Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look fine als je alleen maar overal het negatieve in wilt zien. Dat MAG he. Dat betekent niet meteen dat dat dan mijn schuld is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Dit gaat geheid mis.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Leukquote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Is ook mooi.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Ik hou niks tegenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.Maar ik zit nu gewoon even niet in dezelfde hyperblijheidflow als jij en dat moet ook gewoon kunnen.
Watquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
hmm ik heb binnenkort een anderhalvemeter date
Lol leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Voor wat dat waard isquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
gaat zo hard falen ditquote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit gaat bijzonder worden, elkaar op afstand verleiden
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
nee dat is niet volgens de richtlijnen he.quote:
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gahahahaha wat gaan we doen![]()
denk een bankje pakken ergens die breed genoeg is
He?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.
Oh nou kijk uit voor die.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Faxie?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Die weten meestal wel wat schokjes in de baarmoedermond los te maken ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Huh die gast is toch helemaal kaalquote:
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh die gast is toch helemaal kaal?
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?quote:
maar hopen dat het geen fokker is hequote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?
Doeiquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
nee hij kijkt naar de kustquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?
Budaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
Wow ik wist niet dat Nederland dit hadquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hopen dat het geen fokker is he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
Den Haagquote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
Den Haag uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
ramen kunnen niet openquote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Als het zo'n creep is zoals bitterbal meestal treft dan is 33 verdiepingen wel erg hoog
Waar komen die dan? Binkhorst?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die daarnaast. The Grace worden nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Niet interessant.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik jullie nu alles over verleiden leren?
Heet die Jos B. ?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is een Nederlander dus heb goede hoop dat ik het overleef
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de andere kant van viaduct. waar ortel mobile staat ( dat spiegelgebouw) Vroeger nog Ben
Jeps.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
[ afbeelding ]
Ze zijn al begonnen met de parkeergarage te slopen,. geloof dat ze dit jaar gaan beginnen met de sloop.
dan komt er geloof ik ook nog een toren dichter bij HS
De Cribs?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.
The A team.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.
Achmet?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Daar is laatst ook die turkse jongen dood gestoken, ben zijn naam kwijt
zevinden zelf van welquote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja volgens mij was dat het. Bestaat dat nog in Den Haag?
Vond die docu toen stiekem best grappig, stelde niet veel voor volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zevinden zelf van wel
Geloof de mainman zit vast
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een kiwi leeg gegeten, mijn hele kin zat onder de kiwi, zet de stroom maar weer op het hek kwiwi.
weet niet of ik het heb gezien. die mainman is nog wel eens bij de wereld draait door ook geweest.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond die docu toen stiekem best grappig, stelde niet veel voor volgens mij
Ik woon ook op de derde met liftquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar vinden jullie zo hoog wonen fijn dan?
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
. Straks kom ik op de derde te wonen, mét lift!
geen idee, woon niet zo hoog ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
ik heb iets tegen die mensenpakhuizen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
mooi penthouse zo hoog zou ik wel willen hoor ;p
deze is eindelijk verkochtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.
Is dat een ding in van die hoge flatsquote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Dit ja, werkelijk ver-schrik-ke-lijk. nachtmerrie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon parachute klaarleggen bij het raam. En dan wel zorgen dat je rugzak er niet naast ligt. Als je op weg naar beneden aan het touwtje trekt en je hebt je dopler in je handen, heb je een probleem.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.
Strijker kan je ramen niet openen nee. paar raampjes op een kiertjequote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een ding in van die hoge flats?
Tering wat een wansmaakquote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is eindelijk verkocht
https://www.funda.nl/koop(...)van-buerenplein-265/
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strijker kan je ramen niet openen nee. paar raampjes op een kiertje
geen idee ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een wansmaak![]()
Woonde daar Ruud de volkszanger of wat?
Ohja jij valt op de monobrow typesquote:Op woensdag 15 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Bilal
[ afbeelding ]
mooie jongen hoor
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon parachute klaarleggen bij het raam. En dan wel zorgen dat je rugzak er niet naast ligt. Als je op weg naar beneden aan het touwtje trekt en je hebt je dopler in je handen, heb je een probleem.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja jij valt op de monobrow types
Extra knoflook erbij?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja jij valt op de monobrow types
ik dacht dat je ging slapen?quote:
Zei Bitterbal net dat dat in het strijkijzer zo was, wist ik ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een ding in van die hoge flats?
1.4 miljoen en de bovenbuuf ziet wat je op je boterham hebt als je op je terras zitquote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een wansmaak![]()
Woonde daar Ruud de volkszanger of wat?
ja maar strijkijzer is nog relatief uniek.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zei Bitterbal net dat dat in het strijkijzer zo was, wist ik ook niet.
Ik vind het heerlijk hier op de 12equote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Aw ja die was smerig. Toen had ik eigenlijk al bedacht dat ik geen films meer ging kijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik klein US-je was een keer The Towering Inferno gezien, haat aan flats.
Tijdje na mijn scheiding in zo'n kasteel gezeten vlakbij Engelen, duurste huis in de de gehele omtrek, ik had een enorm dakterras boven de ophaalbrug maar werkelijk iedereen kom op dat dakterras kijken en tja als je pas weer vrij bent doe je maar 1 dingquote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1.4 miljoen en de bovenbuuf ziet wat je op je boterham hebt als je op je terras zit
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuwe vriend Bitterbal:[ afbeelding ]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
in dubai ben ik deze geweest. machtig. alleen de lift is al een spektakel
[ afbeelding ]
Als je vrij dichtbij bent lijkt het alsof die in het beeld geshopt is. Prachtige togen
hoe heet dat gebouw?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ga z nog paar moestuintjes planten
Welke?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.
Hihi spektakel snap je.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
in dubai ben ik deze geweest. machtig. alleen de lift is al een spektakel
[ afbeelding ]
Als je vrij dichtbij bent lijkt het alsof die in het beeld geshopt is. Prachtige togen
Ik heb dit al jaren en het is vreselijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
nu kan ik nooit meer normaal naar dat woord kijken
ja ik vond het wel bijzonder. ook leeg. geen ziel of gevoel en teveel mensen met teveel geld :pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Wel gaaf zeg. Ik hoop daar toch ook nog eens te zijn.
De oplage van het weekblad van Engelen steeg wel korte tijd naar recordhoogte dankzij die foto’squote:Op woensdag 15 april 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje na mijn scheiding in zo'n kasteel gezeten vlakbij Engelen, duurste huis in de de gehele omtrek, ik had een enorm dakterras boven de ophaalbrug maar werkelijk iedereen kom op dat dakterras kijken en tja als je pas weer vrij bent doe je maar 1 ding
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen word het betaald
Lol was je daar op overstap van of naar Thailand?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ben ook voor high tea in burj al arab geweest. meer was te duur
Dat was mijn droom van kinds af aan
binnenkant bekleed met bladgoud
[ afbeelding ]
Prachtig gebouw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ervaring met die vrouwen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen word het betaald
neee op vakantie geweest met mijn tante. fucking luxe allemaal. Was erg leukquote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol was je daar op overstap van of naar Thailand?
Tantesquote:
Heeft ze ook geen kinderen? :pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tantes.
De mijne heeft m'n weekje Galapagos een beetje gesponsord.
Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.quote:
Zij bouwen een gebouw dat 1 miljard kost en ik snap niet eens wat 1 miljard isquote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
het is gestoord wat ze daar allemaal doen
Burj al Arab heeft de hoogste atriumhal van de wereld (180 meter). Het volume van het atrium is groter dan dat van het Dubai World Trade Center, dat met 38 verdiepingen voorheen het hoogste gebouw in Dubai was. Ook het Vrijheidsbeeld zou samen met zijn voetstuk in het atrium passen.
De kosten voor de bouw zijn geschat op US$1 miljard[2].
waarom denk je dat taghi daar zatquote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.
https://revu.nl/artikel/2(...)r-seks-met-een-sjeik
Door het uitleveringsverbod?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat taghi daar zat
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.
https://revu.nl/artikel/2(...)r-seks-met-een-sjeik
nou ja het raakt een keer op.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij bouwen een gebouw dat 1 miljard kost en ik snap niet eens wat 1 miljard is. Miljoen, miljard, mijn inschattingsvermoging kan niet bij het verschil
.
Opgepakt of kan ie niet meer terug?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
Zit die Lil Kleine nou eigenlijk nog steeds vast in Dubai?
Sukkel, je vrouw en baby meenemen naar een gebied met negatief reisadvies wegens een pandemie.
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.
Geen landen waar ik zelf ooit heen zou willen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh, da’s handig als je de badkamer wil verbouwen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.
Maar vertel meer over haar. Leuke vrouwen, stewardessen!
Vriendin van me is er nu stewardess.. Geen pretje daar met de lockdown.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.
Geen landen waar ik zelf ooit heen zou willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, zij Is heel leuk. Hongaarse. Woont nu in Den Haag. Bij Liesje in de buurtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.
Maar vertel meer over haar. Leuke vrouwen, stewardessen!
Kan niet meer terug. Al zou opgepakt bij dat joch inderdaad ook een zeer goede mogelijkheid kunnen zijnquote:
nee muslimland hoef ik ook niet heem. Beetje apencultuur sponsoren nee dankjequote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Dubai, echt 0.0 behoefte daar ooit heen te gaan
Zie je wel USquote:Op woensdag 15 april 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zij Is heel leuk. Hongaarse. Woont nu in Den Haag. Bij Liesje in de buurtGetrouwd, kind inmiddels.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig wonen jullie er ook (bijna) naastquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Dubai, echt 0.0 behoefte daar ooit heen te gaan
Skiwi houdt wel een oogje in het zeilquote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig wonen jullie er ook (bijna) naast
Prima mensen hoor, Polen. Maar op een kluitje in ern Polenhotel. Meh..
Uhm.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen in de lucht, die trekken me echt niet
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iranquote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee muslimland hoef ik ook niet heem. Beetje apencultuur sponsoren nee dankje
En anders vlucht ik naar de burgemeesterquote:Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skiwi houdt wel een oogje in het zeil
Iran vind ik ook fascinerend. Lijkt me een tof land om rond te reizenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iran.
Moslim zijn/worden is een absolute nee voor me, in een moslimland wonen ook wel, maar de cultuur en kunst tijdelijk meemaken en bewonderen is tof.
wil ook wel naar die landen ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iran.
Moslim zijn/worden is een absolute nee voor me, in een moslimland wonen ook wel, maar de cultuur en kunst tijdelijk meemaken en bewonderen is tof.
Go on, do thatquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel eerst even bellen hoor. Mijn autisme handelt onaangekondigd bezoek slechtquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En anders vlucht ik naar de burgemeesterBuren moeten wat voor elkaar over hebben
Eensquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Surfboy straksquote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil ook wel naar die landen ja.
moet ik eerst een welwillend slachtoffer vinden om dat samen mee te doen :p
Die zijn er wel genoeg te vinden denk ik hoor. Open er een topic over en kandidaten te over...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iran lijkt me een machtig mooi land, en nee niet alleen omdat m'n schoonpa ervandaan komt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gaat niet he? Als ik moet vluchten moet ik vluchten..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst even bellen hoor. Mijn autisme handelt onaangekondigd bezoek slecht
In iran kunnen ze hem nog losjes op het hoofd doen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iran lijkt me een machtig mooi land, en nee niet alleen omdat m'n schoonpa ervandaan komt.
Maar het feit dat als ik daarheen zou gaan ik een fors deel van de dag een vrouw met hoofddoek naast me heb stuit me ietwat tegen de borst
ja maar ook niet op de zaken vooruit lopen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet er positief in staan, toch?
Sinds wanneer kunnen autisten geen sociale mensen zijn ??quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he? Als ik moet vluchten moet ik vluchten..
Autisme. En dat is burgemeester![]()
Burgemeesters moeten mensenmensen zijnSociaal enzo
Altijd knap hoe vrouwen daar zo makkelijk overheen stappen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk ergens in een afgelegen woestijn 'verdwijnen'.quote:
Gewoon alleen gaan tochquote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tja, dat is daar de cultuur. Daar heb ik weinig moeite mee. Overigens zag ik in reportages over Iran dat de dresscode daar steeds losser wordt voor vrouwen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iran lijkt me een machtig mooi land, en nee niet alleen omdat m'n schoonpa ervandaan komt.
Maar het feit dat als ik daarheen zou gaan ik een fors deel van de dag een vrouw met hoofddoek naast me heb stuit me ietwat tegen de borst
Waar overheen?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd knap hoe vrouwen daar zo makkelijk overheen stappen.
gek zeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan toch.
Ik zou oprecht liever soloreizen in 'moslimlanden' dan in bijvoorbeeld India. India is op dit moment eigenlijk het enige land waar ik niet alleen wil reizen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen autisten geen sociale mensen zijn ??
Nu al kritiek.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he? Als ik moet vluchten moet ik vluchten..
Autisme. En dat is burgemeester![]()
Burgemeesters moeten mensenmensen zijnSociaal enzo
Snap ik wel. Hoewel India ook heel prachtig schijnt te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan toch.
Ik zou oprecht liever soloreizen in 'moslimlanden' dan in bijvoorbeeld India. India is op dit moment eigenlijk het enige land waar ik niet alleen wil reizen.
Oeh, tof!quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een anderhalvemeter date gepland
nou ja nog geen dag maar denk volgende week
Nee, dat ook niet. Nou ja, we zien wel wat er van komt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook niet op de zaken vooruit lopen :p
MIj beledig je niet zo snel hoor. Maar dat laatste is vaak wel een probleem voor een autist ja..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Wil niemand beledigen
Maar kunnen slecht tegen verandering en onverwachte zaken toch?
Nu al?quote:
Over een maand of 10?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Nou ja, we zien wel wat er van komt.
Ik wil het ook zeker zien! Maar niet in m'n eentjequote:Op woensdag 15 april 2020 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Hoewel India ook heel prachtig schijnt te zijn.
Klopt. Behalve de gestoorde regering lijkt het land me prima te doen en aardige mensen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In iran kunnen ze hem nog losjes op het hoofd doen :p
ja bizar hequote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Behalve de gestoorde regering lijkt het land me prima te doen en aardige mensen.
Maar het westen heult liever met de Saoedi's
Wat ontzettend fout dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan toch.
Jij wil gewoon je eigen sleutel van de ambtswoningquote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al?
Maar vond je prima burgervader tot dat comment
OKee. Dan kun je beter met een gezelschap gaan ja..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil het ook zeker zien! Maar niet in m'n eentje. Als ik verhalen van vrouwelijke soloreizigers hoor is het intimidatiegehalte daar zo hoog dat je wekelijks huilend in bed ligt en de mooie dingen in het land het niet eens meer waard zijn
...
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je eigen sleutel van de ambtswoning
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ontzettend fout dit.
Je weet me God niet wat de gevaren zijn en hoe die mensen tegen je aankijken.
Stel je aan..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ontzettend fout dit.
Je weet me God niet wat de gevaren zijn en hoe die mensen tegen je aankijken.
NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat spelingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Eerst ff leren kennen voor het batsenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Nee joh zijn hele lieve mensen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Nee johquote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat er ineens een vreemde tandenborstel in mijn badkamer.
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.quote:
O ja, dat is wel verstandig.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat speling
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerst ff leren kennen voor het batsen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.
niet dat ze allemaal slecht zijn maar als vrouw moet je gewoon oppassen
Echt hoorquote:
Zeker! Maar niet ieder 'moslimland' valt over een kam te scheren. Er zitten daadwerkelijk veilige landen bij. Veilig als in dat ze van de overheid hetzelfde label krijgen als enkele Balkanlanden.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Jaquote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
nee zeker niet. ik zou zeker graag naar die landen gaan maar niet alleen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...
In Hongarije ookquote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef Bos81 het volgende:
In India heerst ook niet echt een vrouw-vriendelijke cultuur heb ik het idee. Daar moet de vrouw het hele huishouden doen, terwijl manlief met zijn benen omhoog op de bank zit..
Of vergis ik me??![]()
![]()
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakkenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik zal maar niet zeggen dat ik in mijn eentje door een stuk of 11 Zuid-Amerikaanse landen heb gereisd, oh, oeps
.
[..]
Zeker! Maar niet ieder 'moslimland' valt over een kam te scheren. Er zitten daadwerkelijk veilige landen bij. Veilig als in dat ze van de overheid hetzelfde label krijgen als enkele Balkanlanden.
Snap ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker niet. ik zou zeker graag naar die landen gaan maar niet alleen.
de keren dat ik er was heb ik al mijn positie als vrouw ervaren dus
Dat laatste krijg ik in m'n flat nog wel voor elkaarquote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakken
In een discussie met een moslim gewoon geen religie erbij halen, dan zijn het gelijk een stelletje jankzakken.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakken
nee kloptquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste krijg ik in m'n flat nog wel voor elkaar.
Maar ach, reizen blijft altijd uitkijken, sommige plekken zijn een absolute no go, maar 100% veilige plekken vind je nergens.
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans doquote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanname dat ik nog nooit iets over reizen in het Midden-Oosten heb gelezen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Leer er eerst over.
https://www.islamenkoran.nl/mag-een-vrouw-alleen-reizen/
Zuid Amerikaanse landen zijn heel anders.
Witte broodjes met een bolletje ijs etenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans do
ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neerquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans do
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar he
saudi's gaan ook langzaam open voor toerisme
ze hebben daar ook iets van historische dingen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?
Dat klopt toch niet joh.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte broodjes met een bolletje ijs eten
nee.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet joh.
Dit klopt niet he @:bitterbal?
Syrië zou ik wel graag willen bezoeken (als het daar ooit weer eens rustig is), daar heb je nog veel echt oude dingen, of wat er nog van over is dan.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?
ja, maar Iran heeft ook een hoop natuurschoon, dus dat is een ongelijke strijd.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar ook iets van historische dingen :p
Ja precies dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neer
Brioche Con Gelato. Zoek maar opquote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet joh.
Dit klopt niet he @:bitterbal?
tsja zolang daar geen regering is die redelijk de macht in handen heeft en houdt zal het niet echt rustig worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Syrië zou ik wel graag willen bezoeken (als het daar ooit weer eens rustig is), daar heb je nog veel echt oude dingen, of wat er nog van over is dan.
Israël is ook niet geweldig. Al heb ik er een prima tijd gehad in 1998quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Israël (if counts) was waarschijnlijk makkelijker geweest in m'n eentje dan met gezelschap. Ik kreeg telkens de vraag wat die vijf jongens nou eigenlijk van me waren.
Ziet er uit als een roombroodje alleen krijg je er dan koppijn van als je te snel eetquote:Op woensdag 15 april 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brioche Con Gelato. Zoek maar op
Ja en? Andersom gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neer
Israel staat ongeveer bij mij gelijk met Dubai op de lijst van landen waar ik absoluut niet heen hoefquote:Op woensdag 15 april 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israël is ook niet geweldig. Al heb ik er een prima tijd gehad in 1998
Het is echt gewoon een wit broodje met een kwak ijs. Vond er weinig aanquote:Op woensdag 15 april 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een roombroodje alleen krijg je er dan koppijn van als je te snel eet
Gaat het toch niet om.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Andersom gebeurt dat ook.
Dan hebben ze daar zeker ook gewoon een bruine boterham met een dot kwark er op ofzoquote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt gewoon een wit broodje met een kwak ijs. Vond er weinig aan
Mijn neef trouwde daar. Maar ben blij er gewwest te zijn. En was daar in een rustige periode en tien Dana International hey Songfestival won. Ook mijn eerste en enige verjaardag in het buitenlandquote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Israel staat ongeveer bij mij gelijk met Dubai op de lijst van landen waar ik absoluut niet heen hoef
Nee, verder is alles wat je in Italië kunt eten geweldigquote:Op woensdag 15 april 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar zeker ook gewoon een bruine boterham met een dot kwark er op ofzo
Dat krijg je als je tegen iedereen gaat lopen zeiken over hun zonneschermquote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vorige onderbuurvrouw ging op vakantie naar tunesie.
dus ik vroeg het was.
kut.
Dus vroeg hoezo?
Ze droeg een kort broekje of jurkje en een tanktop. was ze ook rond de 60 en ze werd de hele tijd vervelend aangekeken.
JA NO SHIT
nou die buuf was dus met haar samenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tegen iedereen gaat lopen zeiken over hun zonnescherm
O wacht, je vorige buuf
heb je Joodse roots?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn neef trouwde daar. Maar ben blij er gewwest te zijn. En was daar in een rustige periode en tien Dana International hey Songfestival won. Ook mijn eerste en enige verjaardag in het buitenland
En in de meerderheid vd andere landen in de wereld kan dat niet. Al weigeren "wij" dat massaal te geloven. Hence problemen in het buitenland.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om.![]()
Omdat wij een vrije samenleving hebben kan men als toerist hier idd komen zonder zich al teveel aan te passen ja.
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vorige onderbuurvrouw ging op vakantie naar tunesie.
dus ik vroeg het was.
kut.
Dus vroeg hoezo?
Ze droeg een kort broekje of jurkje en een tanktop. was ze ook rond de 60 en ze werd de hele tijd vervelend aangekeken.
JA NO SHIT
Geen idee. Denk het niet. Hij werd gewoon verliefd op een Israëlische vrouwquote:
Nee je zegt net dat je je dan aanpast. Alleen al het feit dat je daar alleen reist betekent al dat je je niet aanpast.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En in de meerderheid vd andere landen in de wereld kan dat niet. Al weigeren "wij" dat massaal te geloven. Hence problemen in het buitenland.
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn.
Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen. 'Murica
.
ahhhh nu snappikkutquote:Op woensdag 15 april 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Denk het niet. Hij werd gewoon verliefd op een Israëlische vrouw
Ik heb die groepen (vrouwelijke soloreiziger groepen) gisteren toch maar eindelijk verlaten, ik ergerde me te enorm aan dat soort chicksquote:
ja mar nou heb je al een vriend en zo hmmquote:
Ik reis niet alleen in dat soort landen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je zegt net dat je je dan aanpast. Alleen al het feit dat je daar alleen reist betekent al dat je je niet aanpast.
HIer hoeven toeristen zich gelukkig niet zodanig aan tepassen omdat we in een mooi land leven.
wowquote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn.
Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen. 'Murica
.
nou ja ze kan naar nederland komen dan tochquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb die groepen (vrouwelijke soloreiziger groepen) gisteren toch maar eindelijk verlaten, ik ergerde me te enorm aan dat soort chicks.
De pastors hebben hier liever iemand van onder de 18, toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze kan naar nederland komen dan toch
dacht dat ze alleen maar kerken wilde zienquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De pastors hebben hier liever iemand van onder de 18, toch?
Uhm, ja daar heb ik het ook overquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mar nou heb je al een vriend en zo hmm
vervolgens moet ze dan niet in Kanaleneiland gaan lopen ofzoquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prima idee.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee sommige plekken beter niet :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vervolgens moet ze dan niet in Kanaleneiland gaan lopen ofzo
Dat raad ik niemand aan. Ik werk daar in de buurt en ben afgelopen oud en nieuw bekogeld met vuurwerkquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vervolgens moet ze dan niet in Kanaleneiland gaan lopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |