quote:Op woensdag 15 april 2020 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt last van je rug en ga je je dubbelvouwen en onmogelijke standjes doen
Lol ja dat had gekund. Ik noem het redden.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ene had je ook weer terug kunnen stoppen :p
Haagse tuinen leeg geroofdquote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik was net op rooftocht, uiteindelijk 2 meegenomen, dat was niet het plan maar zag dat 1 eruit getrokken was en weer was teruggegooid.
Geen idee, de geredde is zo een met van die glanzende blaadjes, Die ander had vorige week nog mooie witte bloemetjes maar nu gewoon groen.quote:
Daar gaat je balkon, zou er een gevaarlijk dier op zetten na zonsondergang.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
omdat de tuincentra zo druk zijn trekken mensen het nu uit de plantsoenen
Wil je een keer een foto van je schooltuin posten?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, de geredde is zo een met van die glanzende blaadjes, Die ander had vorige week nog mooie witte bloemetjes maar nu gewoon groen.
ja tijger denk ikquote:Op woensdag 15 april 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat je balkon, zou er een gevaarlijk dier op zetten na zonsondergang.
Zeker! Had tijdje terug iets in het bloemen en planten topic gepost maar ben inmiddels alweer een stukje verder.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een keer een foto van je schooltuin posten?
Leukquote:Op woensdag 15 april 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Had tijdje terug iets in het bloemen en planten topic gepost maar ben inmiddels alweer een stukje verder.
Laatst had je ook een foto geplaatst hier, toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Had tijdje terug iets in het bloemen en planten topic gepost maar ben inmiddels alweer een stukje verder.
Trainingspak, pitbull, compleet. Of wacht, ketting over de kleding, dat moet.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed plan, Haags matje laten groeien en een piercing door je wenkie heen.
die heeft mentions uit staanquote:
Hier staat wat. Maar ik denk dat het echt niet te zien is hoe een monsterklus is. Tuurlijk die brandnetels rop je er zo uit al heb ik wel elke avond last van wondjes enzo aan mijn armen. Maar ik graaf het zoveel mogelijk uit om zoveel mogelijk wortels mee te nemen en geloof me, dat is heel veel en zwaar werk. Maar elke dag een beetje.quote:
Yep.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst had je ook een foto geplaatst hier, toch?
Zijn we blij dat we nog even naar Albi geweest zijn?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij ook mooie tuinbordjes maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |