrijdag het idee om op die manier een "borrel" te organiseren. Ik ben hier nog steeds pislink over.
Om 16:30 ook wilde net boodschappen gaan doen godverdomme.
90% van de tijd delen mensen scherm en dan zie je niemandquote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja eens, maar ja, niet iedereen hier heeft iPhone (waardeloze mongolen).
Hier zitten we dus aan Zoom vast omdat ze iedereen in beeld willen want "DAT IS TOCH LEUUHEUUUUK"
Waar laten die mensen hun porno dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
90% van de tijd delen mensen scherm en dan zie je niemand
Ik ook ja, heb mijn webcam natuurlijk ook afgeschermd, privacy!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:54 schreef Karina het volgende:
Ik zet bij teams gewoon mijn scherm uit hoor. Ik hoef niet zo nodig in beeld.
Als ik ooit een eigen bedrijf heb wordt het Apple only, iedereen met een Samsung tellie kenker ik eruitquote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja eens, maar ja, niet iedereen hier heeft iPhone (waardeloze mongolen).
Hier zitten we dus aan Zoom vast omdat ze iedereen in beeld willen want "DAT IS TOCH LEUUHEUUUUK"
Sowieso, ik zit in mijn sloeber kloffie met een zwervercoronabaard.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:54 schreef Karina het volgende:
Ik zet bij teams gewoon mijn scherm uit hoor. Ik hoef niet zo nodig in beeld.
ik sowieso als een zwerver maar wel in beeldquote:Op woensdag 29 april 2020 15:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sowieso, ik zit in mijn sloeber kloffie met een zwervercoronabaard.
En broekie uit!
Nou zoiets jaquote:Op woensdag 29 april 2020 15:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sowieso, ik zit in mijn sloeber kloffie met een zwervercoronabaard.
En broekie uit!
Geklikt.quote:
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik sowieso als een zwerver maar wel in beeld
iedereen mag deze zwerver zien
Weg gekliktquote:Op woensdag 29 april 2020 15:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geklikt.
Weg geklikt na "Put your hands in the air like you really don't care".
Het is best lastig om steeds op je inhoudsloze gezwam te reageren, maar ik zal voortaan m'n best doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
REAGEER GEWOON OP MIJN BERICHT JA
SOWquote:Op woensdag 29 april 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is best lastig om steeds op je inhoudsloze gezwam te reageren, maar ik zal voortaan m'n best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |