abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192507018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tijger geeft het antwoord al, het ging blijkbaar niet ver genoeg.
Nee, ik zeg dat Trump liegt dat er een verbod was. Zoals gewoonlijk.
  woensdag 8 april 2020 @ 01:13:12 #252
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192507019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het heel zinnig om te kijken naar wat Biden zou doen. De man is de kandidaat die het gaat opnemen tegen Trump en dankzij Twitter kunnen wij zien wat hij zou doen om het virus te stoppen.
Hij gelooft ieder geval niet in het stoppen van vluchten uit plaatsen waar het coronavirus heerst.
Ik vraag mij oprecht af hoe hij bij deze redenatie komt en waarom hij denkt dat reisrestricties geen invloed hebben op de verspreiding van het virus.
Dat zouden trouwens goede vragen zijn die de pers aan hem hadden kunnen stellen. Jammer dat er geen journalist is die daar zijn vingers aan brand. Of ik kan het gewoon niet terugvinden.
Maar wat van je dan van het downplayen van het virus door Trump voor een paar maanden?

Serieus benieuwd naar. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192507021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij heeft en had gelijk en jouw kleuter heeft de zaak willens en wetens genegeerd totdat het te laat was.
Hoe had hij gelijk, leg dat eens uit hoe deze dementerende bejaarde die in het verzorgingstehuis hoort gelijk had?
  woensdag 8 april 2020 @ 01:14:37 #254
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192507030
Als je reizigers uit china tegen wilt houden moet je reizigers uit alle landen in de wereld tegen houden. Het concept lay-over is blijkbaar niet bekend bij Chivaz. Of mensen die tussen twee reizen nog een weekje pakken.

Ik heb Pandemic Inc. ook gespeeld maar het is geen afspiegeling van de werkelijkheid.

Maar dat zou ook gelijk een keiharde slag op de economie zijn.

Chivaz je kan ook gewoon een keer toe geven dat je God fout was en er compleet naast zat.
pi_192507031
quote:

[..]

Ik vind het heel zinnig om te kijken naar wat Biden zou doen. De man is de kandidaat die het gaat opnemen tegen Trump en dankzij Twitter kunnen wij zien wat hij zou doen om het virus te stoppen.
Hij gelooft ieder geval niet in het stoppen van vluchten uit plaatsen waar het coronavirus heerst.
Ik vraag mij oprecht af hoe hij bij deze redenatie komt en waarom hij denkt dat reisrestricties geen invloed hebben op de verspreiding van het virus.
Dat zouden trouwens goede vragen zijn die de pers aan hem hadden kunnen stellen. Jammer dat er geen journalist is die daar zijn vingers aan brand. Of ik kan het gewoon niet terugvinden.
Biden is niet verantwoordelijk en hoeft dus ook geen vragen te beantwoorden, Trump wel en die zegt dan "I'm not responsible"

Als er iemand dement en incapabel is dan is het Trump wel.
pi_192507032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Maar wat van je dan van het downplayen van het virus door Trump voor een paar maanden?

Serieus benieuwd naar. :)
Een kapitale fout. Het moment dat bekend was geworden dat het virus zich van mens tot mens kon verspreiden had men per direct al het verkeer vanuit China moeten stoppen.
Dat is dus helaas niet gebeurt.
pi_192507037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Tweek het volgende:
Als je reizigers uit china tegen wilt houden moet je reizigers uit alle landen in de wereld tegen houden. Het concept lay-over is blijkbaar niet bekend bij Chivaz. Of mensen die tussen twee reizen nog een weekje pakken.

Ik heb Pandemic Inc. ook gespeeld maar het is geen afspiegeling van de werkelijkheid.

Maar dat zou ook gelijk een keiharde slag op de economie zijn.

Chivaz je kan ook gewoon een keer toe geven dat je God fout was en er compleet naast zat.
Lees even terug wat de maatregelen precies waren en probeer het dan nog een keer.
  woensdag 8 april 2020 @ 01:15:55 #258
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192507038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een kapitale fout. Het moment dat bekend was geworden dat het virus zich van mens tot mens kon verspreiden had men per direct al het verkeer vanuit China moeten stoppen.
Goed dat je dat durft toe te geven.

Maar hoe kun je zo'n man dan verder nog verdedigen?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192507042
quote:

[..]

Nee, dat kunnen we niet, dankzij de huidige Moron in Chief denken sommigen wellicht dat president zijn hetzelfde is als wat diarree op twitter loslaten, maar tot vier jaar geleden was het dat niet.
pi_192507044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus Trump heeft het niet goed gedaan? En nu geeft hij de WHO de schuld terwijl hij in Januari al ingelicht was hoe ernstig het zou worden.

Maar prima, joh, Trump is nooit verantwoordelijk en het is nooit zijn schuld. Hij is altijd een slachtoffer, net als jij, he?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 01:17:20 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 01:18:06 #261
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192507051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lees even terug wat de maatregelen precies waren en probeer het dan nog een keer.
2 dagen nadat Trump gewaarschuwd was liet hij 400.000 mensen nog steeds tussen de VS en China reizen. Wat mis ik of ben je zelf niet op de hoogte?
pi_192507062
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Biden is niet verantwoordelijk en hoeft dus ook geen vragen te beantwoorden, Trump wel en die zegt dan "I'm not responsible"

Als er iemand dement en incapabel is dan is het Trump wel.
Biden heeft zeker wel het een en ander te verantwoorden. Als hij dit soort uitspraken doet terwijl je president wilt worden dan mogen daar wel wat vragen over gesteld worden. Wat een vreemde redenatie van jou trouwens? Wil je soms niet dat Biden lastige vragen moet beantwoorden?
Of denk je niet dat hij capabel genoeg is om die vragen te beantwoorden vanwege zijn wegrottende brein?
pi_192507068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus Trump heeft het niet goed gedaan? En nu geeft hij de WHO de schuld terwijl hij in Januari al ingelicht was hoe ernstig het zou worden.

Maar prima, joh, Trump is nooit verantwoordelijk en het is nooit zijn schuld. Hij is altijd een slachtoffer, net als jij, he?
????
Je bent toch niet toevallig het simpele broertje van Biden?
pi_192507076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Goed dat je dat durft toe te geven.

Maar hoe kun je zo'n man dan verder nog verdedigen?
Niemand is perfect. Zelfs ik niet.
pi_192507097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niemand is perfect. Zelfs ik niet.
En niemand is kwaadaardig ook. Juist?

You could better quit while youre ahead.
pi_192507103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

2 dagen nadat Trump gewaarschuwd was liet hij 400.000 mensen nog steeds tussen de VS en China reizen. Wat mis ik of ben je zelf niet op de hoogte?
https://www.theverge.com/(...)on-us-citizens-china

Zoals ik al had gezegd het ging niet ver genoeg maar jou bezwaar is gewoon gecoverd.
pi_192507106
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:24 schreef KI1234 het volgende:

[..]

En niemand is kwaadaardig ook. Juist?

You could better quit while youre ahead.
Kwaadaardige lui genoeg, kijk maar eens naar het regime in China.
China lied people died
pi_192507116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zo moeilijk is die vraag niet te beantwoorden, Biden vond de maatregelen hysterisch en xenofobisch. Als Biden niet eens gelooft in slappe maatregelen als het gaat om vluchten uit China dan kunnen we makkelijk concluderen dat het virus onder Biden zich veel sneller had verspreid.
Wat een vreemde conclusie. Jij kan uit die ene tweet concluderen dat Biden niet voor strengere maatregelen was? Dat hij van mening was dat Trump China deze ban oplegde omdat het hem wel goed uitkwam zegt helemaal niks over wat hij gedaan zou hebben.

Na even zoeken uit een artikel van hem van 29 jan:

quote:
[..]

Trump's demonstrated failures of judgment and his repeated rejection of science make him the worst possible person to lead our country through a global health challenge.

The outbreak of a new coronavirus, which has already infected more than 2,700 people and killed over 80 in China, will get worse before it gets better. Cases have been confirmed in a dozen countries, with at least five in the United States. There will likely be more.

[..]

Unintended consequences: Measles outbreak drains resources we may need for a future epidemic or bioterrorist attack

As president, I will reassert U.S. leadership in global health security. My policies will always uphold science, not fiction or fearmongering. I will ask Congress to beef up the Public Health Emergency Fund and give me the power to use the Stafford Disaster Relief and Emergency Assistance Act to declare a disaster if an infectious disease threat merits it.

I will also renew funding — set to expire in May — for the nationwide network of hospitals that can isolate and treat people with infectious diseases, and fully fund the Global Health Security Agenda so the world is ready for the next outbreak. And I will rebuild public trust, make sure we have dedicated resources to help us respond to crises quickly, and better harness the capabilities of the private sector to protect the American people. Our national security requires nothing less.

Bron
En zo kan je vast nog wel meer vinden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2020 01:35:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 8 april 2020 @ 01:28:38 #269
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192507123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.theverge.com/(...)on-us-citizens-china

Zoals ik al had gezegd het ging niet ver genoeg maar jou bezwaar is gewoon gecoverd.
Mijn bezwaar is dat dat de enige maatregels was die hij trof en daarna tegen de rest van het land verkondigden dat het een hoax was. En zelfs nu een medicijn verkondigd als geneesmiddel, terwijl het alleen maar symptonen bestrijd. Leugen op leugen. Trump heeft de VS in deze crisis gestort met zijn in actie.
pi_192507145
quote:
15s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat een vreemde conclusie. Jij kan uit die ene tweet concluderen dat Biden niet voor strengere maatregelen was? Dat hij van mening was dat Trump China deze ban oplegde omdat het hem wel goed uitkwam zegt helemaal niks over wat hij gedaan zou hebben.

Uit een artikel van hem van 29 jan:
[..]

Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken. Biden gelooft daar niet zo in gezien zijn uitspraken, zelfs tot diep in maart is hij van mening dat restricties op het reizen naar de VS onnodig zijn. Ik zou eens willen dat een journalist hem eens vraagt waarom hij dat vind en hoe hij dan gaat voorkomen dat Amerikanen besmet raken.
  Moderator woensdag 8 april 2020 @ 01:34:31 #271
236264 crew  capricia
pi_192507160
'Orange man bad' is niet gewenst hier.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192507176
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:28 schreef Tweek het volgende:

[..]

Mijn bezwaar is dat dat de enige maatregels was die hij trof en daarna tegen de rest van het land verkondigden dat het een hoax was. En zelfs nu een medicijn verkondigd als geneesmiddel, terwijl het alleen maar symptonen bestrijd. Leugen op leugen. Trump heeft de VS in deze crisis gestort met zijn in actie.
https://www.gezondheidsne(...)kt-tegen-coronavirus

Een leugen? Hoe is dat een leugen? Misschien wat voorbarig gezien de timing maar ben je niet blij dat er gewoon een medicijn is tegen dit verschrikkelijke virus?
Ik krijg soms het idee dat de criticasters problemen hebben met het idee dat er een medicijn bestaat.
  woensdag 8 april 2020 @ 01:42:56 #273
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192507206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.gezondheidsne(...)kt-tegen-coronavirus

Een leugen? Hoe is dat een leugen? Misschien wat voorbarig gezien de timing maar ben je niet blij dat er gewoon een medicijn is tegen dit verschrikkelijke virus?
Ik krijg soms het idee dat de criticasters problemen hebben met het idee dat er een medicijn bestaat.
Nog maals Trump verkondigd het als een geneesmiddel, dat is wat anders als een meddicijn, dat al dan niet bij de ergste gevallen de symptonen verminderd.

En nogmaals ben je debiel of begrijp je dat niet? Hij verkondigd paracetamol als geneesmiddel is de vergelijking. Behalve dat dit medicijn nog veel slechte bijwerkingingen heeft en alleen toegepast wordt bij mensen die er slecht aan toe zijn.

Jou support ervoor wordt bijna criminieel, je kan niet zo iets blijven aanmoeding terwijl je weet dat het niet werkt in veel gevallen maar er wel ernstige bijwerkingen kunnen zijn.

Chivaz waarom wil je dat mensen dood gaan en een pijnlijke dood sterven? Want dat blijf je aanmoedigen en ondersteunen.
pi_192507208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken.
En hoe heeft dat tot nu toe uitgepakt in de echte wereld, zonder jouw denkbeeldige scenario's?
pi_192507209
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Goede maatregelen hoor, maar het eerste wat je moet doen is zorgen dat mensen überhaupt niet besmet raken. Biden gelooft daar niet zo in gezien zijn uitspraken, zelfs tot diep in maart is hij van mening dat restricties op het reizen naar de VS onnodig zijn. Ik zou eens willen dat een journalist hem eens vraagt waarom hij dat vind en hoe hij dan gaat voorkomen dat Amerikanen besmet raken.
Hij zegt gewoon dat hij zich zou laten adviseren door de wetenschappers? Als een reisverbod daaronder valt zal hij dat ongetwijfeld gedaan hebben.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')