Budaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
Wow ik wist niet dat Nederland dit hadquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hopen dat het geen fokker is he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
Den Haagquote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
Den Haag uiteraard.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat Nederland dit had.
ramen kunnen niet openquote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Als het zo'n creep is zoals bitterbal meestal treft dan is 33 verdiepingen wel erg hoog
Waar komen die dan? Binkhorst?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die daarnaast. The Grace worden nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Niet interessant.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik jullie nu alles over verleiden leren?
Heet die Jos B. ?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is een Nederlander dus heb goede hoop dat ik het overleef
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de andere kant van viaduct. waar ortel mobile staat ( dat spiegelgebouw) Vroeger nog Ben
Jeps.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ja denk dat ik dat weet. Nog voor dat wijkje met die bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |