Bedankt vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Zo ik heb het weer opgenomen voor mijn grote vriend Jancees.
Een kinderachtige opmerking maken en dan meteen over je eigen post zeggen, zo die zit. Bijzonder treurig ja.quote:
Graag.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Oh ik dacht dat een topic maar 300 post had.
Ik log wel weer uit.
Overheen gehoveredquote:
niet gekliktquote:
Niet gekliktquote:
mortyy vriendquote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Proleet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geklikt. Was een zeer vermakelijke video
Geklikt, maar ik heb spijt. Dit was niet leuk.quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Haha. @:maxi-mus werkt bij een call-center.
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Haha. @:maxi-mus werkt bij een call-center.
RTquote:
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan. Bij Ziggy.
Wat een interessant college weer.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een hoop paupers aan de lijn dus.
En een variatie op 3 verschillende vragen
Mijn internet werkt niet
mijn tv werkt niet
ik wil mijn abonnement opzeggen (omdat mijn internet en/of tv nooit werkt)
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel ja. Opzeggingen niet maar vooral internet/tv/telefoon ja.
@Tjacka @Karinaquote:Op woensdag 29 april 2020 13:10 schreef Coco. het volgende:
Mods die door slotjes heen posten neem ik niet serieus.
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Telefoon had ik er niet bij gezet want als telefoon niet werkt hoe kunnen ze dan bellen (lol)
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben tegenwoordig een mobiel.
Dat antwoord vinden ze nooit zo leuk.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet klagen als hun huistelefoon het niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |