quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
hmm ik heb binnenkort een anderhalvemeter date
nee dat is niet volgens de richtlijnen he.quote:
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gahahahaha wat gaan we doen![]()
denk een bankje pakken ergens die breed genoeg is
He?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een kers met dubbel steeltje in je mond stoppen en met je tong losmaken, kijken of er wat gaat groeien bij hem.
Oh nou kijk uit voor die.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij leuke jongen. beetje surftype. hij heeft een longboard en wat warrig haar
Faxie?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Die weten meestal wel wat schokjes in de baarmoedermond los te maken ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Huh die gast is toch helemaal kaalquote:
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
en hij woont dus in die toren op de 32ste verdieping.
KACHING
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh die gast is toch helemaal kaal?
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?quote:
maar hopen dat het geen fokker is hequote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
32e verdieping? Heb je je bereik op Dubai staan ofzo?
Doeiquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hij kan dat warrige haar toch ook ergens anders hebben?
nee hij kijkt naar de kustquote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan hij jouw balkon zien vanuit het raam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |