abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2020 @ 16:52:13 #131
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192685839
Trump nog mensen beledigd vandaag? Andere mensen de schuld gegeven? Opgeroepen tot rellen in staten?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192685876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
Als Biden president wordt gaat heel de GOP ineens dagelijks praten over het 25ste ammendment.
Nee, de Democraten hebben dan iemand in de VP positie gemaneuvreerd die ze zo snel mogelijk installeren. Biden moet even de verkiezingen halen, daarna wordt hij, eindelijk, afgevoerd naar het verpleeghuis (al moet je dat nu niet willen trouwens).
  zaterdag 18 april 2020 @ 17:04:28 #133
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_192685942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 16:57 schreef drexciya het volgende:

[..]

Nee, de Democraten hebben dan iemand in de VP positie gemaneuvreerd die ze zo snel mogelijk installeren. Biden moet even de verkiezingen halen, daarna wordt hij, eindelijk, afgevoerd naar het verpleeghuis (al moet je dat nu niet willen trouwens).
Dat zou gewoon een verkiezingsvervalsing zijn.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_192685998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:04 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar we gaan uit van een onzin claim dat Biden dementerend is. Dus de als, wat en hoe van VP is nog onzinniger.
pi_192686250
quote:

[..]

Het zou ook een achterlijke strategie zijn en bovendien dom BNW geleuter. Alsof Biden zomaar even zou deelnemen aan de verkiezing om daarna afstand te nemen om onbenoemde redenen.

Was jij trouwens niet degene die al van mening was dat Biden maar een marionet was van de machtigen binnen de Democratische partij, whatever dat moge betekenen? Wat zouden deze mensen met echte macht nog meer wensen dan dat?
pi_192686278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 16:32 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ja klopt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndste-president-ooit

Bornstein zegt dat Trump de inhoud van de brief dicteerde. De dokter zette er vervolgens zijn handtekening onder. Bornstein zegt ook dat twee medewerkers van Trump vorig jaar zijn kantoor zijn binnengedrongen. Ze kwamen het dossier en medische foto's van de president halen.

Lijkt me dat Trump iets te verbergen had.
Geen idee waarom ze dat deden, ik geloof best dat hij paranoïde is van al die lekken etc.
Misschien staat er wat gevoelige informatie in met betrekking tot geslachtsziektes etc.

https://www.nbcnews.com/p(...)llent-health-n838091

De dokter van het witte huis heeft hem ieder geval gezond verklaard.
  zaterdag 18 april 2020 @ 17:33:39 #137
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192686299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig ook meestal hele politieke carrieres op youtube terugbekijken. Ook tot aan decennia terug. Dan zie je vergaderingen, speeches, campagnebijeenkomsten, en reclames van de politicus over de jaren heen. Probeer het maar.
Dat doen we ook met de politieke "succesnummers" van Trump. We hebben zoveel "mooie" dingen van die man gezien, dat het ons duizelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 18-04-2020 18:48:34 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192686492
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit soort campagnes zijn hier op fok uiterst populair geworden sinds de dood van Fortuyn, die ze een duidelijk vijandsbeeld gaven. ALLES wat links is moet collectief aangevallen worden. Via Verdonk, via Wilders en via Baudet. Dat kun je duidelijk zien hier. En ze worden er vaak geen strobreed voor in de weg gelegd. het zijn figuren die alles over één kam scheren. dit soort zwart-witte gedachten maakt de weg vrij voor totalitarisme. (tegenwoordig propageren ze dit onder het mom van vrijheid van meningsuiting)
Gekke is dat we nog nooit echt links aan de macht hebben gehad. Laatste 40 jaar is 't altijd rechts geweest, soms met voor de vorm een zweem van links. Maar de kaalslag en de afbraak van alle sociale voorzieningen EN de privatisering van alles wat slecht te privatiseren valt is gewoon hard rechts.

De populistische partijen stemmen ook gewoon met de kaalslag mee en rond verkiezingstijd zijn ze ineens even voor de hulpbehoevende :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192686503
Nog even over het gestuntel met woorden bij Biden en het te gemakkelijke gemisbruik van de term dementie.

Ik krijg de indruk dat sommige mensen niet begrijpen dat er een groot verschil is tussen 'normale' vergeetachtigheid (bv ivm leeftijd) en het geheugenverlies bij dementie bij taal-/ spraakproblemen. In het eerste geval kan het zijn dat iemand (tijdelijk) niet op een woord kan komen maar later weer wel. Bij dementie is het veel ernstiger omdat het woord voorgoed uit het geheugen verdwenen is en ook niet meer terugkomt omdat het korte termijn geheugen is aangetast.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2020 17:53:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192686715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het gaat mij om jou totale hypocrisie, toen het geweld van antifa hier werd besproken deed je er een beetje lacherig over. Ondanks beeldmateriaal en artikelen. Na bewijs te hebben gezien geef ik Koos gelijk en veroordeel ik die mensen. Jij komt daarna zoals gewoonlijk verongelijkt doen omdat je wederom niet eens hebt gelezen wat ik heb gepost.
Antifa lieert zich niet met de democraten. De mensen die op dat stadhuis stonden presenteerden zich als republikeinse trumpfans met hun petjes. Ik zie Antifa niet met DNC vlaggetjes rondlopen. Derhalve hebben ze in dit politieke spectrum niets te zoeken.
pi_192686781
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze dat deden, ik geloof best dat hij paranoïde is van al die lekken etc.
Misschien staat er wat gevoelige informatie in met betrekking tot geslachtsziektes etc.

https://www.nbcnews.com/p(...)llent-health-n838091

De dokter van het witte huis heeft hem ieder geval gezond verklaard.
En ook die test heeft een bepaald luchtje. De president's geest werd razorsharp geacht zonder dat zo te testen. Voor het eerst. Wat ook weer verdacht is.

Jackson is bevriend met Trump en zijn familie en had gehoopt op steun in een of andere politieke loopbaan. Quid pro quo. Alleen Trump leverde niet de wederdienst.
pi_192686793
quote:

[..]

Mocht Biden al snel iets overkomen waardoor hij zijn werk niet meer kan doen zullen er grootste conspiracytheorieen opgetuigd worden hierover en razendsnel verspreid worden om de VP naar P aktie als illegaal te bestempelen of iets.

De GOP zal er dan alles aan doen om nieuwe verkiezingen te gaan eisen.

GOP playbook 101
pi_192686824
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even over het gestuntel met woorden bij Biden en het te gemakkelijke gemisbruik van de term dementie.

Ik krijg de indruk dat sommige mensen niet begrijpen dat er een groot verschil is tussen 'normale' vergeetachtigheid (bv ivm leeftijd) en het geheugenverlies bij dementie bij taal-/ spraakproblemen. In het eerste geval kan het zijn dat iemand (tijdelijk) niet op een woord kan komen maar later weer wel. Bij dementie is het veel ernstiger omdat het woord voorgoed uit het geheugen verdwenen is en ook niet meer terugkomt omdat het korte termijn geheugen is aangetast.
Dat zag is bij Trump helder. Zijn woordenschat is nog maar extreem beperkt. Hij praat vaak om woorden heen omdat hij het gewoon niet weet. Was ook nog zo'n mooi filmpje waarin hij volgens 4 of 5 keer een woord wilde zeggen, maar het hem gewoon niet lukte. Oranges ofzo. Hij keek er heel verwilderd bij.
pi_192686847
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:

Ik krijg niet de indruk dat we hier te maken hebben met een gevalletje "niet begrijpen".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:10:00 #145
384435 klappernootopreis
pi_192686855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:55 schreef KI1234 het volgende:

[..]

hoe dan ook. als Biden het loodje legt, hebben we zijn running mate. maar als Trump de geest geeft krijgen we die engnek Mike Pence. je kunt ook naar de combi kijken. slecht en slijmerig tegen verward en misschien wel een hele slimme vicepresident.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:11:33 #146
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192686877
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_192686899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat zag is bij Trump helder. Zijn woordenschat is nog maar extreem beperkt. Hij praat vaak om woorden heen omdat hij het gewoon niet weet. Was ook nog zo'n mooi filmpje waarin hij volgens 4 of 5 keer een woord wilde zeggen, maar het hem gewoon niet lukte. Oranges ofzo. Hij keek er heel verwilderd bij.
Nee, hij kreeg het woord er gewoon niet goed uit. Heeft helemaal niets met dementie te maken :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:18:24 #148
384435 klappernootopreis
pi_192686983
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee, hij kreeg het woord er gewoon niet goed uit. Heeft helemaal niets met dementie te maken :N
Ik heb een demente schoonmoeder. Die heeft geen moeite met samenstellen van woorden. Ze hakkelt niet, ze stottert niet. Ze raaskalt soms, en je hoort echt dat het minder gaat op sommige momenten. Ik denk dat Trump eerder een dementieprobleem heeft dan Biden. Biden raaskalt niet, Trump wél
pi_192687080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb een demente schoonmoeder. Die heeft geen moeite met samenstellen van woorden. Ze hakkelt niet, ze stottert niet. Ze raaskalt soms, en je hoort echt dat het minder gaat op sommige momenten. Ik denk dat Trump eerder een dementieprobleem heeft dan Biden. Biden raaskalt niet, Trump wél
Ook raaskallen hoeft geen dementie te zijn. Sommige mensen hebben gewoon moeite met gedachten omzetten in coherente zinnen die anderen ook begrijpen.
pi_192687168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:53 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Wel grappig dat jij dan een icoon hebt van Reagan, de enige President met alzheimer als President wiens regering geleid werd door zijn vrouw en die geadviseerd werd door een astroloog.

Dan denk ik toch echt dat je een plaat beton voor je kop hebt.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:34:06 #151
384435 klappernootopreis
pi_192687199
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ook raaskallen hoeft geen dementie te zijn. Sommige mensen hebben gewoon moeite met gedachten omzetten in coherente zinnen die anderen ook begrijpen.
dat klopt, maar als je schoonmoeder in een normaal gesprek ineens overgaat in een heel ander onderwerp die er totaal niet mee te maken heeft, en kindse dingen gaat doen dan is er echt wat mis. De vrouw was nota bene directrice van een basisschool. Juist door die afwijkende gespreksopbouw is ze door een bevriend arts geadviseerd om zich te laten onderzoeken. Daar werd dus dementie geconstateerd.
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:35:19 #152
384435 klappernootopreis
pi_192687216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij dan een icoon hebt van Reagan, de enige President met alzheimer als President wiens regering geleid werd door zijn vrouw en die geadviseerd werd door een astroloog.

Dan denk ik toch echt dat je een plaat beton voor je kop hebt.
Reagan was tenminste nog een echte president, en géén charlatan. Hij verziekte het niet.
pi_192687228
Zo, antifa is weer voorbijgekomen, zie ik, is de SUV waarin AOC vervoerd werd ook nog langsgekomen of is die bewaard voor morgen?
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:36:33 #154
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_192687241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Reagan was tenminste nog een echte president, en géén charlatan. Hij verziekte het niet.
Iran-Contra? Fiscaal wanbeleid?
Géén kloon van tvlxd!
pi_192687252
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is nogal discutabel, trickle down economics kwam uit zijn koker. Het enige wat Reagan gedaan heeft is de Koude Oorlog beeindigen nadat hij bijna diezelfde Koude Oorlog zeer heet maakte.
En Iran-Contra was gewoon landverraad, het Reagan regime gaf Iran wapens en handelde in drugs om dat mogelijk te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 18:37:55 ]
  zaterdag 18 april 2020 @ 18:38:00 #156
384435 klappernootopreis
pi_192687270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, antifa is weer voorbijgekomen, zie ik, is de SUV waarin AOC vervoerd werd ook nog langsgekomen of is die bewaard voor morgen?
dan worden we weer gesjemmert, ze lossen elkaar af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')