abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192684114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Serieus. Waarom Trump dan nog niet uit zn ambt is gezet, is me een groot raadsel.
Ik ben er voor om een president jaarlijks te laten keuren of misschien een maximum leeftijd in te stellen. Als Trump begint af te takelen tot op een punt dat hij niet normaal kan functioneren dan heb ik er geen problemen mee dat hij uit zijn ambt word gezet.
pi_192684148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lees anders mijn reactie terug waar ik Koos gelijk gaf over de protesten en de afhandeling van de president.
De hypocrisie in dit topic daarentegen ontgaat mij niet.
Zelfreflectie is bij jou echter ver te zoeken. Die reactie kwam pas nadat je geforceerd tegenstribbelde omdat Trumpgod bekritiseerd werd. Pavlovreactie waarschijnlijk, maar toch.
pi_192684165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig ook meestal hele politieke carrieres op youtube terugbekijken. Ook tot aan decennia terug. Dan zie je vergaderingen, speeches, campagnebijeenkomsten, en reclames van de politicus over de jaren heen. Probeer het maar.
Ik heb wel iets beters te doen dan 40 jaar oude speeches van Biden terugkijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192684187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus je wilt dat ik zonder bewijs van iets zomaar zaken gaat veroordelen?
Waar was jij trouwens toen Antifa mensen met stalen pijpen en fietssloten aan het slaan waren?
Ik hoorde geen enkele veroordeling van je ondanks beeldmateriaal en artikelen die hier in het topic gepost waren.
Er waren enkelen in dit topic die het zelfs verdedigden.
Typisch waardeloos, kinderachtig flutargument van 'maar zij doen het ook'. Neem eens je eigen verantwoordelijkheid. Twee keer fout maakt nog niet goed.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:43:37 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus je wilt dat ik zonder bewijs van iets zomaar zaken gaat veroordelen?
Waar was jij trouwens toen Antifa mensen met stalen pijpen en fietssloten aan het slaan waren?
Ik hoorde geen enkele veroordeling van je ondanks beeldmateriaal en artikelen die hier in het topic gepost waren.
Er waren enkelen in dit topic die het zelfs verdedigden.
Wat heeft dit precies met Antifa te maken? Alsof die club mij interesseert en is dit de keuze dan? Of Antifa of met een vuurwapen de overheid intimideren? Misschien zijn er ook mensen die dat beide afwijzen, al snap ik de link niet.

Omdat jij denkt dat ik niets heb gezegd over Antifa mag ik nu niet zeggen dat de president dit soort protesten uitvoerd?

Jij vindt Antifa blijkbaar verschrikkelijk en je zet het zelf nu op dezelfde hoogte met deze groep. Waarom in dit geval in hemelsnaam ineens gaan roepen dat Antifa het ook doet. Alsof het dan ineens wel een morale waarde heeft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192684204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb wel iets beters te doen dan 40 jaar oude speeches van Biden terugkijken.
Ga dan ook niet klagen dat je zijn verleden niet kent omdat je hem niet hebt gevolgd. Jij begon ermee. Slaat nergens opm
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:46:31 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben er voor om een president jaarlijks te laten keuren of misschien een maximum leeftijd in te stellen. Als Trump begint af te takelen tot op een punt dat hij niet normaal kan functioneren dan heb ik er geen problemen mee dat hij uit zijn ambt word gezet.
.....

Wil je echt het hele lijstje? Want tot nu toe kom je zelf met punten aan waarom een kandidaat niet geschikt zou zijn, terwijl de huidige president precies faalt op die punten. Totale projectie.
pi_192684310
quote:

[..]

Alweer met je eens. Maar zeg nu zelf, de keurende arts is bepaald niet geloofwaardig door Trump de gezondste president aller tijden te noemen. Het riekt naar valsspelen. En het gedrag van Trump riekt naar veel persoonlijkheidsstoornissen.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:53:17 #109
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_192684318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk een achteruitgang. Het debat met Paul Ryan was hij scherp gevat en wist hij het debat met gemak te winnen.
Nu zie ik hem veel hakkelen en stamelen en is hij regelmatig de draad kwijt. Ik snap niet waarom je dit blijft ontkennen.
Helemaal mee eens
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_192684349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:56:03 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684353
Als Biden president wordt gaat heel de GOP ineens dagelijks praten over het 25ste ammendment.
pi_192684370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:44 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ga dan ook niet klagen dat je zijn verleden niet kent omdat je hem niet hebt gevolgd. Jij begon ermee. Slaat nergens opm
Ik klaag niet, ik gaf simpelweg aan dat ik het verleden van Biden niet ken.

Het staat jou vrij om 40 jaar oude speeches te bekijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192684394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
Als Biden president wordt gaat heel de GOP ineens dagelijks praten over het 25ste ammendment.
Prima. Dan wordt Biden opgevolgd door een jongere Democraat die wel de volgende verkiezingen weer mee kan doen. Of als ze die ook af zetten door de Democratische voorzitter van het Huis.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_192684398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Serieus. Waarom Trump dan nog niet uit zn ambt is gezet, is me een groot raadsel.
Naarmate de economische problemen voortduren slinken Trump zijn herverkiezingskansen met de dag. Nu nog maar gemiddeld op 52,1 tegen en 44 voor wb het populariteitscijfer. Das een flinke daling.

Ik had de voor en tegen omgekeerd. :')
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:04:26 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192684452
quote:

[..]

Ik ben bang dat hij de keuring van 2017 niet gaat overleven.
pi_192684468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik klaag niet, ik gaf simpelweg aan dat ik het verleden van Biden niet ken.

Het staat jou vrij om 40 jaar oude speeches te bekijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar ik begrijp zijn versprekingen niets nieuws voor Biden en gaan zijn speeches daar al decennia mee gepaard. Maar ik moet bekennen dat ik daar weinig zinnigs over kan zeggen. Het is immers niet alsof ik de beste man al tientallen jaren op de voet volg.
En toch klinkt dat bij mij als een klaagzang. Verder mag je het zelf weten. Jouw mening ken jij en alleen jijzelf en ben je als enige voor verantwoordelijk. Ik bemoei mij er niet meer mee.

*Edit: *of je wilt gewoon niets zinnigs kunnen zeggen. Kan ook.
pi_192684482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat heeft dit precies met Antifa te maken? Alsof die club mij interesseert en is dit de keuze dan? Of Antifa of met een vuurwapen de overheid intimideren? Misschien zijn er ook mensen die dat beide afwijzen, al snap ik de link niet.

Omdat jij denkt dat ik niets heb gezegd over Antifa mag ik nu niet zeggen dat de president dit soort protesten uitvoerd?

Jij vindt Antifa blijkbaar verschrikkelijk en je zet het zelf nu op dezelfde hoogte met deze groep. Waarom in dit geval in hemelsnaam ineens gaan roepen dat Antifa het ook doet. Alsof het dan ineens wel een morale waarde heeft.
Het gaat mij om jou totale hypocrisie, toen het geweld van antifa hier werd besproken deed je er een beetje lacherig over. Ondanks beeldmateriaal en artikelen. Na bewijs te hebben gezien geef ik Koos gelijk en veroordeel ik die mensen. Jij komt daarna zoals gewoonlijk verongelijkt doen omdat je wederom niet eens hebt gelezen wat ik heb gepost.
pi_192684521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Typisch waardeloos, kinderachtig flutargument van 'maar zij doen het ook'. Neem eens je eigen verantwoordelijkheid. Twee keer fout maakt nog niet goed.
Gast alsjeblieft, de totale hypocrisie van jou is helemaal stuitend. Eerst klagen bij de mods dat ik had gepost dat het medicijn tegen malaria mogelijk ook werkt tegen het coronavirus om vervolgens de volgende dag doodleuk een artikel te posten waar het medicijn ook word aangeprezen als mogelijk medicijn.
pi_192684550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:52 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Alweer met je eens. Maar zeg nu zelf, de keurende arts is bepaald niet geloofwaardig door Trump de gezondste president aller tijden te noemen. Het riekt naar valsspelen. En het gedrag van Trump riekt naar veel persoonlijkheidsstoornissen.
Die arts waar je over spreekt, was dat niet zijn persoonlijke arts? Bernstein geloof ik?
De arts in het witte huis had volgens mij ook onder Obama gediend dus waarom die dan onbetrouwbaar zou zijn is mij een raadsel.
pi_192684555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Zelfreflectie is bij jou echter ver te zoeken. Die reactie kwam pas nadat je geforceerd tegenstribbelde omdat Trumpgod bekritiseerd werd. Pavlovreactie waarschijnlijk, maar toch.
Stel je voor dat je je mening bij stelt na dat er bewijs word geleverd, the horror.
pi_192684565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gast alsjeblieft, de totale hypocrisie van jou is helemaal stuitend. Eerst klagen bij de mods dat ik had gepost dat het medicijn tegen malaria mogelijk ook werkt tegen het coronavirus om vervolgens de volgende dag doodleuk een artikel te posten waar het medicijn ook word aangeprezen als mogelijk medicijn.
Nope. Ik klaagde over jouw gebruik van een term die inmiddels verboden is en die gebruikt wordt om zijn politieke tegenstanders te beschimpen en af te doen alsof het gestoorden zijn. Daar klaagde ik over. Niet verdraaien.

Misschien was ik tegen het onbewezen prijzen van medicijnen (of misschien ook weer niet /bewijs?) maar ik klaagde iig niet bij de mods.
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:25:12 #122
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192684748
The Trickle-Up Bailout

quote:
It’s early days, but the Federal Reserve “bazooka” has mostly impacted the 1%
Take a look at some contrasting sets of headlines. First, from planet earth:

- Weekly Jobless Claims Hit 5.425 Million, Raising Monthly Loss To 22 Million Due To Coronavirus (CNBC)

- Worst Case Fears Of 20%-Plus U.S. Jobless Rate Are Now Realistic (Bloomberg)

Then from Wall Street:

- Private Equity-Owned Companies Sell New Bonds in Credit Rally (Bloomberg Law)

- Fed’s Historic Move Spurs Rally in Junk Bonds: 6 ETF Picks (Nasdaq.com)

As we head into the second month of pandemic lockdown, two parallel narratives are developing about the financial rescue.
pi_192684753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom ben je het dan alsnog in eerste instantie aan het verdedigen.

'Er staan alleen maar wat mensen met een wapen en een megafoon'

https://www.nbcnews.com/p(...)gan-capitol-n1184426

Dit is het artikel wat Ryan3 poste en daar kwam nergens naar voren dat die mensen dat gebouw bestormden met wapens.
Wel dat ze op de trap stonden met wapens en dat laat de foto bij dat artikel ook duidelijk zien.
Er staat ook in het artikel dat andere mensen die sympathie hadden voor dat protest of er deel van uitmaakten het gewapend staan voor het capitool veroordeelden.
Als er later bewijs word geleverd dat die mensen inderdaad tot aan de deur staan te schreeuwen richting het gebouw toe dan keur ik dat af.
Daarom lezen ipv altijd met gestrekt been erin gaan.
pi_192684794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:14 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nope. Ik klaagde over jouw gebruik van een term die inmiddels verboden is en die gebruikt wordt om zijn politieke tegenstanders te beschimpen en af te doen alsof het gestoorden zijn. Daar klaagde ik over. Niet verdraaien.

Misschien was ik tegen het onbewezen prijzen van medicijnen (of misschien ook weer niet /bewijs?) maar ik klaagde iig niet bij de mods.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 02:18 schreef KI1234 het volgende: @:aan de moderator die hier zo nu en dan opduikt en dan weer snel afdruipt, kan je ajb mogelijk iets doen aan de valse promotie van onbewezen geneesmiddelen op dit forum? Ik vind het een bijzonder kwalijke zaak dat mensen om tuin worden geleid met iets dat levensgevaarlijk kan worden. Het is het ergste soort fake nieuws verspreiding dat er bestaat. Kan en heeft zelfs tot rechtszaken leiden/geleid. Alvast bedankt,
Een vuile leugenaar ben je, en dan een dag later zelf aankomen met een artikel waar het als mogelijk medicijn word gezien.
pi_192684876
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

[..]

Een vuile leugenaar ben je, en dan een dag later zelf aankomen met een artikel waar het als mogelijk medicijn word gezien.
Daar staat niks verkeerds in in mijn reactie. En jij zegt het zelf. Iets als 'mogelijk medicijn' operen is anders dan iets zonder meer tot de hemel aanprijzen. Wat jij dus deed.

Mag je het mij kwalijk nemen als ik levens wil beschermen? Want onbewezen blijft precies dat. Er is zelfs al een koppel in Arizona gestorven door Trumps waanzinnige uitspraken op dit gebied.

En de arts met wie Trump sprak en dit medicijn voorschotelde is inmiddels federaal beschuldigd.

https://www.cnn.com/2020/(...)ine-trump/index.html

Dus minder schelden want dat is een teken van emotie en onderbuik en meer logisch redeneren.
pi_192684961
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:35 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Daar staat niks verkeerds in in mijn reactie. En jij zegt het zelf. Iets als 'mogelijk medicijn' operen is anders dan iets zonder meer tot de hemel aanprijzen. Wat jij dus deed.

Mag je het mij kwalijk nemen als ik levens wil beschermen? Want onbewezen blijft precies dat. Er is zelfs al een koppel in Arizona gestorven door Trumps waanzinnige uitspraken op dit gebied.

En de arts met wie Trump sprak en dit medicijn voorschotelde is inmiddels federaal beschuldigd.

https://www.cnn.com/2020/(...)ine-trump/index.html

Dus minder schelden want dat is een teken van emotie en onderbuik en meer logisch redeneren.
Je bent even vergeten dat je de volgende dag of misschien een dag erna precies hetzelfde medicijn aan prees als mogelijk geneesmiddel?
Overigens waren het de Belgen die het als geneesmiddel aanprezen vanwege goede resultaten in China. Daar was dat artikel ook duidelijk over.

Ik kan mij trouwens niet herinneren dat Trump heeft gezegd dat je reinigingsmiddel voor een aquarium moest drinken tegen het coronavirus.
Tegen zoveel domheid kun je weinig doen.
pi_192685012
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bent even vergeten dat je de volgende dag of misschien een dag erna precies hetzelfde medicijn aan prees als mogelijk geneesmiddel?
Overigens waren het de Belgen die het als geneesmiddel aanprezen vanwege goede resultaten in China. Daar was dat artikel ook duidelijk over.
Nogmaals, zie jij alsnog het verschil tussen mijn woordgebruik en het jouwe? 'Mogelijk' betekent nog niet bewezen. En ik citeerde een Russische krant.

We moeten ons evenmin afsluiten voor medische mogelijkheden als dat we ons zonder bewijs ergens op moeten instellen en voor de waarheid aannemen.
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:59:29 #128
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192685162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het gaat mij om jou totale hypocrisie, toen het geweld van antifa hier werd besproken deed je er een beetje lacherig over. Ondanks beeldmateriaal en artikelen. Na bewijs te hebben gezien geef ik Koos gelijk en veroordeel ik die mensen. Jij komt daarna zoals gewoonlijk verongelijkt doen omdat je wederom niet eens hebt gelezen wat ik heb gepost.
Jij komt met Antifa aan, terwijl dat niets te maken heeft met het bestempelen van wapendragende protesten als verantwoordelijk.

En dan veronderstel je dat ik je post niet heb gelezen.
pi_192685531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij komt met Antifa aan, terwijl dat niets te maken heeft met het bestempelen van wapendragende protesten als verantwoordelijk.

En dan veronderstel je dat ik je post niet heb gelezen.
Je gaat er hard in ondanks het feit dat ik het heb veroordeeld. Je mag mij wel eens even uitleggen waarom je dat doet?
pi_192685596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die arts waar je over spreekt, was dat niet zijn persoonlijke arts? Bernstein geloof ik?
De arts in het witte huis had volgens mij ook onder Obama gediend dus waarom die dan onbetrouwbaar zou zijn is mij een raadsel.
Ja klopt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndste-president-ooit

Bornstein zegt dat Trump de inhoud van de brief dicteerde. De dokter zette er vervolgens zijn handtekening onder. Bornstein zegt ook dat twee medewerkers van Trump vorig jaar zijn kantoor zijn binnengedrongen. Ze kwamen het dossier en medische foto's van de president halen.

Lijkt me dat Trump iets te verbergen had.
  zaterdag 18 april 2020 @ 16:52:13 #131
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192685839
Trump nog mensen beledigd vandaag? Andere mensen de schuld gegeven? Opgeroepen tot rellen in staten?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192685876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
Nee, de Democraten hebben dan iemand in de VP positie gemaneuvreerd die ze zo snel mogelijk installeren. Biden moet even de verkiezingen halen, daarna wordt hij, eindelijk, afgevoerd naar het verpleeghuis (al moet je dat nu niet willen trouwens).
  zaterdag 18 april 2020 @ 17:04:28 #133
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_192685942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 16:57 schreef drexciya het volgende:

[..]

Nee, de Democraten hebben dan iemand in de VP positie gemaneuvreerd die ze zo snel mogelijk installeren. Biden moet even de verkiezingen halen, daarna wordt hij, eindelijk, afgevoerd naar het verpleeghuis (al moet je dat nu niet willen trouwens).
Dat zou gewoon een verkiezingsvervalsing zijn.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_192685998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:04 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar we gaan uit van een onzin claim dat Biden dementerend is. Dus de als, wat en hoe van VP is nog onzinniger.
pi_192686250
quote:

[..]

Het zou ook een achterlijke strategie zijn en bovendien dom BNW geleuter. Alsof Biden zomaar even zou deelnemen aan de verkiezing om daarna afstand te nemen om onbenoemde redenen.

Was jij trouwens niet degene die al van mening was dat Biden maar een marionet was van de machtigen binnen de Democratische partij, whatever dat moge betekenen? Wat zouden deze mensen met echte macht nog meer wensen dan dat?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_192686278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 16:32 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ja klopt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndste-president-ooit

Bornstein zegt dat Trump de inhoud van de brief dicteerde. De dokter zette er vervolgens zijn handtekening onder. Bornstein zegt ook dat twee medewerkers van Trump vorig jaar zijn kantoor zijn binnengedrongen. Ze kwamen het dossier en medische foto's van de president halen.

Lijkt me dat Trump iets te verbergen had.
Geen idee waarom ze dat deden, ik geloof best dat hij paranoïde is van al die lekken etc.
Misschien staat er wat gevoelige informatie in met betrekking tot geslachtsziektes etc.

https://www.nbcnews.com/p(...)llent-health-n838091

De dokter van het witte huis heeft hem ieder geval gezond verklaard.
  zaterdag 18 april 2020 @ 17:33:39 #137
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192686299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig ook meestal hele politieke carrieres op youtube terugbekijken. Ook tot aan decennia terug. Dan zie je vergaderingen, speeches, campagnebijeenkomsten, en reclames van de politicus over de jaren heen. Probeer het maar.
Dat doen we ook met de politieke "succesnummers" van Trump. We hebben zoveel "mooie" dingen van die man gezien, dat het ons duizelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 18-04-2020 18:48:34 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192686492
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit soort campagnes zijn hier op fok uiterst populair geworden sinds de dood van Fortuyn, die ze een duidelijk vijandsbeeld gaven. ALLES wat links is moet collectief aangevallen worden. Via Verdonk, via Wilders en via Baudet. Dat kun je duidelijk zien hier. En ze worden er vaak geen strobreed voor in de weg gelegd. het zijn figuren die alles over één kam scheren. dit soort zwart-witte gedachten maakt de weg vrij voor totalitarisme. (tegenwoordig propageren ze dit onder het mom van vrijheid van meningsuiting)
Gekke is dat we nog nooit echt links aan de macht hebben gehad. Laatste 40 jaar is 't altijd rechts geweest, soms met voor de vorm een zweem van links. Maar de kaalslag en de afbraak van alle sociale voorzieningen EN de privatisering van alles wat slecht te privatiseren valt is gewoon hard rechts.

De populistische partijen stemmen ook gewoon met de kaalslag mee en rond verkiezingstijd zijn ze ineens even voor de hulpbehoevende :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192686503
Nog even over het gestuntel met woorden bij Biden en het te gemakkelijke gemisbruik van de term dementie.

Ik krijg de indruk dat sommige mensen niet begrijpen dat er een groot verschil is tussen 'normale' vergeetachtigheid (bv ivm leeftijd) en het geheugenverlies bij dementie bij taal-/ spraakproblemen. In het eerste geval kan het zijn dat iemand (tijdelijk) niet op een woord kan komen maar later weer wel. Bij dementie is het veel ernstiger omdat het woord voorgoed uit het geheugen verdwenen is en ook niet meer terugkomt omdat het korte termijn geheugen is aangetast.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2020 17:53:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192686715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Antifa lieert zich niet met de democraten. De mensen die op dat stadhuis stonden presenteerden zich als republikeinse trumpfans met hun petjes. Ik zie Antifa niet met DNC vlaggetjes rondlopen. Derhalve hebben ze in dit politieke spectrum niets te zoeken.
pi_192686781
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze dat deden, ik geloof best dat hij paranoïde is van al die lekken etc.
Misschien staat er wat gevoelige informatie in met betrekking tot geslachtsziektes etc.

https://www.nbcnews.com/p(...)llent-health-n838091

De dokter van het witte huis heeft hem ieder geval gezond verklaard.
En ook die test heeft een bepaald luchtje. De president's geest werd razorsharp geacht zonder dat zo te testen. Voor het eerst. Wat ook weer verdacht is.

Jackson is bevriend met Trump en zijn familie en had gehoopt op steun in een of andere politieke loopbaan. Quid pro quo. Alleen Trump leverde niet de wederdienst.
pi_192686793
quote:

[..]

Mocht Biden al snel iets overkomen waardoor hij zijn werk niet meer kan doen zullen er grootste conspiracytheorieen opgetuigd worden hierover en razendsnel verspreid worden om de VP naar P aktie als illegaal te bestempelen of iets.

De GOP zal er dan alles aan doen om nieuwe verkiezingen te gaan eisen.

GOP playbook 101
pi_192686824
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even over het gestuntel met woorden bij Biden en het te gemakkelijke gemisbruik van de term dementie.

Ik krijg de indruk dat sommige mensen niet begrijpen dat er een groot verschil is tussen 'normale' vergeetachtigheid (bv ivm leeftijd) en het geheugenverlies bij dementie bij taal-/ spraakproblemen. In het eerste geval kan het zijn dat iemand (tijdelijk) niet op een woord kan komen maar later weer wel. Bij dementie is het veel ernstiger omdat het woord voorgoed uit het geheugen verdwenen is en ook niet meer terugkomt omdat het korte termijn geheugen is aangetast.
Dat zag is bij Trump helder. Zijn woordenschat is nog maar extreem beperkt. Hij praat vaak om woorden heen omdat hij het gewoon niet weet. Was ook nog zo'n mooi filmpje waarin hij volgens 4 of 5 keer een woord wilde zeggen, maar het hem gewoon niet lukte. Oranges ofzo. Hij keek er heel verwilderd bij.
pi_192686847
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:

Ik krijg niet de indruk dat we hier te maken hebben met een gevalletje "niet begrijpen".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:10:00 #145
384435 klappernootopreis
pi_192686855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef KI1234 het volgende:

[..]

hoe dan ook. als Biden het loodje legt, hebben we zijn running mate. maar als Trump de geest geeft krijgen we die engnek Mike Pence. je kunt ook naar de combi kijken. slecht en slijmerig tegen verward en misschien wel een hele slimme vicepresident.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:11:33 #146
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192686877
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_192686899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat zag is bij Trump helder. Zijn woordenschat is nog maar extreem beperkt. Hij praat vaak om woorden heen omdat hij het gewoon niet weet. Was ook nog zo'n mooi filmpje waarin hij volgens 4 of 5 keer een woord wilde zeggen, maar het hem gewoon niet lukte. Oranges ofzo. Hij keek er heel verwilderd bij.
Nee, hij kreeg het woord er gewoon niet goed uit. Heeft helemaal niets met dementie te maken :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:18:24 #148
384435 klappernootopreis
pi_192686983
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee, hij kreeg het woord er gewoon niet goed uit. Heeft helemaal niets met dementie te maken :N
Ik heb een demente schoonmoeder. Die heeft geen moeite met samenstellen van woorden. Ze hakkelt niet, ze stottert niet. Ze raaskalt soms, en je hoort echt dat het minder gaat op sommige momenten. Ik denk dat Trump eerder een dementieprobleem heeft dan Biden. Biden raaskalt niet, Trump wél
pi_192687080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb een demente schoonmoeder. Die heeft geen moeite met samenstellen van woorden. Ze hakkelt niet, ze stottert niet. Ze raaskalt soms, en je hoort echt dat het minder gaat op sommige momenten. Ik denk dat Trump eerder een dementieprobleem heeft dan Biden. Biden raaskalt niet, Trump wél
Ook raaskallen hoeft geen dementie te zijn. Sommige mensen hebben gewoon moeite met gedachten omzetten in coherente zinnen die anderen ook begrijpen.
pi_192687168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:53 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Wel grappig dat jij dan een icoon hebt van Reagan, de enige President met alzheimer als President wiens regering geleid werd door zijn vrouw en die geadviseerd werd door een astroloog.

Dan denk ik toch echt dat je een plaat beton voor je kop hebt.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:34:06 #151
384435 klappernootopreis
pi_192687199
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook raaskallen hoeft geen dementie te zijn. Sommige mensen hebben gewoon moeite met gedachten omzetten in coherente zinnen die anderen ook begrijpen.
dat klopt, maar als je schoonmoeder in een normaal gesprek ineens overgaat in een heel ander onderwerp die er totaal niet mee te maken heeft, en kindse dingen gaat doen dan is er echt wat mis. De vrouw was nota bene directrice van een basisschool. Juist door die afwijkende gespreksopbouw is ze door een bevriend arts geadviseerd om zich te laten onderzoeken. Daar werd dus dementie geconstateerd.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:35:19 #152
384435 klappernootopreis
pi_192687216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij dan een icoon hebt van Reagan, de enige President met alzheimer als President wiens regering geleid werd door zijn vrouw en die geadviseerd werd door een astroloog.

Dan denk ik toch echt dat je een plaat beton voor je kop hebt.
Reagan was tenminste nog een echte president, en géén charlatan. Hij verziekte het niet.
pi_192687228
Zo, antifa is weer voorbijgekomen, zie ik, is de SUV waarin AOC vervoerd werd ook nog langsgekomen of is die bewaard voor morgen?
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:36:33 #154
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_192687241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Reagan was tenminste nog een echte president, en géén charlatan. Hij verziekte het niet.
Iran-Contra? Fiscaal wanbeleid?
Géén kloon van tvlxd!
pi_192687252
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is nogal discutabel, trickle down economics kwam uit zijn koker. Het enige wat Reagan gedaan heeft is de Koude Oorlog beeindigen nadat hij bijna diezelfde Koude Oorlog zeer heet maakte.
En Iran-Contra was gewoon landverraad, het Reagan regime gaf Iran wapens en handelde in drugs om dat mogelijk te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 18:37:55 ]
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:38:00 #156
384435 klappernootopreis
pi_192687270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, antifa is weer voorbijgekomen, zie ik, is de SUV waarin AOC vervoerd werd ook nog langsgekomen of is die bewaard voor morgen?
dan worden we weer gesjemmert, ze lossen elkaar af.
pi_192687317
Het Elon Musk verhaal wat meer toegelicht, blijkbaar moet Elon nog leren wat ventilators en wat geen ventilators zijn:

https://edition.cnn.com/2(...)alifornia/index.html
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:41:06 #158
384435 klappernootopreis
pi_192687330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is nogal discutabel, trickle down economics kwam uit zijn koker.
dat was een hersenkronkel van Milton Friedman, die er notabene nog een nobelprijs voor kreeg ook. :N
pi_192687454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat was een hersenkronkel van Milton Friedman, die er notabene nog een nobelprijs voor kreeg ook. :N
Punt is en was dat Reagan het als economisch beleid heeft doorgevoerd, toendertijd "Voodoo economics" genaamd. Dat is nog steeds een accurate benaming.
pi_192687838
Kijk Michelle draagt ook haar steentje bij in deze crisistijd:

MichelleObama twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 21:34:33 I'm thrilled to share some of my favorite children's books and give kids an opportunity to practice their reading (while giving families a much-needed break!).

Join me, @PBSKIDS, and @penguinrandom for read-alongs on Mondays at 12pm ET on @PBSKIDS Facebook and YouTube! https://t.co/839isAWKSt reageer retweet
pi_192688413
Trump doet het niet echt goed in de coronacrisis, maar toch laat hij op de sterftelijst nog 8 landen achter zich

zaterdag 18 april 2020 @ 20:07:07 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_192688756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 19:42 schreef riazop het volgende:
Trump doet het niet echt goed in de coronacrisis, maar toch laat hij op de sterftelijst nog 8 landen achter zich

[ afbeelding ]
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192688916
Zo 'spontaan' zijn die protesten blijkbaar niet:

byaaroncdavis twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 05:27:06 A White House advisor said protests were spontaneous, but Michigan records showed the organizing group goes by another name: “Michigan Trump Republicans” and directors include “the state GOP v. chair of ’grass roots‘ efforts” ... aiming to damage Whitmer.
https://t.co/poLfPfH8ms reageer retweet
  Redactie Games zaterdag 18 april 2020 @ 20:37:26 #164
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_192689147
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

byaaroncdavis twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 05:27:06 A White House advisor said protests were spontaneous, but Michigan records showed the organizing group goes by another name: “Michigan Trump Republicans” and directors include “the state GOP v. chair of ’grass roots‘ efforts” ... aiming to damage Whitmer.
Good ol' Astroturfing dus.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_192690157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:37 schreef Puddington het volgende:

[..]

Good ol' Astroturfing dus.
:Y en dan krijg je dit:

Video:
pi_192690317
quote:

[ afbeelding ]
Volgens die lijst is Nederland nummer 6 van alle landen, 😯 wat is de bron?
pi_192690490
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Het is niet eens relevant, om talloze redenen. Waarom uberhaupt om een bron vragen?

Mocht je het wel relevant vinden, om Joost-mag-weten wat voor reden, is hier een linkje met alle landen: https://www.worldometers.info/coronavirus/
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_192690517
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Doden vergelijken slaat nergens op, aangezien ieder land op een andere manier telt. Daarbij zijn de omstandigheden per land verschillend.

België bovenaan, dat zegt toch eigenlijk wel genoeg.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_192690671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 21:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Doden vergelijken slaat nergens op, aangezien ieder land op een andere manier telt. Daarbij zijn de omstandigheden per land verschillend.

België bovenaan, dat zegt toch eigenlijk wel genoeg.
De telmethodes zijn inderdaad niet universeel gestandariseerd.
  zaterdag 18 april 2020 @ 22:12:23 #170
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_192690768
Als ze de telling van de meeste andere landen zouden gebruiken, dan zou België in de buurt van het VK zitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_192690817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De telmethodes zijn inderdaad niet universeel gestandariseerd.
België is volgens mij redelijk "voortvarend" in het meetellen van doden in verzorgingstehuizen. Uiteindelijk kun je over een paar maanden de analyses gaan maken aan de hand van oversterfte, sterfte aan andere voorname doodsoorzaken en nog een aantal andere aspecten. Dan weet je nog puur wat het aantal doden per land is. Mensen willen dat vaak heel graag 1 op 1 koppelen aan beleid, maar bij epidemiologische verspreidingen spelen heel wat meer factoren. De manier waarop de samenleving is ingericht, bewegingspatronen, bevolkingsdichtheid en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 april 2020 @ 22:25:32 #172
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_192691010
quote:

[ afbeelding ]
Ga je dit nu elke dag posten?

Let wel, New York City zit met 8.4 miljoen inwoners en 13.202 doden op 636
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_192691091
Dan post ik iedere update van deze:

JohnJHarwood twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 21:35:29 new Gallup poll on how Americans rate Trump’s performance as president

whites without college degrees:
61% approve
37% disapprove

everyone else:
31% approve
64% disapprove reageer retweet
pi_192691137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:25 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ga je dit nu elke dag posten?
De luiheid van denken is wel typisch. Net zoals op de vraag of Trump het goed doet, tot voor deze crisis een GDP of werkloosheidscijfer tonen, zonder het te hebben over beleid. Wat dat betreft is het vergelijkbaar met een cargo cult, waar een bepaald fenomeen waargenomen wordt (lage werkloosheid bv.) en dat klakkeloos toegeschreven wordt aan een toevallige observatie (Trump is president).

Nu is een gecherrypicked lijstje van landen ook al falend om andere redenen natuurlijk.
  zaterdag 18 april 2020 @ 22:38:51 #175
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_192691273
Trump is goed bezig met het volgen van Machiavelli

quote:
Whenever possible, a prince should delegate the administration of unpopular laws to others and keep in his own power the distribution of favors.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_192691506
pi_192692215
Afschuiven:
atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 23:31:06 "We started off with a broken system. We inherited a broken, terrible system. And I always say it -- our cupboards were bare. We had very little in our stockpile": Trump tries to blame Obama, who left office in 2017, for a virus that reached the US in 2020 https://t.co/YwMSPkjmw8 reageer retweet
pi_192692269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Afschuiven:
atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 23:31:06 "We started off with a broken system. We inherited a broken, terrible system. And I always say it -- our cupboards were bare. We had very little in our stockpile": Trump tries to blame Obama, who left office in 2017, for a virus that reached the US in 2020 https://t.co/YwMSPkjmw8 reageer retweet
En zelfs dan, had hij drie jaar de tijd om het zelf te fixen, als hij zo slim was.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:40:47 #179
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_192692302

Kwam ik tegen in het NL Covid topic.

'Very responsible people' volgens Trump, die protesters..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_192692303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:38 schreef KI1234 het volgende:

[..]

En zelfs dan, had hij drie jaar de tijd om het zelf te fixen, als hij zo slim was.
Dan zou het zijn schuld zijn, dat er geen voorraden zijn, en dat kan hij niet hebben. Hij is alleen verantwoordelijk voor alles was prima en subliem gaat, alles wat slecht gaat is de schuld van anderen, bij voorkeur Obama, maar iedere andere democraat voldoet ook.

Pelosi's analyse:
quote:
To succeed in this crisis, we must insist on the truth, and we must act upon it!

In order to move forward, we must first understand the truth of what has put us in this position:

The truth is that Donald Trump dismantled the infrastructure handed to him which was meant to plan for and overcome a pandemic, resulting in unnecessary deaths and economic disaster.
The truth is that in January Donald Trump was warned about this pandemic, ignored those warnings, took insufficient action and caused unnecessary death and disaster.
The truth is that Donald Trump told his most loyal followers that the pandemic was a hoax and that it would magically disappear, thus endangering lives and paving the way for economic disaster.
The truth is that we did not have proper testing available in March despite Trump repeatedly claiming that we did; and even now, we do not have adequate tests, masks, PPE, and necessary equipment, which creates unnecessary death and suffering.
The truth is because of an incompetent reaction to this health crisis, the strong economy handed to Donald Trump is now a disaster, causing the suffering of countless Americans and endangering lives.
The truth is a weak person, a poor leader, takes no responsibility. A weak person blames others.
The truth is, from this moment on, Americans must ignore lies and start to listen to scientists and other respected professionals in order to protect ourselves and our loved ones.

Here's more that is true: the American people want us to work together. In March, Congress passed three bipartisan bills to address this crisis. The first bill passed the House on March 4 and focused on testing, testing, testing.

The truth is, one month later, we do not have appropriate testing. The President continues to obfuscate, saying we have more testing than any other country in the world. The truth is that only 1 percent of Americans have been tested. The failure to test is central to the spread of the virus and its impact on those most vulnerable in our society. The failure to test is dangerous and deadly, and without testing, we cannot resume our lives.

The President has said that we are engaged in a war. Leaders understand that in war, force protection of our troops is the top priority. In this war, force protection means for health care, police, fire, EMS, food and other essential workers to have the protective equipment that they need to save lives without risking their own.

The truth is that we do not have the necessary hospital equipment. Without ventilators and other equipment, our health care workers cannot save the lives of those they serve.

[ Bericht 64% gewijzigd door la_perle_rouge op 18-04-2020 23:49:33 ]
pi_192692346
Dit keer heeft hij geen behoefte aan Amerika First:
atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 23:14:52 Trump attacks media for reporting stats indicating US has more coronavirus deaths than China: "China's number 1. Just so you understand. China is number 1 by a lot. They are way ahead of us in terms of death. It is not even close. You know it, I know it, they know it." https://t.co/X06QJvfimH reageer retweet
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:43:33 #182
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192692350
Even Haberman van de NYT over de knie leggen, goed zo.

Haberman is een van de meest gerespecteerde journalisten van het land en een betrouwbare bron voor deskundig commentaar op actuele gebeurtenissen en nationale kwesties. In 2018 ontving zij met haar team bij de New York Times de Pulitzer Prize for National Reporting voor hun verslaggeving over de troefkaart administratie en vermeende Russische inmenging in de Amerikaanse presidentiële campagne van 2016, en de Aldo Beckman Award van de White House Correspondents' Association.
2019: The Great Awakening
pi_192692407
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

En er zit een link tussen die groep en Betsy De Vos wiens familie de groep financieel steunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 23:49:45 ]
pi_192692505
Deze moet je eigenlijk een weekje bewaren, want ze klimmen snel naar de eerste plaats:
atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 23:49:22 "Does anybody really believe this number?" -- Trump interrupts Dr Birx's presentation to dispute the figure of China coronavirus deaths she cited https://t.co/5YLVu7huOS reageer retweet
Volgende week pakken de vergelijkingen met Europa niet meer zo gunstig uit.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:57:09 #185
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192692578
Wijzend op China "Does anyone believe this number?" :o
2019: The Great Awakening
  zondag 19 april 2020 @ 00:00:46 #186
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_192692631
Aha, wat zegt ze hier (onderbroken door Trump die nog steeds over het aantal zeurt): Bijna 6 weken geleden vertelde ik jullie over wat Italië vertelde, wat Frankrijk ons vertelde, en de waarschuwing die ze ons gaven: dat het heel besmettelijk was.

"Almost 6 weeks ago", dus...rond 7 maart. Had Trump toen al het sprookje opgehangen van 15 gevallen die snel naar 0 zouden gaan en het miraculeuze verdwijnen van het virus rond 1 april, als het warmer werd? Of was dat ook rond dit tijdstip?

atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 23:51:11 "We saw more bags [i.e. bodybags] on television than that" -- Trump interrupts Birx to question the number of coronavirus deaths reported by a number of countries (his implication is that the US hasn't really been hit as hard relatively speaking as the numbers indicate) https://t.co/DLaTm3S6fI reageer retweet
  zondag 19 april 2020 @ 00:09:12 #187
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_192692775
Na wat gebazel waarin weer iets Obama's schuld is maar, "we're looking into that", moet een verslaggever het ontgelden.

atrupar twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:03:11 "Keeping reading your question" -- Trump tries to humiliate a reporter from Talk Media News because he didn't like his question https://t.co/AsnOLv4DRN reageer retweet
pi_192693051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
Volgens mij zijn de koelkasten van Pelosi aan de beurt straks. Daar werd de deplorable doelgroep ook helemaal wild over. Want, zoals je weet, Trump mag wel tientallen miljoenen aan golf uitgeven uit de belastingcentjes, maar Pelosi mag geen dure koelkasten kopen van haar eigen centen.
pi_192693106
quote:

[ afbeelding ]
Dat werkt hier niet riazop, hier zitten mensen die nuance, context en statistieken wat beter snappen dan in je echoputje :')
pi_192693119
Begon het vandaag vroeger? Ik schakelde 0.00 in maar ze waren al vragen aan het stellen.

Er is wel lekker geprotesteerd vandaag blijkbaar:

existentialfish twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 15:06:03 Fox News advertising protests against social distancing https://t.co/WODie8SUqS reageer retweet
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192693120
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Na wat gebazel waarin weer iets Obama's schuld is maar, "we're looking into that", moet een verslaggever het ontgelden.

atrupar twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:03:11 "Keeping reading your question" -- Trump tries to humiliate a reporter from Talk Media News because he didn't like his question https://t.co/AsnOLv4DRN reageer retweet
Ach ja, het is altijd iemand anders' schuld. Hij is nergens verantwoordelijk voor als President behalve voor goed nieuws.

Klein, klein kleutertje Trump.
pi_192693130
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef Salina het volgende:
Begon het vandaag vroeger? Ik schakelde 0.00 in maar ze waren al vragen aan het stellen.

Er is wel lekker geprotesteerd vandaag blijkbaar:

existentialfish twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 15:06:03 Fox News advertising protests against social distancing https://t.co/WODie8SUqS reageer retweet
Ik zou ze later laten gaan naar die protesten en ik zou ze aanmoedingen om vooral lekker dicht op elkaar te gaan staan en geen maskers te dragen. Wie niet horen wil...
pi_192693167
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En er zit een link tussen die groep en Betsy De Vos wiens familie de groep financieel steunt.
Haar echtgenoot had een hoge post bij dat halve piramidespelgebeuren van Amway. Multi Level Marketing noemen ze het.

Onze Trump deed ook vrolijk aan iets soortgelijks mee. Mooie trickle up economy. Nog even de laatste centen uit de pockets van de naivelingen slaan met een stevig sociaal netwerk van groepsdruk.

Het is ondermeer dit via zulke wegen leegzuigen van de maatschappij van bovenaf waar de behoefte bij Trump en zn Republikeinen vandaan komt om alles zoveel mogelijk tegen te werken.

Het liefst zouden ze het allemaal eerst zo klein mogelijk maken om vervolgens het meeste van de federale overheid uit te schakelen. Dan kunnen ze dit soort scams nog verder uitbreiden en de eigen pockets vullen. Het volk moet hem natuurlijk dienen en niet andersom. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Beathoven op 19-04-2020 00:47:16 ]
pi_192693280
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zou ze later laten gaan naar die protesten en ik zou ze aanmoedingen om vooral lekker dicht op elkaar te gaan staan en geen maskers te dragen. Wie niet horen wil...
Hmm, ja, dat is wel een beetje de primaire, eerste onderbuikreactie, hè? Laat ze het lekker voelen.

Maar dan besmetten ze hoogst waarschijnlijk wel een enorme hoos anderen, die niets te maken hebben met hun gedachtegang, met hun gedrag en dergelijke. Mensen die ze ontmoeten, familie, vrienden, collega's. Dus dat is wel een dingetje, zeg maar.

Plus dat je daarmee natuurlijk wel de druk op de gezondheidszorg enorm opvoert, ook niet echt handig.

Dus primair, uit de onderbuik, zou ik zeggen: laat ze lekker het *** krijgen, maar ik denk dat het beter voor hun is dat er gewoon even geen massale protestacties komen. Of alleen als aan alle voorwaarden en omgangsregels wordt voldaan zoals gevraagd door lokale autoriteiten (1,5 meter, mondkapjes, etc.). En misschien geen guns meer. ;)

EDIT: de protesten zijn niet allemaal van vandaag zie ik nu, maar staan gepland voor de komende weken (18-4 tot 2-5). Wel met goedkeuring van Fox. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192693326
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm, ja, dat is wel een beetje de primaire, eerste onderbuikreactie, hè? Laat ze het lekker voelen.

Maar dan besmetten ze hoogst waarschijnlijk wel een enorme hoos anderen, die niets te maken hebben met hun gedachtegang, met hun gedrag en dergelijke. Mensen die ze ontmoeten, familie, vrienden, collega's. Dus dat is wel een dingetje, zeg maar.

Plus dat je daarmee natuurlijk wel de druk op de gezondheidszorg enorm opvoert, ook niet echt handig.

Dus primair, uit de onderbuik, zou ik zeggen: laat ze lekker het *** krijgen, maar ik denk dat het beter voor hun is dat er gewoon even geen massale protestacties komen. Of alleen als aan alle voorwaarden en omgangsregels wordt voldaan zoals gevraagd door lokale autoriteiten (1,5 meter, mondkapjes, etc.). En misschien geen guns meer. ;)
Ach, de realiteit is gewoon dat dit soort mensen niet leert tenzij ze ermee hardhandig geconfronteerd worden. Dat is niet per se uniek voor de VS, je hebt dat soort lui hier ook alleen hier hoef je niet aan te komen met dit soort flauwekul, in de VS heb je een kleuter als President die zijn zin niet kreeg en nu probeert de boel tegen de gouverneurs op te zetten.

En daarbij geholpen door Republikeinse groeperingen en geld.

Maar laten we reeel zijn, denk je nu echt dat deze mensen voor rede en logische argumenten vatbaar zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2020 00:48:15 ]
pi_192693414
Waarschijnlijk leren ze niet, nee. Nou ja, als het ze lukt om

- mij en mijn vrienden/familie/collega;s niet te besmetten (wat niet gaat lukken overigens, want ik woon hier en dus niets te maken met protesten in US), en
- de gezondheidszorg niet overbelasten

Dan doen ze maar wat ze willen doen. Tegenhouden doe je ze toch niet inderdaad.

Net als die gekke pastors die maar bleven door preken dat ze niet besmet konden worden, dat niemand iets hoefde te vrezen en nu 6 voet onder de grond liggen.
  zondag 19 april 2020 @ 01:01:44 #197
323401 Kijkertje
met filter
pi_192693518
quote:
En nog dommer: stranden mogen van hem weer open want mensen hebben frisse lucht nodig :')

samstein twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:37:45 “This move is so dumb that I had to make sure it wasn’t fake news,” one city commissioner tweeted. “You guys, it isn’t fake news.”

https://t.co/NmBbBIDLe8 reageer retweet

atrupar twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:40:47 Dr Birx refused to criticize this today, in case you're wondering about her credibility https://t.co/PrQfiiHBZl reageer retweet
pi_192693554
quote:
15s.gif Op zondag 19 april 2020 01:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En nog dommer: stranden mogen van hem weer open want mensen hebben frisse lucht nodig :')

samstein twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:37:45 “This move is so dumb that I had to make sure it wasn’t fake news,” one city commissioner tweeted. “You guys, it isn’t fake news.”

https://t.co/NmBbBIDLe8 reageer retweet
[ afbeelding ]

atrupar twitterde op zondag 19-04-2020 om 00:40:47 Dr Birx refused to criticize this today, in case you're wondering about her credibility https://t.co/PrQfiiHBZl reageer retweet
Dat lijkt inderdaad niet verstandig. Dat soort besluiten zullen echter vast gebaseerd zijn op iets behalve onderbuik toch? Zomaar een besluit afserveren, omdat het niet goed voelt is ook weer zoiets. Is bekend waarop deze governor zijn handelen baseert?

Op de foto lijken mensen wel afstand te houden tenzij gezin?
pi_192693722
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat lijkt inderdaad niet verstandig. Dat soort besluiten zullen echter vast gebaseerd zijn op iets behalve onderbuik toch? Zomaar een besluit afserveren, omdat het niet goed voelt is ook weer zoiets. Is bekend waarop deze governor zijn handelen baseert?

Nee, deSantis is een Trump kloon met dezelfde idiotie. Dit is dezelfde idioot die Spring Break gewoon door liet gaan waarna Florida en andere staten ineens een golf van corona gevallen hadden.
  zondag 19 april 2020 @ 01:29:38 #200
323401 Kijkertje
met filter
pi_192693726
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het was ook DeSantis die in eerste instantie weigerde om de stranden te sluiten. Je weet wel van de beelden van feestjes tijdens spring break:

Het aantal geinfecteerden in Florida loopt op dit moment nog steeds op las ik dus nu alweer stranden openen lijkt mij persoonlijk een onnodig risico. Er zitten idd wel restricties aan (bepaalde uren open en alleen voor lichaamsbeweging).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')