oh sorry over je quote heen gelezen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij ook mooie tuinbordjes maken?
Daar ben ik wel blij om maar ook als we weer mogen reizen wordt het lastig om er te komen en dat vind ik kut.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we blij dat we nog even naar Albi geweest zijn?![]()
Nee geen voorraadstatus..quote:Op woensdag 15 april 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen bellen. Stond die op voorraad
Nou een klein bordje die ik dan aan een boom kan timmeren ofzo met Naam's tuin. Maar dan de naam zeg maar de echte naam.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh sorry over je quote heen gelezen.
wat had je in gedachten?
nee maar misschien hebben ze meer info wanneer die komtquote:Op woensdag 15 april 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee geen voorraadstatus..
Maar ga m'n geld niet terug vragen iig. Mag deze vent wel (heb rechtstreeks bij de maker besteld).
Fogueville?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou een klein bordje die ik dan aan een boom kan timmeren ofzo met Naam's tuin. Maar dan de naam zeg maar de echte naam.
Hoe kan je dat nu al kut vinden dan. Wie weet springt er wel een nieuwerd inquote:Op woensdag 15 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel blij om maar ook als we weer mogen reizen wordt het lastig om er te komen en dat vind ik kut.
ja gaat nog 4 weken duren :xquote:Op woensdag 15 april 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien hebben ze meer info wanneer die komt
Tofquote:Op woensdag 15 april 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat wat. Maar ik denk dat het echt niet te zien is hoe een monsterklus is. Tuurlijk die brandnetels rop je er zo uit al heb ik wel elke avond last van wondjes enzo aan mijn armen. Maar ik graaf het zoveel mogelijk uit om zoveel mogelijk wortels mee te nemen en geloof me, dat is heel veel en zwaar werk. Maar elke dag een beetje.
F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #51: magnolias & hakselaars
Heb vandaag een wilgenpaadje gemaakt, als die wat groter worden kunnen ze aan elkaar gemaakt worden en dan is het een tunnel. Zelf gekweekt van tenen van wilg ergens anders op ons terrein.
ja okquote:Op woensdag 15 april 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou een klein bordje die ik dan aan een boom kan timmeren ofzo met Naam's tuin. Maar dan de naam zeg maar de echte naam.
ohh sorryquote:Op woensdag 15 april 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de naam van mijn zieke collega toch.
Je vraagt me serieus hoe ik het kut kan vinden dat mijn favoriete land minder makkelijk bereikbaar wordt? En ja misschien duikt er wel een nieuwe in maar daar is nu geen zicht op. En dat vind ik kut.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu al kut vinden dan. Wie weet springt er wel een nieuwerd iner gaan heel ve dingen kapot maar er gaan ook heel veel dingen nieuw ontstaan
Alleen Transavia vloog op Tirana?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt me serieus hoe ik het kut kan vinden dat mijn favoriete land minder makkelijk bereikbaar wordt? En ja misschien duikt er wel een nieuwe in maar daar is nu geen zicht op. En dat vind ik kut.
Niet in dit stuk, voor de crisis hadden een collega en ik het plan om het plein, een ander stuk dus aan te gaan pakken en te vergroenen. Daar kunnen de kinderen dan allemaal een eigen plantje poten en ik wil dat kruid niet nu al verschieten.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofJe kunt er best een grote tuin van maken.
En mogen de kids dan straks hun eigen stukje gaan beplanten?
Look fine als je alleen maar overal het negatieve in wilt zien. Dat MAG he. Dat betekent niet meteen dat dat dan mijn schuld is.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt me serieus hoe ik het kut kan vinden dat mijn favoriete land minder makkelijk bereikbaar wordt? En ja misschien duikt er wel een nieuwe in maar daar is nu geen zicht op. En dat vind ik kut.
Oh euhm, gewoon een bordje, Weet niet zo goed hoe ik duidelijker kan zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja okmaar qua stijl
belettering doe ik normaal gezien niet echt iets mee omdat ik geen schilderheld ben en geen (eigen) CNC frees heb..
Vanuit Nederland ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Transavia vloog op Tirana?
En deze tuin wordt een eerbetoon aan je collega?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet in dit stuk, voor de crisis hadden een collega en ik het plan om het plein, een ander stuk dus aan te gaan pakken en te vergroenen. Daar kunnen de kinderen dan allemaal een eigen plantje poten en ik wil dat kruid niet nu al verschieten.Maar heb wel collega's gevraagd om een plantje, heb er nu 1 binnen maar waren vandaag ook een paar die zeiden iets voor me te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |