quote:
Staat bovenaan die paginaquote:
Ik heb vandaag ook twee harinkjes gehaptquote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker harinkje happen, het is tenslotte woensdag
Toevallig ik ook!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook twee harinkjes gehapt
2 Oubliette bansquote:Op woensdag 29 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
opa's die van wachttorens kankeren? Nee.
Je kunt weer posten op **-**-**om op grond van AVG verwijderd.
Zelfs dit soort leuke grappen worden niet altijd gewaardeerd.
Gewoon crtl-f op banned en dan telt ie toch voor je, dom varken.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
Staat ergens handig hoeveel bans? in plaats van dat ik zelf moet zoeken en tellen
Ik zal er wel weer overheen lezen.
Ja dat deed ik net.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon crtl-f op banned en dan telt ie toch voor je, dom varken.
Je bent zelf omslachtigquote:Op woensdag 29 april 2020 15:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat deed ik net.
Maar dat is omslachtig.
CTRL F op 'user verplaatst naar'quote:Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef Coco. het volgende:
Staat ergens handig hoeveel bans? in plaats van dat ik zelf moet zoeken en tellen
Ik zal er wel weer overheen lezen.
idiootquote:Op woensdag 29 april 2020 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
CTRL F op 'user verplaatst naar'
is het zo moeilijk
Ik ga NU betalen.quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes openbaren
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt openbaren kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct openbaren op het forum.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
(je naam en adres hoef je alleen in te vullen als je dit graag op de factuur wilt hebben, is dus niet verplicht!)
De betalingsverwerking wordt uitgevoerd door Mollie. Klik hier voor hun privacyverklaring.
Doublepain wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |