Bedankt vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Zo ik heb het weer opgenomen voor mijn grote vriend Jancees.
Een kinderachtige opmerking maken en dan meteen over je eigen post zeggen, zo die zit. Bijzonder treurig ja.quote:
Graag.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Overheen gehoveredquote:
niet gekliktquote:
Niet gekliktquote:
mortyy vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Proleet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Geklikt, maar ik heb spijt. Dit was niet leuk.quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Haha. @:maxi-mus werkt bij een call-center.
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
RTquote:
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.
Wat een interessant college weer.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.
@Tjacka @Karinaquote:Op woensdag 29 april 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
Mods die door slotjes heen posten neem ik niet serieus.
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.
Dus verzin je wat om ze tevreden te houden en ze niet te laten merken dat je het domme varkens vindt.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossingquote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.
Waarom deed je dat danquote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossing
Daar kreeg ik ooit een klacht over van een boze klant waarbij dr telefoon ook niet meer werkte
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Was leuk werk.
Al deed ik het wel voor een bank, ik kan me voorstellen dat je bij energie/webshops/enz wat meer paupers aan de lijn hebt.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus verzin je wat om ze tevreden te houden en ze niet te laten merken dat je het domme varkens vindt.
Je had net zo goed mod kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stuur een afstandsbediening voor de tv als oplossing
Daar kreeg ik ooit een klacht over van een boze klant waarbij dr telefoon ook niet meer werkte
Wat doet Stevenmac tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @:Onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel je het nooit weet bij SBS 6blablablabla
[..]
Daar komt het wel op neer ja.Die mensen die dreigen naar de media te gaan zijn altijd vervelend ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die mensen die niet ophangen tot ze je manager spreken![]()
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die mensen die dreigen naar de media te gaan zijn altijd vervelend ja.
Of die mensen die niet ophangen tot ze je manager spreken
Ik ken de eigenaar!quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)
Idd.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, deze wilde de directeur spreken want die mailde hem altijd. (lol)
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Leuk?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vroeger ook bij een callcenter gewerkt.
[..]
Daar komt het wel op neer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort mensen trollen zou me dan wel weer leuk lijken.
Oh.
Niemand pakt deze sneer op. Wat is dat tegenwoordig met jou joh? Nu je wat volgers hebt op den Twitters is onze vriendschap opeens voorbij????quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stevenmac begon ook bij een callcenter en kwam prima terecht. Vreemd dat @:Onlogisch er zo denigrerend over doet. Misschien heeft hij iets qua onzekerheid te verbergen.
Dat idee had ik ook al ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit Thomas Lindgren aan de lijn toen ie net naar Ajax was vertrokken. Die hing boos op.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit soort mensen trollen zou me dan wel weer leuk lijken.
Wat voor soort callcenter?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vroeger ook bij een callcenter gewerkt.
Bedoel je Rasmus?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit Thomas Lindgren aan de lijn toen ie net naar Ajax was vertrokken. Die hing boos op.
Oh geen idee, in elk geval zo'n gozer die van Groningen naar Ajax ging. Als dat Rasmus was bedoel ik hem inderdaadquote:
Ik verstop mij niet voor een vergissing.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hier @:Scrummie2.1 , voor onder je control v
[ afbeelding ]
Aha. Vandaar je 3e account.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verstop mij niet voor een vergissing.
Dat siert je.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verstop mij niet voor een vergissing.
Precies, ik kom altijd terug zodat jullie mij nog kunnen uitlachen.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we voor Scrummie met dammen beginnen
Ik kan prima schakenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we voor Scrummie met dammen beginnen
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef JanCees het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 april 2020
Positief geteste personen
38.802* (+386)
Ziekenhuisopnames 10.685
(+76)
Overleden personen
4.711** (+145)
Forum Opties | |
---|---|