Ik woon ook op de derde met liftquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar vinden jullie zo hoog wonen fijn dan?
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
. Straks kom ik op de derde te wonen, mét lift!
geen idee, woon niet zo hoog ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
ik heb iets tegen die mensenpakhuizen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
mooi penthouse zo hoog zou ik wel willen hoor ;p
deze is eindelijk verkochtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.
Is dat een ding in van die hoge flatsquote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Dit ja, werkelijk ver-schrik-ke-lijk. nachtmerrie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon parachute klaarleggen bij het raam. En dan wel zorgen dat je rugzak er niet naast ligt. Als je op weg naar beneden aan het touwtje trekt en je hebt je dopler in je handen, heb je een probleem.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.
Strijker kan je ramen niet openen nee. paar raampjes op een kiertjequote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een ding in van die hoge flats?
Tering wat een wansmaakquote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is eindelijk verkocht
https://www.funda.nl/koop(...)van-buerenplein-265/
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strijker kan je ramen niet openen nee. paar raampjes op een kiertje
geen idee ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een wansmaak![]()
Woonde daar Ruud de volkszanger of wat?
Ohja jij valt op de monobrow typesquote:Op woensdag 15 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Bilal
[ afbeelding ]
mooie jongen hoor
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon parachute klaarleggen bij het raam. En dan wel zorgen dat je rugzak er niet naast ligt. Als je op weg naar beneden aan het touwtje trekt en je hebt je dopler in je handen, heb je een probleem.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja jij valt op de monobrow types
Extra knoflook erbij?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja jij valt op de monobrow types
ik dacht dat je ging slapen?quote:
Zei Bitterbal net dat dat in het strijkijzer zo was, wist ik ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een ding in van die hoge flats?
1.4 miljoen en de bovenbuuf ziet wat je op je boterham hebt als je op je terras zitquote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een wansmaak![]()
Woonde daar Ruud de volkszanger of wat?
ja maar strijkijzer is nog relatief uniek.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zei Bitterbal net dat dat in het strijkijzer zo was, wist ik ook niet.
Ik vind het heerlijk hier op de 12equote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |