[/quote] Bij de patiënten die een week lang chloroquine toegediend kregen, verlaagde de koorts en verbeterde de longfunctie. Al snel waren zij virusvrij en genezen, meldt de KU Leuven. Het is voor het eerst dat er een middel is waarmee corona-patiënten kunnen worden genezen. Hiervoor konden artsen alleen de symptomen van het virus bestrijden.[quote]quote:Op woensdag 8 april 2020 01:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nog maals Trump verkondigd het als een geneesmiddel, dat is wat anders als een meddicijn, dat al dan niet bij de ergste gevallen de symptonen verminderd.
En nogmaals ben je debiel of begrijp je dat niet? Hij verkondigd paracetamol als geneesmiddel is de vergelijking. Behalve dat dit medicijn nog veel slechte bijwerkingingen heeft en alleen toegepast wordt bij mensen die er slecht aan toe zijn.
Jou support ervoor wordt bijna criminieel, je kan niet zo iets blijven aanmoeding terwijl je weet dat het niet werkt in veel gevallen maar er wel ernstige bijwerkingen kunnen zijn.
Chivaz waarom wil je dat mensen dood gaan en een pijnlijke dood sterven? Want dat blijf je aanmoedigen en ondersteunen.
Bij de patiënten die een week lang chloroquine toegediend kregen, verlaagde de koorts en verbeterde de longfunctie. Al snel waren zij virusvrij en genezen, meldt de KU Leuven. Het is voor het eerst dat er een middel is waarmee corona-patiënten kunnen worden genezen. Hiervoor konden artsen alleen de symptomen van het virus bestrijden.quote:
Doe mij de peer reviewed artiekelen als je zo zeker van je zaak bent.quote:Lezen Tweek.
Dus hij heeft dan zelf niet het inzicht dat restricties op het reizen misschien een goed middel zijn om een virus te stoppen?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat hij zich zou laten adviseren door de wetenschappers? Als een reisverbod daaronder valt zal hij dat ongetwijfeld gedaan hebben.
Wanneer jij Corona krijgt en ze bieden jou het medicijn aan vraag dan om een paar wetenschappelijke artikelen aan je dokter. Man man man.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:45 schreef Tweek het volgende:
Chivaz kan je mij de wetenschappelijke artikelen geven die aantoen dat het middel dat Trump nu al dagen aankondig als de mirical cure ook dat werkelijk werkt?
Eh nee want je eigen inzicht laten prevaleren boven dat van de virologen leidt nou juist tot de chaos die Trump veroorzaakt.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus hij heeft dan zelf niet het inzicht dat restricties op het reizen misschien een goed middel zijn om een virus te stoppen?
Een beetje een flauw excuus vind je niet? Vergeet niet dat Biden dezelfde kritiek bleef uiten tot midden maart.
Nou ja als je uit principe het medicijn weigert is dat jou keuze toch? Met je wetenschappelijke artikelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwenzings van jou kant?
Ik denk dat geen enkele viroloog voorstander zal zijn voor contact met besmette personen. Dus vluchten stoppen vanuit de brandhaarden lijkt mij toch echt een simpele en effectieve maatregel. Maar blijkbaar zie jij het net als Biden anders.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eh nee want je eigen inzicht laten prevaleren boven dat van de virologen leidt nou juist tot de chaos die Trump veroorzaakt.
Aan mijn dokter niet, aan de hoteleigenaar, tevens aandeelhouder van de fabrikant van het wondermiddel dat hij aanraadt, die opeens meent verstand van zaken te hebben wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wanneer jij Corona krijgt en ze bieden jou het medicijn aan vraag dan om een paar wetenschappelijke artikelen aan je dokter. Man man man.
Ja en? Je weet dat er bij Trump maar een beperkte ban was en dat hij vervolgens het virus onder controle verklaarde en helemaal niets meer deed? Dat er van alles misging omdat mensen niet getest werden?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele viroloog voorstander zal zijn voor contact met besmette personen. Dus vluchten stoppen vanuit de brandhaarden lijkt mij toch echt een simpele en effectieve maatregel. Maar blijkbaar zie jij het net als Biden anders.
Ik zal het nog een keer proberen, waarom denk jij net als Biden dat reisrestricties zinloos zijn tijdens de verspreiding van een besmettelijk virus?quote:Op woensdag 8 april 2020 02:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja en? Je weet dat er bij Trump maar een beperkte ban was en dat hij vervolgens het virus onder controle verklaarde en helemaal niets meer deed? Dat er van alles misging omdat mensen niet getest werden?
Dan probeer ik het ook nog een keer. Biden zegt dat helemaal niet. Hij zegt dat Trump zich liet leiden door xenofobie en andere motieven om een ban op te leggen. Dat het virus niet wordt tegenhouden door selectief landen een ban op te leggen.quote:Op woensdag 8 april 2020 02:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer proberen, waarom denk jij net als Biden dat reisrestricties zinloos zijn tijdens de verspreiding van een besmettelijk virus?
Dat is nogal een statement om te maken, er is een dodelijk virus die rondwaart en hij laat zich nog leiden door xenofobie.quote:Op woensdag 8 april 2020 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan probeer ik het ook nog een keer. Biden zegt dat helemaal niet. Hij zegt dat Trump zich liet leiden door xenofobie en andere motieven om een ban op te leggen. Dat het virus niet wordt tegenhouden door selectief landen een ban op te leggen.
Ik mis het artikel over dat geneesmiddel dat je verkondigt op de site van https://www.kuleuven.be/coronavirusquote:Op woensdag 8 april 2020 02:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja een doorgesnoven junk dat is wat je bent met je nachtelijke rants. Zoals ik al had gezegd ga lekker naar de KU in Leuven en ga daar schelden.
Ipv dat je positief bent over goed nieuws (medicijnen tegen het virus) ben je op je pik getrapt dat het van je vijand komt.
En bespaar me je theatraal gedrag over je vriendin en mijn ouders aub erg stabiel kom je niet over.
Die uitspraak over xenofobie was nav China. De latere Europese ban was een beetje mosterd na de maaltijd omdat het virus toen al lang zijn gang ging in de VS. Er zijn nu nog steeds vluchten trouwens waarbij maar sporadisch mensen gestest worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 02:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement om te maken, er is een dodelijk virus die rondwaart en hij laat zich nog leiden door xenofobie.
Er van uit gaande dat de restricties in Januarie op rascistische gronden waren uitgevoerd.
Hoe rijmt hij dan zijn problemen met de restricties uit Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |