CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #10 Laatste Ronde zondequote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij deed altijd net alsof ie op het terras zat ergens of in een restaurant zat
deed je reverse image search en hits van jaren terug
Maar iedereen geloofde dat!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
wist ik niet, maakt het des te leukerquote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was het niet echt?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat deed je wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was het niet echt?
Dat wist ik nietAl volgde ik hem niet op de voet
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vindenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, even snel gescrold, zo te zien matig
maar was voornamelijk in Rotterdam toch of iig die kant opquote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius z'n reviews waren gewoon echt. Denk dat jullie in de war zijn met ispy
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vinden
Yup graag geziene gast in de horeca. Zal het nu wel zwaar hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was voornamelijk in Rotterdam toch of iig die kant op
Ohquote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius z'n reviews waren gewoon echt. Denk dat jullie in de war zijn met ispy
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van mij staat denk ik in het eerste deel, tenminste kan het in dit deel niet vinden
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Nou ik zou met Johannes trouwen vanwege zijn nasiskills maar Tarado is nu ook wel een optie, dat ziet er lekker uit!
Wacht dat was allemaal fakequote:Op woensdag 29 april 2020 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
quote:
Zo, die kan je in je zak steken @Taradoquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Nou ik zou met Johannes trouwen vanwege zijn nasiskills maar Tarado is nu ook wel een optie, dat ziet er lekker uit!
tinypicgenot zekerquote:Op woensdag 29 april 2020 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat veel foto's niet meer werken in die reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |