Nee, ik zeg dat Trump liegt dat er een verbod was. Zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tijger geeft het antwoord al, het ging blijkbaar niet ver genoeg.
Maar wat van je dan van het downplayen van het virus door Trump voor een paar maanden?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het heel zinnig om te kijken naar wat Biden zou doen. De man is de kandidaat die het gaat opnemen tegen Trump en dankzij Twitter kunnen wij zien wat hij zou doen om het virus te stoppen.
Hij gelooft ieder geval niet in het stoppen van vluchten uit plaatsen waar het coronavirus heerst.
Ik vraag mij oprecht af hoe hij bij deze redenatie komt en waarom hij denkt dat reisrestricties geen invloed hebben op de verspreiding van het virus.
Dat zouden trouwens goede vragen zijn die de pers aan hem hadden kunnen stellen. Jammer dat er geen journalist is die daar zijn vingers aan brand. Of ik kan het gewoon niet terugvinden.
Hoe had hij gelijk, leg dat eens uit hoe deze dementerende bejaarde die in het verzorgingstehuis hoort gelijk had?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft en had gelijk en jouw kleuter heeft de zaak willens en wetens genegeerd totdat het te laat was.
Biden is niet verantwoordelijk en hoeft dus ook geen vragen te beantwoorden, Trump wel en die zegt dan "I'm not responsible"quote:Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het heel zinnig om te kijken naar wat Biden zou doen. De man is de kandidaat die het gaat opnemen tegen Trump en dankzij Twitter kunnen wij zien wat hij zou doen om het virus te stoppen.
Hij gelooft ieder geval niet in het stoppen van vluchten uit plaatsen waar het coronavirus heerst.
Ik vraag mij oprecht af hoe hij bij deze redenatie komt en waarom hij denkt dat reisrestricties geen invloed hebben op de verspreiding van het virus.
Dat zouden trouwens goede vragen zijn die de pers aan hem hadden kunnen stellen. Jammer dat er geen journalist is die daar zijn vingers aan brand. Of ik kan het gewoon niet terugvinden.
Een kapitale fout. Het moment dat bekend was geworden dat het virus zich van mens tot mens kon verspreiden had men per direct al het verkeer vanuit China moeten stoppen.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wat van je dan van het downplayen van het virus door Trump voor een paar maanden?
Serieus benieuwd naar.
Lees even terug wat de maatregelen precies waren en probeer het dan nog een keer.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Tweek het volgende:
Als je reizigers uit china tegen wilt houden moet je reizigers uit alle landen in de wereld tegen houden. Het concept lay-over is blijkbaar niet bekend bij Chivaz. Of mensen die tussen twee reizen nog een weekje pakken.
Ik heb Pandemic Inc. ook gespeeld maar het is geen afspiegeling van de werkelijkheid.
Maar dat zou ook gelijk een keiharde slag op de economie zijn.
Chivaz je kan ook gewoon een keer toe geven dat je God fout was en er compleet naast zat.
Goed dat je dat durft toe te geven.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een kapitale fout. Het moment dat bekend was geworden dat het virus zich van mens tot mens kon verspreiden had men per direct al het verkeer vanuit China moeten stoppen.
Dat is dus helaas niet gebeurt.
Nee, dat kunnen we niet, dankzij de huidige Moron in Chief denken sommigen wellicht dat president zijn hetzelfde is als wat diarree op twitter loslaten, maar tot vier jaar geleden was het dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus Trump heeft het niet goed gedaan? En nu geeft hij de WHO de schuld terwijl hij in Januari al ingelicht was hoe ernstig het zou worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een kapitale fout. Het moment dat bekend was geworden dat het virus zich van mens tot mens kon verspreiden had men per direct al het verkeer vanuit China moeten stoppen.
Dat is dus helaas niet gebeurt.
2 dagen nadat Trump gewaarschuwd was liet hij 400.000 mensen nog steeds tussen de VS en China reizen. Wat mis ik of ben je zelf niet op de hoogte?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lees even terug wat de maatregelen precies waren en probeer het dan nog een keer.
Biden heeft zeker wel het een en ander te verantwoorden. Als hij dit soort uitspraken doet terwijl je president wilt worden dan mogen daar wel wat vragen over gesteld worden. Wat een vreemde redenatie van jou trouwens? Wil je soms niet dat Biden lastige vragen moet beantwoorden?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Biden is niet verantwoordelijk en hoeft dus ook geen vragen te beantwoorden, Trump wel en die zegt dan "I'm not responsible"
Als er iemand dement en incapabel is dan is het Trump wel.
????quote:Op woensdag 8 april 2020 01:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus Trump heeft het niet goed gedaan? En nu geeft hij de WHO de schuld terwijl hij in Januari al ingelicht was hoe ernstig het zou worden.
Maar prima, joh, Trump is nooit verantwoordelijk en het is nooit zijn schuld. Hij is altijd een slachtoffer, net als jij, he?
Niemand is perfect. Zelfs ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Goed dat je dat durft toe te geven.
Maar hoe kun je zo'n man dan verder nog verdedigen?
https://www.theverge.com/(...)on-us-citizens-chinaquote:Op woensdag 8 april 2020 01:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
2 dagen nadat Trump gewaarschuwd was liet hij 400.000 mensen nog steeds tussen de VS en China reizen. Wat mis ik of ben je zelf niet op de hoogte?
Kwaadaardige lui genoeg, kijk maar eens naar het regime in China.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:24 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En niemand is kwaadaardig ook. Juist?
You could better quit while youre ahead.
Wat een vreemde conclusie. Jij kan uit die ene tweet concluderen dat Biden niet voor strengere maatregelen was? Dat hij van mening was dat Trump China deze ban oplegde omdat het hem wel goed uitkwam zegt helemaal niks over wat hij gedaan zou hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die vraag niet te beantwoorden, Biden vond de maatregelen hysterisch en xenofobisch. Als Biden niet eens gelooft in slappe maatregelen als het gaat om vluchten uit China dan kunnen we makkelijk concluderen dat het virus onder Biden zich veel sneller had verspreid.
En zo kan je vast nog wel meer vinden.quote:[..]
Trump's demonstrated failures of judgment and his repeated rejection of science make him the worst possible person to lead our country through a global health challenge.
The outbreak of a new coronavirus, which has already infected more than 2,700 people and killed over 80 in China, will get worse before it gets better. Cases have been confirmed in a dozen countries, with at least five in the United States. There will likely be more.
[..]
Unintended consequences: Measles outbreak drains resources we may need for a future epidemic or bioterrorist attack
As president, I will reassert U.S. leadership in global health security. My policies will always uphold science, not fiction or fearmongering. I will ask Congress to beef up the Public Health Emergency Fund and give me the power to use the Stafford Disaster Relief and Emergency Assistance Act to declare a disaster if an infectious disease threat merits it.
I will also renew funding — set to expire in May — for the nationwide network of hospitals that can isolate and treat people with infectious diseases, and fully fund the Global Health Security Agenda so the world is ready for the next outbreak. And I will rebuild public trust, make sure we have dedicated resources to help us respond to crises quickly, and better harness the capabilities of the private sector to protect the American people. Our national security requires nothing less.
Bron
Mijn bezwaar is dat dat de enige maatregels was die hij trof en daarna tegen de rest van het land verkondigden dat het een hoax was. En zelfs nu een medicijn verkondigd als geneesmiddel, terwijl het alleen maar symptonen bestrijd. Leugen op leugen. Trump heeft de VS in deze crisis gestort met zijn in actie.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.theverge.com/(...)on-us-citizens-china
Zoals ik al had gezegd het ging niet ver genoeg maar jou bezwaar is gewoon gecoverd.
Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken. Biden gelooft daar niet zo in gezien zijn uitspraken, zelfs tot diep in maart is hij van mening dat restricties op het reizen naar de VS onnodig zijn. Ik zou eens willen dat een journalist hem eens vraagt waarom hij dat vind en hoe hij dan gaat voorkomen dat Amerikanen besmet raken.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie. Jij kan uit die ene tweet concluderen dat Biden niet voor strengere maatregelen was? Dat hij van mening was dat Trump China deze ban oplegde omdat het hem wel goed uitkwam zegt helemaal niks over wat hij gedaan zou hebben.
Uit een artikel van hem van 29 jan:
[..]
https://www.gezondheidsne(...)kt-tegen-coronavirusquote:Op woensdag 8 april 2020 01:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mijn bezwaar is dat dat de enige maatregels was die hij trof en daarna tegen de rest van het land verkondigden dat het een hoax was. En zelfs nu een medicijn verkondigd als geneesmiddel, terwijl het alleen maar symptonen bestrijd. Leugen op leugen. Trump heeft de VS in deze crisis gestort met zijn in actie.
Nog maals Trump verkondigd het als een geneesmiddel, dat is wat anders als een meddicijn, dat al dan niet bij de ergste gevallen de symptonen verminderd.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.gezondheidsne(...)kt-tegen-coronavirus
Een leugen? Hoe is dat een leugen? Misschien wat voorbarig gezien de timing maar ben je niet blij dat er gewoon een medicijn is tegen dit verschrikkelijke virus?
Ik krijg soms het idee dat de criticasters problemen hebben met het idee dat er een medicijn bestaat.
En hoe heeft dat tot nu toe uitgepakt in de echte wereld, zonder jouw denkbeeldige scenario's?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken.
Hij zegt gewoon dat hij zich zou laten adviseren door de wetenschappers? Als een reisverbod daaronder valt zal hij dat ongetwijfeld gedaan hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken. Biden gelooft daar niet zo in gezien zijn uitspraken, zelfs tot diep in maart is hij van mening dat restricties op het reizen naar de VS onnodig zijn. Ik zou eens willen dat een journalist hem eens vraagt waarom hij dat vind en hoe hij dan gaat voorkomen dat Amerikanen besmet raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |