Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look fine als je alleen maar overal het negatieve in wilt zien. Dat MAG he. Dat betekent niet meteen dat dat dan mijn schuld is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Dit gaat geheid mis.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Leukquote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Is ook mooi.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Ik hou niks tegenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.Maar ik zit nu gewoon even niet in dezelfde hyperblijheidflow als jij en dat moet ook gewoon kunnen.
Watquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
hmm ik heb binnenkort een anderhalvemeter date
Lol leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Voor wat dat waard isquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
gaat zo hard falen ditquote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit gaat bijzonder worden, elkaar op afstand verleiden
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
nee dat is niet volgens de richtlijnen he.quote:
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gahahahaha wat gaan we doen![]()
denk een bankje pakken ergens die breed genoeg is
He?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.
Oh nou kijk uit voor die.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Faxie?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Die weten meestal wel wat schokjes in de baarmoedermond los te maken ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Huh die gast is toch helemaal kaalquote:
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh die gast is toch helemaal kaal?
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?quote:
maar hopen dat het geen fokker is hequote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?
Doeiquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
nee hij kijkt naar de kustquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?
Budaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
Wow ik wist niet dat Nederland dit hadquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hopen dat het geen fokker is he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
Den Haagquote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
Den Haag uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
ramen kunnen niet openquote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Als het zo'n creep is zoals bitterbal meestal treft dan is 33 verdiepingen wel erg hoog
Waar komen die dan? Binkhorst?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die daarnaast. The Grace worden nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Niet interessant.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik jullie nu alles over verleiden leren?
Heet die Jos B. ?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is een Nederlander dus heb goede hoop dat ik het overleef
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de andere kant van viaduct. waar ortel mobile staat ( dat spiegelgebouw) Vroeger nog Ben
Jeps.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
[ afbeelding ]
Ze zijn al begonnen met de parkeergarage te slopen,. geloof dat ze dit jaar gaan beginnen met de sloop.
dan komt er geloof ik ook nog een toren dichter bij HS
De Cribs?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.
The A team.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heette die bende ook alweer, meen dat ik er een keer een docu over gezien heb.
Achmet?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Daar is laatst ook die turkse jongen dood gestoken, ben zijn naam kwijt
zevinden zelf van welquote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja volgens mij was dat het. Bestaat dat nog in Den Haag?
Vond die docu toen stiekem best grappig, stelde niet veel voor volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zevinden zelf van wel
Geloof de mainman zit vast
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een kiwi leeg gegeten, mijn hele kin zat onder de kiwi, zet de stroom maar weer op het hek kwiwi.
weet niet of ik het heb gezien. die mainman is nog wel eens bij de wereld draait door ook geweest.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond die docu toen stiekem best grappig, stelde niet veel voor volgens mij
Ik woon ook op de derde met liftquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar vinden jullie zo hoog wonen fijn dan?
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
. Straks kom ik op de derde te wonen, mét lift!
geen idee, woon niet zo hoog ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik woon nu op verdieping 10 en vind de lift dan al lang genoeg duren. En ik heb een woning afgewezen omdat die op de vierde verdieping was zonder lift
ik heb iets tegen die mensenpakhuizen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
mooi penthouse zo hoog zou ik wel willen hoor ;p
deze is eindelijk verkochtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als er brand uitbreekt kun je nog net even een menselijke vuurpijl spelen in je laatste moment op deze mooie Aarde.
Is dat een ding in van die hoge flatsquote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Dit ja, werkelijk ver-schrik-ke-lijk. nachtmerrie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het uitzicht is wel vet natuurlijk. Verder zou ik gek worden in een huis waar de ramen niet open kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |