abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192684114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Serieus. Waarom Trump dan nog niet uit zn ambt is gezet, is me een groot raadsel.
Ik ben er voor om een president jaarlijks te laten keuren of misschien een maximum leeftijd in te stellen. Als Trump begint af te takelen tot op een punt dat hij niet normaal kan functioneren dan heb ik er geen problemen mee dat hij uit zijn ambt word gezet.
pi_192684148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lees anders mijn reactie terug waar ik Koos gelijk gaf over de protesten en de afhandeling van de president.
De hypocrisie in dit topic daarentegen ontgaat mij niet.
Zelfreflectie is bij jou echter ver te zoeken. Die reactie kwam pas nadat je geforceerd tegenstribbelde omdat Trumpgod bekritiseerd werd. Pavlovreactie waarschijnlijk, maar toch.
pi_192684165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig ook meestal hele politieke carrieres op youtube terugbekijken. Ook tot aan decennia terug. Dan zie je vergaderingen, speeches, campagnebijeenkomsten, en reclames van de politicus over de jaren heen. Probeer het maar.
Ik heb wel iets beters te doen dan 40 jaar oude speeches van Biden terugkijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192684187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus je wilt dat ik zonder bewijs van iets zomaar zaken gaat veroordelen?
Waar was jij trouwens toen Antifa mensen met stalen pijpen en fietssloten aan het slaan waren?
Ik hoorde geen enkele veroordeling van je ondanks beeldmateriaal en artikelen die hier in het topic gepost waren.
Er waren enkelen in dit topic die het zelfs verdedigden.
Typisch waardeloos, kinderachtig flutargument van 'maar zij doen het ook'. Neem eens je eigen verantwoordelijkheid. Twee keer fout maakt nog niet goed.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:43:37 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus je wilt dat ik zonder bewijs van iets zomaar zaken gaat veroordelen?
Waar was jij trouwens toen Antifa mensen met stalen pijpen en fietssloten aan het slaan waren?
Ik hoorde geen enkele veroordeling van je ondanks beeldmateriaal en artikelen die hier in het topic gepost waren.
Er waren enkelen in dit topic die het zelfs verdedigden.
Wat heeft dit precies met Antifa te maken? Alsof die club mij interesseert en is dit de keuze dan? Of Antifa of met een vuurwapen de overheid intimideren? Misschien zijn er ook mensen die dat beide afwijzen, al snap ik de link niet.

Omdat jij denkt dat ik niets heb gezegd over Antifa mag ik nu niet zeggen dat de president dit soort protesten uitvoerd?

Jij vindt Antifa blijkbaar verschrikkelijk en je zet het zelf nu op dezelfde hoogte met deze groep. Waarom in dit geval in hemelsnaam ineens gaan roepen dat Antifa het ook doet. Alsof het dan ineens wel een morale waarde heeft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192684204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb wel iets beters te doen dan 40 jaar oude speeches van Biden terugkijken.
Ga dan ook niet klagen dat je zijn verleden niet kent omdat je hem niet hebt gevolgd. Jij begon ermee. Slaat nergens opm
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:46:31 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben er voor om een president jaarlijks te laten keuren of misschien een maximum leeftijd in te stellen. Als Trump begint af te takelen tot op een punt dat hij niet normaal kan functioneren dan heb ik er geen problemen mee dat hij uit zijn ambt word gezet.
.....

Wil je echt het hele lijstje? Want tot nu toe kom je zelf met punten aan waarom een kandidaat niet geschikt zou zijn, terwijl de huidige president precies faalt op die punten. Totale projectie.
pi_192684310
quote:

[..]

Alweer met je eens. Maar zeg nu zelf, de keurende arts is bepaald niet geloofwaardig door Trump de gezondste president aller tijden te noemen. Het riekt naar valsspelen. En het gedrag van Trump riekt naar veel persoonlijkheidsstoornissen.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:53:17 #109
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_192684318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk een achteruitgang. Het debat met Paul Ryan was hij scherp gevat en wist hij het debat met gemak te winnen.
Nu zie ik hem veel hakkelen en stamelen en is hij regelmatig de draad kwijt. Ik snap niet waarom je dit blijft ontkennen.
Helemaal mee eens
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_192684349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:56:03 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192684353
Als Biden president wordt gaat heel de GOP ineens dagelijks praten over het 25ste ammendment.
pi_192684370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:44 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ga dan ook niet klagen dat je zijn verleden niet kent omdat je hem niet hebt gevolgd. Jij begon ermee. Slaat nergens opm
Ik klaag niet, ik gaf simpelweg aan dat ik het verleden van Biden niet ken.

Het staat jou vrij om 40 jaar oude speeches te bekijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192684394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
Als Biden president wordt gaat heel de GOP ineens dagelijks praten over het 25ste ammendment.
Prima. Dan wordt Biden opgevolgd door een jongere Democraat die wel de volgende verkiezingen weer mee kan doen. Of als ze die ook af zetten door de Democratische voorzitter van het Huis.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_192684398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Serieus. Waarom Trump dan nog niet uit zn ambt is gezet, is me een groot raadsel.
Naarmate de economische problemen voortduren slinken Trump zijn herverkiezingskansen met de dag. Nu nog maar gemiddeld op 52,1 tegen en 44 voor wb het populariteitscijfer. Das een flinke daling.

Ik had de voor en tegen omgekeerd. :')
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:04:26 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192684452
quote:

[..]

Ik ben bang dat hij de keuring van 2017 niet gaat overleven.
pi_192684468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik klaag niet, ik gaf simpelweg aan dat ik het verleden van Biden niet ken.

Het staat jou vrij om 40 jaar oude speeches te bekijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar ik begrijp zijn versprekingen niets nieuws voor Biden en gaan zijn speeches daar al decennia mee gepaard. Maar ik moet bekennen dat ik daar weinig zinnigs over kan zeggen. Het is immers niet alsof ik de beste man al tientallen jaren op de voet volg.
En toch klinkt dat bij mij als een klaagzang. Verder mag je het zelf weten. Jouw mening ken jij en alleen jijzelf en ben je als enige voor verantwoordelijk. Ik bemoei mij er niet meer mee.

*Edit: *of je wilt gewoon niets zinnigs kunnen zeggen. Kan ook.
pi_192684482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat heeft dit precies met Antifa te maken? Alsof die club mij interesseert en is dit de keuze dan? Of Antifa of met een vuurwapen de overheid intimideren? Misschien zijn er ook mensen die dat beide afwijzen, al snap ik de link niet.

Omdat jij denkt dat ik niets heb gezegd over Antifa mag ik nu niet zeggen dat de president dit soort protesten uitvoerd?

Jij vindt Antifa blijkbaar verschrikkelijk en je zet het zelf nu op dezelfde hoogte met deze groep. Waarom in dit geval in hemelsnaam ineens gaan roepen dat Antifa het ook doet. Alsof het dan ineens wel een morale waarde heeft.
Het gaat mij om jou totale hypocrisie, toen het geweld van antifa hier werd besproken deed je er een beetje lacherig over. Ondanks beeldmateriaal en artikelen. Na bewijs te hebben gezien geef ik Koos gelijk en veroordeel ik die mensen. Jij komt daarna zoals gewoonlijk verongelijkt doen omdat je wederom niet eens hebt gelezen wat ik heb gepost.
pi_192684521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Typisch waardeloos, kinderachtig flutargument van 'maar zij doen het ook'. Neem eens je eigen verantwoordelijkheid. Twee keer fout maakt nog niet goed.
Gast alsjeblieft, de totale hypocrisie van jou is helemaal stuitend. Eerst klagen bij de mods dat ik had gepost dat het medicijn tegen malaria mogelijk ook werkt tegen het coronavirus om vervolgens de volgende dag doodleuk een artikel te posten waar het medicijn ook word aangeprezen als mogelijk medicijn.
pi_192684550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:52 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Alweer met je eens. Maar zeg nu zelf, de keurende arts is bepaald niet geloofwaardig door Trump de gezondste president aller tijden te noemen. Het riekt naar valsspelen. En het gedrag van Trump riekt naar veel persoonlijkheidsstoornissen.
Die arts waar je over spreekt, was dat niet zijn persoonlijke arts? Bernstein geloof ik?
De arts in het witte huis had volgens mij ook onder Obama gediend dus waarom die dan onbetrouwbaar zou zijn is mij een raadsel.
pi_192684555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Zelfreflectie is bij jou echter ver te zoeken. Die reactie kwam pas nadat je geforceerd tegenstribbelde omdat Trumpgod bekritiseerd werd. Pavlovreactie waarschijnlijk, maar toch.
Stel je voor dat je je mening bij stelt na dat er bewijs word geleverd, the horror.
pi_192684565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gast alsjeblieft, de totale hypocrisie van jou is helemaal stuitend. Eerst klagen bij de mods dat ik had gepost dat het medicijn tegen malaria mogelijk ook werkt tegen het coronavirus om vervolgens de volgende dag doodleuk een artikel te posten waar het medicijn ook word aangeprezen als mogelijk medicijn.
Nope. Ik klaagde over jouw gebruik van een term die inmiddels verboden is en die gebruikt wordt om zijn politieke tegenstanders te beschimpen en af te doen alsof het gestoorden zijn. Daar klaagde ik over. Niet verdraaien.

Misschien was ik tegen het onbewezen prijzen van medicijnen (of misschien ook weer niet /bewijs?) maar ik klaagde iig niet bij de mods.
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:25:12 #122
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192684748
The Trickle-Up Bailout

quote:
It’s early days, but the Federal Reserve “bazooka” has mostly impacted the 1%
Take a look at some contrasting sets of headlines. First, from planet earth:

- Weekly Jobless Claims Hit 5.425 Million, Raising Monthly Loss To 22 Million Due To Coronavirus (CNBC)

- Worst Case Fears Of 20%-Plus U.S. Jobless Rate Are Now Realistic (Bloomberg)

Then from Wall Street:

- Private Equity-Owned Companies Sell New Bonds in Credit Rally (Bloomberg Law)

- Fed’s Historic Move Spurs Rally in Junk Bonds: 6 ETF Picks (Nasdaq.com)

As we head into the second month of pandemic lockdown, two parallel narratives are developing about the financial rescue.
pi_192684753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom ben je het dan alsnog in eerste instantie aan het verdedigen.

'Er staan alleen maar wat mensen met een wapen en een megafoon'

https://www.nbcnews.com/p(...)gan-capitol-n1184426

Dit is het artikel wat Ryan3 poste en daar kwam nergens naar voren dat die mensen dat gebouw bestormden met wapens.
Wel dat ze op de trap stonden met wapens en dat laat de foto bij dat artikel ook duidelijk zien.
Er staat ook in het artikel dat andere mensen die sympathie hadden voor dat protest of er deel van uitmaakten het gewapend staan voor het capitool veroordeelden.
Als er later bewijs word geleverd dat die mensen inderdaad tot aan de deur staan te schreeuwen richting het gebouw toe dan keur ik dat af.
Daarom lezen ipv altijd met gestrekt been erin gaan.
pi_192684794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:14 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nope. Ik klaagde over jouw gebruik van een term die inmiddels verboden is en die gebruikt wordt om zijn politieke tegenstanders te beschimpen en af te doen alsof het gestoorden zijn. Daar klaagde ik over. Niet verdraaien.

Misschien was ik tegen het onbewezen prijzen van medicijnen (of misschien ook weer niet /bewijs?) maar ik klaagde iig niet bij de mods.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 02:18 schreef KI1234 het volgende: @:aan de moderator die hier zo nu en dan opduikt en dan weer snel afdruipt, kan je ajb mogelijk iets doen aan de valse promotie van onbewezen geneesmiddelen op dit forum? Ik vind het een bijzonder kwalijke zaak dat mensen om tuin worden geleid met iets dat levensgevaarlijk kan worden. Het is het ergste soort fake nieuws verspreiding dat er bestaat. Kan en heeft zelfs tot rechtszaken leiden/geleid. Alvast bedankt,
Een vuile leugenaar ben je, en dan een dag later zelf aankomen met een artikel waar het als mogelijk medicijn word gezien.
pi_192684876
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

[..]

Een vuile leugenaar ben je, en dan een dag later zelf aankomen met een artikel waar het als mogelijk medicijn word gezien.
Daar staat niks verkeerds in in mijn reactie. En jij zegt het zelf. Iets als 'mogelijk medicijn' operen is anders dan iets zonder meer tot de hemel aanprijzen. Wat jij dus deed.

Mag je het mij kwalijk nemen als ik levens wil beschermen? Want onbewezen blijft precies dat. Er is zelfs al een koppel in Arizona gestorven door Trumps waanzinnige uitspraken op dit gebied.

En de arts met wie Trump sprak en dit medicijn voorschotelde is inmiddels federaal beschuldigd.

https://www.cnn.com/2020/(...)ine-trump/index.html

Dus minder schelden want dat is een teken van emotie en onderbuik en meer logisch redeneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')